Hakutulokset

  1. M

    Linkkejä kaipailisin

    eli laittakaa linkkejä mistä voin tilata kylpyhuone/keittiöesitteitä. kiitos =)
  2. M

    Eka koulupäivä takana *turhis*

    nonnih, tänään oli mun eka koulupäivä :) jännitti kauheesti millasta porukkaa kurssilta löytyy, ja jouduinkin vähän pettymään, koska olen ainut nainen koko kurssilla.. noh, mutta mikäs mulla sielä, hyvissä oloissa miesten kanssa :D huomasin myös, että aikuset miehet kitisee pahemmin kun...
  3. M

    Nyt naiset auttakaa musiikin kanssa

    eli meillä on lauantaina pikkujoulut ja tarvis jotain levyjä poltella, mutta tän pää on ihan tyhjä :xmas: joten ruvetkaapas listaamaan tähän kaikenlaisia hyviä biisejä, jotta saadaan vähän musiikkia juhlakansalle :xmas:
  4. M

    ei oo todellista..

    just ku oon henkisesti valmistautunu siihen, että noniin, nyt tästä ämmästä tulee opiskelija, hyvä ku ei tarvinnu olla paria kuukautta kauempaa työttömänä, niin mulle soitetaan, jotta tahonko Targalle töihin :headwall: arvatkaas onko tässä nyt vähä valinnanvaikeutta |O opiskelijana olis vähä...
  5. M

    Vaasalaisia?

    onko kukaan lähös tänään viihteelle? mut on hyljätty ja tarvisin bailukaverii :D
  6. M

    kameroista tietävät

    joo, vähän jo lueskelin tota yhtä kamera-ketjua, mut alotan nyt kuiteskin oman.. joo, eli koira söi kameran ja nyt täytyy hommata uusia.. haluan peruskameran, jolla saa hyviä kuvia, järkkäriin ei ole varaa... olisiko Canon Powershot SX10 IS hyvä? kattelin sitä netAnttilasta, pakko tilata...
  7. M

    ja tästä se alkoi

    yli viikon mittanen lapsivapaa siis :D eka olunen korkattu, mahtavaa :p
  8. M

    tuossa olis ihana..

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12473041801820&itemcmd=move6&listSize=225&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1213626 joo, ainahan sitä saa haaveilla, sitä vakituista työpaikkaa...
  9. M

    tahtois jo korkata

    mut voi vattu ko ei pysty ku pitäis vielä autolla ajella tänään... elämä on rankkaa :D
  10. M

    ONKO KOKKOLALAISIA?

    onko kokkolalaisia paikalla? kuka lähtis juhliin mun kans venetsialaisia, ku ylläri pylläri kaveri perui...
  11. M

    Vaatepaketit huuto.netissä

    joo, eli kun mulla on tääälä vaatehuone täynnä noita likan vanhoja vaatteita, koosta 50 johonki 80-90 kokoon.. jos siis niistä kokoais paketteja, tyyliin 50-56cm samaan jne jne, paljonko niistä vois pyytää huutiksessa? vaatteet on kaikki hyväkuntosia ja vähän käytettyjä... mitään pinttyneitä...
  12. M

    moneenkos kaupat on auki tänään?

    ku en ikänä lauantaisin käy missään ni mietin, että vieläkö sitä viittis mennä kaupungille kierteleen?
  13. M

    Loma loppu

    voi nyyh.. viisi viikkoa lomaa takana, ja huomenna alkaa taas arki.. :| taas koko pitkä talvi puurtamista, ennen kun taas tulee ensi kesä ja uusi pitkä loma =) noh, onneks mukavat työkaverit vähä pehmittää tätä töihin paluuta :flower:
  14. M

    s-etukortti

    siis.. luin tuolta kortin sivuilta jotain tietoa, ku oon tota korttia harkinnut.. ymmärsinö oikeen, että siitä pitää maksaa kerralla 100? tai vaihoehtoisesti 20? ja jos maksaa vaan ton 20? ni pitää 2 vuotta kerätä boonuksia, ennenku rupee itte niitä saamaan :o vai menikö multa nyt jotain ohi...
  15. M

    Outo tuo meijän likka

    tein eilen täytekakun, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. meijän likka 3v, oikeen kunnon herkkusuu, maisto, ja sen ilme meni tämmöseks " :$ mä en tykkää kakusta" ja lähti pöydästä pois :o :laugh: siis mitä, en oo koskaan tavannu kakaraa, joka ei tykkäis täytekakusta :xmas:
  16. M

    Mullon huomenna työhaastattelu!

    voi että, vähänkö jännittää :xmas: hirvee kriisi mitä laitan päälle, mitä sanon, annanko ittestäni oikeen vaikutelmant.. vaikka aijon kyl antaa sellasen vaikutelman, että jos mua ette ota töihin, ni kaatuu koko firma :D
  17. M

    Lämmitysjärjestelmän vaihto

    onko täälä ketään, joka olisi vaihtanut öljy- tai säkhölämmityksen maa-, kallio- tai kaukolämpöön? tässä mietin että paljokohan tollasen kustannus on... :snotty:
  18. M

    mä lähen huomenna baanalle!

    whippii! pitkästä aikaa pääsee tuulettumaan! =)
  19. M

    Mielettömät veronpalautukset tuli!

    Joo, mä luulin että mun viimevuotiset palautukset 8? olis ollu pohjanoteeraus, mutta mutta.. tänä vuonna tuli 0,70?!! :kieh: :kieh: :kieh: :laugh: mä en kestä.. no onneks ei tullu mätkyjä.
  20. M

    Laina-asiaa

    joo tiiän näitä on miljoona, mut alotan oman koska oon laiska käyttään hakua :ashamed: :snotty: Eli, kuinka paljon teillä on lainaa, kaikenkaikkiaan, lasketaan mukaan kaikki asuntolainat, autolainat, yms yms. ja paljonko on perheenne nettotulot kuukaudessa? Ja paljonko lyhennätte...

Yhteistyössä