olenko kamala?

toinen tytöistä ollut kohta 1kk pois kotoa mummolassa ja vaarilassa.viihtynyt siellä hyvin.kotona otetaan paljon yhteen murkku-iän tuomien juttujen takia.valehtelee ym.olen nauttinut tästä ajasta kun vaan toinen murkku kotona eikä ole ollut ikävä pahemmin.en kai mä näin kylmä ole kuitenkaan....vai olenko.eipä ole tyttö mulle pahemmin myöskään soitellut.
 
Mä luulen tossa, että tekee ihan hyvää molemmille päästään vähän savuja ilmaan. Olihan meilläkin tuo esikoinen nyt 2 viikkoa möksällä, eikä puhelimeen joutanut ja ikää kuitenkin vasta 4v7kk. Ei kokemusta murros-ikäisistä, mutta näin kuvittelisin, että hyvää tekee molemmille.
Ainakin jos itseäni mietin, niin nautin siitä kun sain olla pois kotoa kesäisin edes pienen hetken. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Hyvää tekee kaikille olla vähän erossakin. Kai hän siellä kuitenkin osaa olla fiksusti, ettei piinaa isovanhempia? :saint: =)
no on sielläkin saanut noita "kohtauksia" mutta elo siellä on niin erillaista kun ei ole näitä piirejä kun täällä.nyt ikävöi mummoa kuulemma kovasti kun on vaarilassa.mummo kai mennyt mun ohi sitten.
 
Tänään viimeksi manasin kun en voinut jättää tuota 5-vuotiasta pariksi viikoksi mummolaan! |O :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
niin se kai on että tauko tekee hyvää ja näyttää siltä että tyttökin sitä tarvinnut :D jännittää kun kotiutuu la miten meillä lähtee taas menemään ettei tulis noita yhteentörmäyksiä.
Toivottavasti menee mukavasti =)
 

Yhteistyössä