Sähkötupakka/e-savukkeet

Onkos täällä porukalla mimmosia kokemuksia/ajatuksia näistä paljon puhutuista e-savukkeista/"sähkötupakoista"?
Henkilökohtasesti voin sanoo et ehkä vuosisadan paras keksintö, en ois IKINÄ uskonu et näin helposti jollain "korvikkeella" pystyn lopettamaan tupakoinnin (ja ei, tämä ei ole vaan mainoshöpinää).
Tossa toisella foorumilla puhuin jo asiasta niin kopion tekstin tähän kun ei jaksa uudelleen kirjottaa :)

Noin viikon päästä ois aukeemassa Suomeen verkkokauppa Huolto joka myy "toisensukupolven" Phoenix e-savukkeita.
Ite tuotteita kokeilleena voin sanoo, että helposti paras ja helppokäyttösin e-savuke mitä oon ikinä kokeillu.
Montaa eri mallia tullu kokeiltuu ja 1½ kuukautta sit sain oman Phoenix e-savukkeen enkä oo kertaakaa sen jälkee normitupakkaa polttanu (10 vuotta polttanu ennen tätä). Eli aika helposti pystyy suosittelee.
Parista mallista löytyy kuva naamarikirjasta ( Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää ) jo ja sieltä löytyy myös kilpailu missä voit osallistumalla voittaa Phoenix 510-aloituspakkauksen ja omavalintaisen e-nesteen.

"Joulukuu lähestyy ja niin myös Huolto nettikaupan avaaminen. Joulukuun ja nettikaupan aukeamisen kunniaksi julkaisemme kilpailun, jonka palkintona tulemme jakamaan Phoenix-510 aloituspakkauksen ja valinnaisen e-nesteen ( palkinnon arvo noin 50€ ).

Kilpailuun osallistuminen tapahtuu klikkaamalla Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää Sivulla tykkää-nappia !
Palkinto arvotaan kaikkien tykkääjien kesken.
Kilpailu alkaa 1.12.2011 ja päättyy 31.12.2011
Kaikki jotka ovat jo klikanneet tykkää-nappia ovat myös mukana arvonnassa.

Jokaiselle, joka tykkää, tulemme lähettämään Joulukuun ajan tomivan alennuskoodin kauppaamme. Koodi oikeuttaa 5% alennukseen kaikista ostoksista kaupastamme.

Lisätietoja:
asiakaspalvelu@e-savuke.fi
tai laittamalla kysymykset
Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään, rekisteröidy tai lue lisää
seinälle"
 
Itse olen lähinnä katsellut Smoke Green -sähkötupakoita, kun kaveri niistä rupesi puhumaan. Kokemusta ei kyllä löydy muuta kuin siitä tavallisesta saasteesta, mutta kiinnostus tuohon "terveempään" malliin olisi kova. Millään keinolla en nimittäin ole onnistunut tupakointia lopettamaan (edes raskauden aikana :ashamed:) ja voin kertoa kokeilleeni lähes tulkoon kaiken purkasta inhalaattoriin...

Olen tosiaan polttanut sen 9 vuotta, joista viimeisen vuoden yrittänyt toden teolla päästä irti. Luovutin kuitenkin, kun tajusin ettei tähän taida mikään auttaa... Mutta sitten tulikin tällainen! Mietin juuri, että pitäisikö pyytää mieheltä joululahjaksi tuollainen. Sellainen Smoke Green -versio tuosta sähkötupakasta maksoi 59,95e ja siihen pakettiin kuului kaiken näköistä. Kyllä on varmaan pakko kokeilla, jos saisi kerättyä ensin vähän enemmän kokemuksia kyseisen tuotteen toimivuudesta. :)


// Tässä olisi tuon Smoke Greenin valikoima, vaikka tuo Phoenixin näyttää olevan halvempi. Tosin omasta mielestäni Smoke Greenin valikoima on laajempi ja sähkötupakat "paremman näköisiä", vaikkei sillä pitäisi merkitystä olla. ;) S
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä