Robin's Blog

Hei KAIKKI!

Aloitin tänään matkani kohti kevyempää minääni.
Ajattelin pitää jonkinlaista blogia jota päivitän päivittäin.

Olen 18 vuotias opiskelija tyttö. Pituutta 167cm ja painoa TÄNÄ aamuna 97,9kg.

Minulla on salikortti, joka sisältää jumpat sekä kuntosalin käytön.
Itse käyn vain crossing tunneilla sekä kuntosalilla.

Minulla on koira, jonka kanssa olen nyt aloittanut pidemmät lenkit! Sekä minun- että koiran hyvinvoinnin kannalta! :)

Elikkäs, tästä se lähtee!

Tänään aamupaino oli tosiaan tuon 97,9kg! Parhaimmillaan tai oikeastaan pahimmillaan se oli JOPA 104kg! Mutta sieltä olen laskeutunut alas! Onneksi!

Kävin jo punttisalilla. Pyöräilin (niin että tuli hiki) 16minuuttia. Sitten tein kuntosalilla käsiä sekä jalkoja + vatsat. Lopuksi vielä 10minuuttia crossing laitteessa hiki lentäen!

Ennen salia söin lämminkeittoi kanapussin ja salin jälkeen kahden munan munakkaan tomaatilla ja raejuustolla. Juomana oli lasillinen kivennäisvettä sekä kupillinen teetä (ilman mitään sokeria tai maitoa!)

Illalla vielä 55min crossing. Laittelen vielä tänään tämän päivän syömisiä ynnä muita:)

Tervetuloa lukemaan joka päivä laihdutus tarinaani!
 
Heissan! Elikkä, eka päivä meni seuraavanlaisesti:

Aamupaino: 97.9kg

Syötyä tuli lämminkuppi keitto, kahden munan munakas raejuustolla, puolikas tomaatti, salaattia jossa mukana leipäjuustoa sekä viinisypäleitä(salaattikastiketta) kulhollinen.... Ja tietysti PALJOOOON nesteitä.. Eli vettä+kivennäisvettä

Sitten liikunta...
Eli aamupäivästä pyöräily salille n.10 min. salilla tunti (hiki tuli), ja pyöräily kotiin..
Illasta oli crossing jumppa 55min. sama homma, eli polkeminen salille ja takaisin. Salilla kävin kaverin kanssa rentouttavissa löylyissä niin pääsi puhtaana kotiin. Kävin vielä jumpan jälkeen kävellen keskustassa, kävelyyn meni yhteensä aikaa n. 30min.

Kävin kaupassa, josta ostin tonnikalaa, omenia, leipäjuustoa, salaattiaineita...ynnä muuta.. kevyttä..

Olen siis muistanut juoda paljon!! Niin pysyy se turha nälkäkin poissa!

Huomen aamuna päivittelen sitten aamupainoa :) Katsotaan miten homma lähtee liikkeelle. Kumminkin suht. paljon liikuntaa, mutta salaattia söin aikas paljon, vaikkei siinä paljon hiilareita olekaan..

Aamuun :)
 
Huomenta kaikille!

Elikkäs, aamupaino 97,6! 300g :) Mutta eihän tuota voi yhdessä päivässä mitata.

Eilen kuitenkin kävin punttisalilla, joten nesteet (join paljon) saattaa kerääntyä lihaksiin.

Tänään sama linja, kuin eilen.

Eilen illalla tein kyllä sen virheen, että söin koko tehdyn salaatin ja vielä MYÖHÄÄN! Mutta eipä siinä ollut muuta, kuin salaatti, kurkku, tomaatti, viinirypäle ja leipäjuusto. Nams :p

Tänään crossing tunti sekä mahdollisesti kuntosali.. Tai sitten vain superrr pitkä lenkki koirulin kanssa.. =)

Hyvää päivää kaikille! Päivittelen taas päivän mittaa :)
 
Kirjoittelen vielä ennen crossing tuntia... :)

Hassu juttu tänään.. Menin noin 2 aikaan yöllä nukkumaan ja heräsin 7.30.. Jolloin tuo paino oli 97,6kg. Mutta kun painuin takaisin sängyn pohjalle (vapaa päivän ansiosta), niin herättyäni kello 12 aikaan, vaaka näytti 97kg.. Eli kumpaa uskoa sitten?? Kertokaa joku =)) JA muutenkin olisi kiva, jos joku kertoilisi omia kokemuksiaan!

Robin--
 
IHANAA! Aamupaino oli 96,4kg!!!! I am HAPPY!

Aamupalaksi söin viinirypäleitä sekä join kupillisen PELKKÄÄ teetä.

Koulussa juuri söin luonaaksi kalapullia, salaattia sekä kermaviilikastiketta.

Meni tuo nukkuminen viime yönä hieman harakoille, kun en saanut unta kun vasta 2 jälkeen.. Ja herätys 7 aikoihin..

Tänään kyllä koulun jälkeen päiväunet ennen illan crossing tuntia :) Tuo sauna tekee kyllä terää aina tuon urheilusuorituksen jälkeen!

Ja olen syönyt rasvanpolttajakapseleita, luontaistuotteita. Annostus on 1 kapseli 2 kertaa päivässä. En tiedä auttaako, mutta syön kuitenkin koko paketin.

Kertokaa ihmeessä, jos luetta näitä juttuja! Koska olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia! :))

Eli eilen siis söin tosi kevyesti ja liikuin sen crossing tunnin, eli 55minuuttia.

Ja silti paino tippui hyvin! Nyt kyllä tuntuu vähän ähkyltä tuon koulu lounaan jäljiltä! No, mutta illalla sitten syön vähemmän.

Tavoite on saada tällä viikolla tuo paino 95/94 alkavalla numerolla. Ja virallinen punnitus päivä on tuo sunnuntai. Ja siitä alkaa aina "uusi viikko".

Päätin, että seuraava/ainoa kerta, kuin herkuttelen, on joulu AATTONA! Silloin en laske kaloreita/kattele hiilareita. Saan laittaa suuhuni mitä vain :) Mutta heti seuraavana päivänä kokoan itseni ja matka jatkuu! Kohti kevyempää minääni!

Kyllä tuo 1,5kg pudotus sunnuntaista tuntuu hyvälle! Ja vaikka en tämän viikon tavoitetta saavuttaisikaan, niin olen silti tyytyväinen. Koska kyllä minä varmasti ainakin tuon 2kg saavutan. Ja siihen ON syytä on tyytyväinen.

Viikonloppuna meillä on juhlat, mutta uskon, ettei minulle tee pahaa kieltäytyä herkuista sun muista epäterveellisistä ruuista. Varsinkin kun sain näin hyvän alun tähän, niin pullapitkot ja kakut pysykööt KAUKANA!

Tosiaan, kertokaa ihmeessä omia kokemuksia! Olen niitä lukenutkin, joitakin, jo tuolta foorumilta, mutta tänne olisi kiva saada joku "kanssaeläjä".

Tiistaita edetään ja tälle viikolle on joka päivälle jumppaa tiedossa. Torstaina jopa illalla crossingin jälkeen tunnin balance tunti. Eli rauhallista venyttelyä/lihaksien vetreyttämistä.

En malta tänäänkään odottaa huomis aamuun :p Vaikka tällä hetkellä tuntuu, että vatsa räjähtää :pP (Vaikken edes syönyt niin paljon!)

Hulvatonta tiistai päivää kaikille!

Robin--
 
Noniin! Hyvin tuo paino lähtee tasaisesti..

Tänä aamuna, kun vaa'alle astuin, niin se näytti IHANAT 95,9kg!

Voi kun on hyvä fiilis. Ja tuo lukema (joka koko ajan tippuu) saa vain jaksamaan entistä enemmän ja ahkerammin.

Eilen kävin siis crossing-tunnilla. Ja tuli taas pyöräiltyä salille ja takaisin, muuta liikuntaa ei oikein tullut. Tietysti kävely kouluun ja kotiin, plus sitten koulussa oleskelua..

Tänään heräsin jo seitsemän jälkeen ja lähdin kävellen asemalle. Käytiin messukeskuksessa yhdessä tapahtumassa, jossa tuli käveltyä aika paljon. Kävelin 8.15-11.00 (tietysti junassa istuin:))

Kävimme ystäväni kanssa kulmakonditoriassa syömässä hyvät ja täyttävät (ennen kaikkea TERVEELLISET) salaatit.

Omassa salaatissani oli pastaa,salaattia,kurkkua,tomaattia,sipulia,kanaa,katkarapua sekä kermaviilikastike. Ja tietysti ilman sämpylää/ruissaria, ettei hiilarit ylity :p Olihan tuossa pastaa, mutta vain vähän.

Sunnuntaihin mennessä (su-aamuna virallinen punnitus) oisi sen painon oltava 94kg/93,9kg. Siihen siis pyritään! Ja en masennu jos se ei sinne putoa, koska nyt jo 2kg pudonnut tällä viikolla ja nyt on VASTA keskiviikko :)

Älkää antako pimeän syys-ilman (vai pitäisikö sanoa talvi-ilman;)) masentaa!

Tsemppiä kaikille laihduttamiseen!

Robin--
 
Hei, ja Anteeksi, kun en eilen kirjoitellut kuulumisia.

Eilen oli lepopäivä. Eli en käynyt crossissa enkä salilla, vaan nukuit pitkät päiväunet koulun jälkeen ja katselin tv:tä.

Söin aivan normaalisti, siis samalla tavalla kuin aikaisempina päivinä.

Aamulla söin omenan sekä join teetä (Lady Grey on paras :))

Koulussa söin paljon salaattia sekä neljä kalapuikkoa, ruokajuomana maitoa sekä vettä.

Loppupäivästä en ole sata varma, mutta tonnikalaa ja reajuustoa ainakin :)

Eilisen, eli 01.12.201, painoni oli sama kuin 30.11, elikkä 95,9kg.

Mutta tänä aamuna, paino oli laskenut 400g! Eli 95,5kg!

Eli ei ottanut lepopäivä kutia painon kannalta! Mutta kyllä teki "terää" levätä ja nukkua.

Tänään tulee liikunnaksi 30min crossing + tunnin kuntosali.

Hyvää joulun aikaa kaikille <3 Täällä fiilistellään jo kynttilöiden kera!

Robin--
 
Nonne!

Nyt oli tänään eka virallinen punnitus päivä! Ja tässä vähän juttuja:

Paino viikko sitten sunnuntaina: 97,9kg

Paino nyt: 94,7kg

Pudotus: 3,2kg


Eli, tiputin reilu kolme kiloa! HUI! olen aivan täpinöissäni! Ensi viikon tavoite on päästä 91 alkavaan lukuun! ja ennen joulua 8 alkavaan ;)

Kirjoittelen myöhemmin, miten olen liikkunut ja syönyt!!

Robin--
 
Ja tänään.. Eilen söin vähän hutia.. :S paino aamulla 95,9kg.. varmaan vatsa niin turvonnut. mutta vähän herkuttelin =) tällä viikolla siis sama tuo 3kg tarkotus saada pois! eli en ota ressiä!

Robin--
 
Terppa!

En käynyt tänään enkä eilen vaa'alla.. Menen ensi kerran (tai ens kerran teille ilmotan) perjantaina..
Ei taida 91kg päästä tällä viikolla.. Herkkuja ei ole nassuun mennyt, mutta normaalia ruokaa, jonka johdosta vatsa on aika turvonnut ..

Tänään aamulla söin omenan ja join kupillisen teetä. Koulun jälkeen haen kulmiksesta salaatin ja käyn kaupassa hakemassa kotiin toiselle puoliskolle ruokaa.

Sen jälkeen kävellen honkkariin (20min per suunta) ja sieltä kotiin..

Illemmalla on crossi tunti! Jees! Pistäs tän aineenvaihdunnan taas liikkeelle!

Kehon kun saa taas minimi määrän noita hiilareita jälleen.. Mutta kyllä yritän sinne 93-92kg alkavaan päästä tällä viikolla!

Eilen en käynyt jumpassa enkä maanantaina. Olin kyläilemässä.

Vähän siis lipsahduin tuosta hiilarittomasta, vaikka ei ollut tarkoitus, mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja painan entistä kovemmin! Että pääsisin sinne tän viikon tavoitteeseen!

Sovitaan, että koitan päästä siihen 92,8kg sunnuntaiksi.. Tosin ei mitään hajua paljon se nyt on. Ei sitä varmaan oo takasin tullut.. Kun en oo kuiteskaa herkutellu! Et varmaa siinä 95kg rajoilla..

Mutta kirjottelen huomenna, mutta painosta vasta perjantaina ja sitte uudelleen sunnuntaina! :) pysyy jännitys mukana!

Mukavaa keskiviikkoa ja vihdoin lumista joulun aikaa!

Robin--
 

Yhteistyössä