Hakutulokset

  1. M

    Mikä voi olla syynä...

    Hei. Minä olin rv 13+1, kun oli eka ultra. Olin muka tuntenut liikkeitä, enkä osannut todella odottaa mitä tuleman piti!! Pikkuiseni oli kuollut rv 10+4. Lääkäri sanoi, että "sinä et olisi voinut tehdä mitään estääksesi tätä... pikkuinen ei ollut elinkelpoinen...". Onko tuo lause sellainen, joka...
  2. M

    Olen se tarvitsen tukea "tyyppi"... menetin masuvauvani :-(

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan! Tuska on suuri ja olen lohduton. Itken itken, rukoilen,.... tänään istuin kappelissa, sytytin kynttilän itseltäni ja ex-mieheltäni enkelivauvallemme! Miten tällaisen yli pääsee?? Olin rv 13+1 ja menin ekaan ultraan perjantaina. Siellä se kulta pieni oli...
  3. M

    Menetin rakkaan pikkuisen masuvauvan!

    Tuska on suuri ja olen lohduton. Itken itken, rukoilen,.... tänään istuin kappelissa, sytytin kynttilän itseltäni ja ex-mieheltäni enkelivauvallemme! Miten tällaisen yli pääsee?? Olin rv 13+1 ja menin ekaan ultraan perjantaina. Siellä se kulta pieni oli liikkumattomana... kysyin, että nukkuuko...
  4. M

    Tarvitsen tukea...

    Itken, vaikka luulin, että itku ei tule. Osaan kyllä itkeä ja olen itkenyt parisuhteessamme monet kerrat. Tapasin mieheni 4 vuotta sitten. Ensimmäinen vuosi meni niin, että kaksi päivää hyvää ja joka kolmas päivä huono. Hän haukkui minua usein rumasti. Omasta mielestään varmaan ihan syystä. Aina...
  5. M

    Kuinka paljon maitoa...

    Hei. Kuinka paljon maitoa saa juoda 1,4 ikäinen lapsi? Meidän tyttö tykkää tosi paljon maidosta! Aamulla ensimmäisenä haluaa "mammaa", kun herää ja iltaisin on tottunut ns. unipulloon. Uskon, että tuo maidon litkiminen vaikuttaa, että välillä neiti syö tosi huonosti! Pitäisi olla päättäväisempi...
  6. M

    Onko kukaan hereill??ASIAA!

    Hei. Mulla edelliset kuukautiset alkaneet 24.8. Nyt odotan innolla suoko Luoja meille toisen lahjan, lapsen! Ikää jo 40-v. En saanut unta ja tein raskaustestin äsken. Kaksi selkeää viivaa eli raskaana! Mutta periaatteessahan kuukautiset eivät vielä ole edes myöhässä... aloin vain empiä, että...
  7. M

    uimahalliin vauvan kanssa?

    Eli en tarkoita nyt vauvauintia vaan minkäikäisenä vauvan kanssa voi perheen kesken mennä uimahalliin polskuttelemaan?tietääkö kukaan?en ainakaan netistä löytänyt mitään tietoa asiasta..JA tietääkö kukaan onko veteen tarkoitettua vaippaa olemassa?olen mielestäni kuullut että sellainen olisi...
  8. M

    apuva

    Synnytyksestä reilu 2kk ja eilen yritin tehdä vatsalihaksia jonka aikana minulla tuli pissat housuun!siis mitä?mistä johtuu?en edes tuntenut sitä muuten kun huomasin että housut kastuivat!olen tehnyt säännöllisesti lantionpohjalihaksia synnytyksen jälkeen,raskauden aikana en tehnyt!pliis neuvoja...
  9. M

    Eisbärchen-makuupussin lippa?

    ostin Eisbärchenin paksun makuupussin fleece-vuorella ja ihmettelen tuota yläosan lippaa. Yläosan saa pään kohdalta vedettyä suppuun ja sen päällä on liukasta kangasta oleva "lipare" jossa nauhat. Siis mitä virkaa sillä on? Toivottavasti joku tietää, netistä en vastausta löytänyt.
  10. M

    Eisbärchen-makuupussin lippa?

    ostin Eisbärchenin paksun makuupussin fleece-vuorella ja ihmettelen tuota yläosan lippaa. Yläosan saa pään kohdalta vedettyä suppuun ja sen päällä on liukasta kangasta oleva "lipare" jossa nauhat. Siis mitä virkaa sillä on? Toivottavasti joku tietää, netistä en vastausta löytänyt.
  11. M

    Eisbärchen-makuupussin lippa?

    ostin Eisbärchenin paksun makuupussin fleece-vuorella ja ihmettelen tuota yläosan lippaa. Yläosan saa pään kohdalta vedettyä suppuun ja sen päällä on liukasta kangasta oleva "lipare" jossa nauhat. Siis mitä virkaa sillä on? Toivottavasti joku tietää, netistä en vastausta löytänyt.

Yhteistyössä