Vaatepaketit huuto.netissä

joo, eli kun mulla on tääälä vaatehuone täynnä noita likan vanhoja vaatteita, koosta 50 johonki 80-90 kokoon.. jos siis niistä kokoais paketteja, tyyliin 50-56cm samaan jne jne, paljonko niistä vois pyytää huutiksessa? vaatteet on kaikki hyväkuntosia ja vähän käytettyjä... mitään pinttyneitä tahroja omaavia vaatteita en kehtais edes myydä..
 
DG
Kannattaa katsoa mitä muut pyytää paketista ja sitten siitä vääntää oman paketin hinta.
Hankala sanoa, mitään hintaa kun ei edes tiedä mitä vaatteita on myynnissä, niitä kun on niin monen sorttisia nykyisin. Eli katso muiden hintoja niin tiedät vähän mitä pyytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikeri:
Kannattaa katsoa mitä muut pyytää paketista ja sitten siitä vääntää oman paketin hinta.
Hankala sanoa, mitään hintaa kun ei edes tiedä mitä vaatteita on myynnissä, niitä kun on niin monen sorttisia nykyisin. Eli katso muiden hintoja niin tiedät vähän mitä pyytää.
löytyy bodyja ja potkuhousuja, gollegepaitoja ja -housuja, tollasta peruskamaa =)
 
DG
No seuraava, esim. tuosta 50-56 kokoisesta paketista, niin se myös riippuu paljonko niitä vaatteita on. Eli onko niitä 20 vai 120 kappaletta.
Joten silloin hinta olisi 10-50 lähtöhinnalla.

Ei itsellä oli yli 100 osainen 50-56 vaatepaketti niin hintaa tuli 80?, jossa lähtöhinta oli 40?.
Nyt myin 70-80 kokoa olevan vaatepaketin vaatteita 60 kpl niin hinta 30?.

Hintaan vaikuttaa myös se, mistä vaatteet on ostettu. Joten perus marketti vaatteet lähtee huuto.netissä halvemmalla kuin lastenvaatekauppojen vaatteet. Mutta tossa nyt on jotain mitä itse aikoinani pyysin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikeri:
No seuraava, esim. tuosta 50-56 kokoisesta paketista, niin se myös riippuu paljonko niitä vaatteita on. Eli onko niitä 20 vai 120 kappaletta.
Joten silloin hinta olisi 10-50 lähtöhinnalla.

Ei itsellä oli yli 100 osainen 50-56 vaatepaketti niin hintaa tuli 80?, jossa lähtöhinta oli 40?.
Nyt myin 70-80 kokoa olevan vaatepaketin vaatteita 60 kpl niin hinta 30?.

Hintaan vaikuttaa myös se, mistä vaatteet on ostettu. Joten perus marketti vaatteet lähtee huuto.netissä halvemmalla kuin lastenvaatekauppojen vaatteet. Mutta tossa nyt on jotain mitä itse aikoinani pyysin.
okei, hyvä saada vähä osviittaa, jos joskus jaksan noita lajitella ja laittaa myyntiin :) vaatteita on paljon :ashamed:
 
DG
Tiedän, että kun vaatteita on paljon niin tuota kautta myyminen vie jumalattomasti aikaa.
Jo kuvaaminen vie aikaa. Mutta kun ottaa kunnon kuvat kaikista (esim. 4-8 vaatetta per kuva), eikä mitään yhtä kuvaa läjästä vaatteista, niin saa paremman hinnan ja enemmän ostajia.

Esim. itse en osta jos on vaan yksi kuva, eikä jokaisesta tarkempaa kuvaa ja selitystä.
Mutta tsemppiä tuohon myymiseen.
 
Vieras
Kuinka tuollainen vaatepaketti tulee kaikista halvimmaksi lähettää? Mä oon miettiny, että myis lasten vaatteet pois, mutta kun tuo lähetyshommakin on aivan hepreaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuinka tuollainen vaatepaketti tulee kaikista halvimmaksi lähettää? Mä oon miettiny, että myis lasten vaatteet pois, mutta kun tuo lähetyshommakin on aivan hepreaa :D
Nostan, jos minäkin saisin vastauksen :)
 

Yhteistyössä