Hakutulokset

  1. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Molemmat ollaan 20v, yhdessä ollaan oltu 1,5v ja 6kk muksu. :)
  2. T

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Kyllähän se sieltä takaisin tuli se vuotokin näitten kipujen seuraksi. Tarrasukkia teille muille ja tsemppiä!
  3. T

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    minea_, Mä en ihan oikeesti nyt tiedä, kun olen vähän sekaisin näistä omista ajatuksistani ja elättelen turhaa toivoa siitä, ettei olisikaan mennyt kesken. Mutta tosiaan se toivo taitaa olla turhaa, kyllä eilenkin sen verran sitä verta sitten tuli. Nyt se kuitenkin lopahti kuin seinään ja...
  4. T

    Ei ollut onni myötä..

    Eipä pysynyt se meidänkään pikkuinen matkassa kovin pitkälle asti. Tätä osasin silti jo vähän epäillä, kun on viimepäivien aikana raskausoireetkin alkaneet hiipua, ja oli alunperinkin vähän sellainen kummallinen pelko, että kesken menee. Eilen alkoi ensin ruskea tuhruvuoto, joka muuttui illalla...
  5. T

    onko varma olo vauvan sukupuolesta pettänyt?

    Itselläni oli alusta asti sellainen olo, että poika tulee. Ihmettelin itsekin, mistä se tunne tuli, mutta tuolla se pikkumies tuhisee. :) Muutama lähipiirin nainenkin sanoi jo siinä kohtaa, kun maha alkoi kunnolla kasvaa, että kyllähän tuo ihan poikamasulta näyttää... :D
  6. T

    Sähkötupakka/e-savukkeet

    Itse olen lähinnä katsellut Smoke Green -sähkötupakoita, kun kaveri niistä rupesi puhumaan. Kokemusta ei kyllä löydy muuta kuin siitä tavallisesta saasteesta, mutta kiinnostus tuohon "terveempään" malliin olisi kova. Millään keinolla en nimittäin ole onnistunut tupakointia lopettamaan (edes...
  7. T

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Anteeksi tällainen törkeä omaan napaan tuijottelu, mutta oli pakko tulla johonkin purkamaan. Pelkään niin, että tämä menee kesken. Äsken alkoi sellainen rusehtava tiputteluvuoto, mutta pyyhkiessä tuli ihan kirkasta verta. :( Yritän lohdutella itselleni, että tuo tiputtelu on ihan normaalia, eikä...
  8. T

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Mieheni on puoli vuotta vanhempi. :)
  9. T

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    minea_, Huomasin heti kun olin lähettänyt tuon viestin! Haha, aika sattumaa ;) Pitää sitten kyllä katsoa, jos oltaisiin melkein päivälleen saman lasketunkin kanssa, että voidaan vaikka vertailla niitä raskausajan tuntemuksia :D NuttyKitty, Meidän miehillä on nähtävästi vähän samantapainen...
  10. T

    raskauden tarkka kesto?

    Hedelmöittyminenhän tapahtuu vasta raskausviikolla 3, joten laskepa 14 viikkoa taaksepäin, että kumman kanssa olet siinä kohtaa touhuillut. ;)
  11. T

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Minäkin tänne änkeäisin mukaan. :D Toinen lapsi siis kyseessä ja plussasin maanantaina 28.11., joten viikkoja on kertynyt tähän mennessä vasta se 4+jtn ;) LA olisi laskurin mukaan elokuun alussa. Hui! Kun olette muuten nyt tuosta varhaisultrasta keskustelleet, niin paljonko se...
  12. T

    Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

    Komppaan kyllä aloittajaa sen verran tässä asiassa, että peilistä takaisin katsoo joku aivan muu kuin olin ennen lapseni syntymää. Painoa raskauden aikana tuli minullekin reippaasti yli 30kg ja oli alusta alkaen tuskaa. Raskausarpia on aivan joka paikassa - jopa pohkeissa! (En kyllä ikinä...
  13. T

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Hei kaikki! Minäkin ajattelin tänne tunkea, kun kerran olen samassa tilanteessa ja kaipaisin niitä maankuuluja "vauvakamuja", joita ei valitettavasti löydy kyllä tältä tytsyltä yhtään... Olen siis kaksikymppinen, puolivuotiaan pirpanan äiti ja Porissa asustellaan myös. :) Tuosta...

Yhteistyössä