Hakutulokset

  1. R

    Robin's Blog

    Terppa! En käynyt tänään enkä eilen vaa'alla.. Menen ensi kerran (tai ens kerran teille ilmotan) perjantaina.. Ei taida 91kg päästä tällä viikolla.. Herkkuja ei ole nassuun mennyt, mutta normaalia ruokaa, jonka johdosta vatsa on aika turvonnut .. Tänään aamulla söin omenan ja join...
  2. R

    Robin's Blog

    Ja tänään.. Eilen söin vähän hutia.. :S paino aamulla 95,9kg.. varmaan vatsa niin turvonnut. mutta vähän herkuttelin =) tällä viikolla siis sama tuo 3kg tarkotus saada pois! eli en ota ressiä! Robin--
  3. R

    Robin's Blog

    Nonne! Nyt oli tänään eka virallinen punnitus päivä! Ja tässä vähän juttuja: Paino viikko sitten sunnuntaina: 97,9kg Paino nyt: 94,7kg Pudotus: 3,2kg Eli, tiputin reilu kolme kiloa! HUI! olen aivan täpinöissäni! Ensi viikon tavoite on päästä 91 alkavaan lukuun! ja ennen joulua 8...
  4. R

    Robin's Blog

    Hei, ja Anteeksi, kun en eilen kirjoitellut kuulumisia. Eilen oli lepopäivä. Eli en käynyt crossissa enkä salilla, vaan nukuit pitkät päiväunet koulun jälkeen ja katselin tv:tä. Söin aivan normaalisti, siis samalla tavalla kuin aikaisempina päivinä. Aamulla söin omenan sekä join teetä...
  5. R

    Robin's Blog

    Ja olen siis käynyt JOKA PÄIVÄ crossing tunnilla! En usko laihduttamiseen ILMAN liikuntaa.. Varsinkaan, jos ottaa painon pudotuksen tosissaan.. Omia mielipiteitä? Robin--
  6. R

    Robin's Blog

    Noniin! Hyvin tuo paino lähtee tasaisesti.. Tänä aamuna, kun vaa'alle astuin, niin se näytti IHANAT 95,9kg! Voi kun on hyvä fiilis. Ja tuo lukema (joka koko ajan tippuu) saa vain jaksamaan entistä enemmän ja ahkerammin. Eilen kävin siis crossing-tunnilla. Ja tuli taas pyöräiltyä salille...
  7. R

    Robin's Blog

    IHANAA! Aamupaino oli 96,4kg!!!! I am HAPPY! Aamupalaksi söin viinirypäleitä sekä join kupillisen PELKKÄÄ teetä. Koulussa juuri söin luonaaksi kalapullia, salaattia sekä kermaviilikastiketta. Meni tuo nukkuminen viime yönä hieman harakoille, kun en saanut unta kun vasta 2 jälkeen.. Ja...
  8. R

    Robin's Blog

    Kirjoittelen vielä ennen crossing tuntia... :) Hassu juttu tänään.. Menin noin 2 aikaan yöllä nukkumaan ja heräsin 7.30.. Jolloin tuo paino oli 97,6kg. Mutta kun painuin takaisin sängyn pohjalle (vapaa päivän ansiosta), niin herättyäni kello 12 aikaan, vaaka näytti 97kg.. Eli kumpaa uskoa...
  9. R

    Robin's Blog

    Huomenta kaikille! Elikkäs, aamupaino 97,6! 300g :) Mutta eihän tuota voi yhdessä päivässä mitata. Eilen kuitenkin kävin punttisalilla, joten nesteet (join paljon) saattaa kerääntyä lihaksiin. Tänään sama linja, kuin eilen. Eilen illalla tein kyllä sen virheen, että söin koko tehdyn...
  10. R

    Robin's Blog

    Heissan! Elikkä, eka päivä meni seuraavanlaisesti: Aamupaino: 97.9kg Syötyä tuli lämminkuppi keitto, kahden munan munakas raejuustolla, puolikas tomaatti, salaattia jossa mukana leipäjuustoa sekä viinisypäleitä(salaattikastiketta) kulhollinen.... Ja tietysti PALJOOOON nesteitä.. Eli...
  11. R

    Robin's Blog

    Siirrän tämän tuonne omaan blogiin! Mutta jos joku haluaa voin tännekin kirjoitella!! :)
  12. R

    Robin's Blog

    Hei KAIKKI! Aloitin tänään matkani kohti kevyempää minääni. Ajattelin pitää jonkinlaista blogia jota päivitän päivittäin. Olen 18 vuotias opiskelija tyttö. Pituutta 167cm ja painoa TÄNÄ aamuna 97,9kg. Minulla on salikortti, joka sisältää jumpat sekä kuntosalin käytön. Itse käyn vain...

Yhteistyössä