Hakutulokset

  1. Mölliäinen

    Montako haalaria teillä on?

    Siis esim. välikausihaalareita? Ja entäs talvihaalareita? Sen vielä ymmärrän jos kaksi on, "rönttähaalaria" ja joku parempi. Mut kun joillain tuntuu olevan kolmekin ym.. Onko niille oikeesti käyttöä? :o Muokkaan vielä sen verran, että en siis mitenkään v*ttuilu mielessä kysy, vaan ihan...
  2. Mölliäinen

    Minkä ikäisenä lapsi oppii laskeutumaan?

    Eli siis tarkoitus olis siirtä poika lähiaikoina pois pinnasängystä, mutta minnuu kauhistuttaa ettei se pysy jatkettavassa.. Minkä ikäisenä suunnilleen lapset oppii laskeutumaan pois sängystä ja onko muilla lapsia jotka pyörii paljon unissaan? Miten näiden liikkuvaisten lasten siirtäminen...
  3. Mölliäinen

    Kalajoella...

    Onkos kukaan käynyt taaperon kanssa Kalajoella? Minkälaisia kokemuksia kyseisestä paikasta? Kumpikaan (minä tai mieheni) ei olla ikinä käyty Kalajoella, mutta nyt ajateltiin mennä kesälomalla... =)
  4. Mölliäinen

    gallup partiosta

    Monikos palstalainen tai palstalaisen lapsi kuuluu partioon? =) Mie olen kuulunut 17v ja kovasti olen poikaa jo ottanut mukaan tapahtumiin =)
  5. Mölliäinen

    Ei enää vauva..

    Nonniin.. Meijän pienestä miehestä tuli sunnuntaina 1v taapero.. Mihin se vuosi taas katosikaan... :heart:

Yhteistyössä