Hakutulokset

  1. S

    Te olette niin masentavia pistefi

    Tulin käymään pitkästä aikaan ja pelkkää valitusta, valitusta ja vieltä vähän valitusta. haalarit on rumia, ja naiset on mustasukkaisa, pmmp laulaa oikein tai väärin mutta kaikki on huonosti, lapset ei nuku... aaargh. Oletteko te ikinä tyytyväisiä mihinkään? Voinen todeta että kun itse jätin...
  2. S

    Minä haluan tietokonekaapin, mutta missä niitä myydään???

    Tuossapa tuo mun ongelma olikin. Eli hakusessa tietokonekaappi, mutta mä olen löytänyt tasan kahdesta paikasta. Ikean kaapit ei ole se mitä etsin ja aada sisustuksella on väärän värisiä :/ Tiedetään, kaapin voi maalata, mutta mä haluun koivun värisen tai pyökin. Kun laittaa kuukkeliin sanan...
  3. S

    Etsin lastenparvisänkyä, mutta en löydä.... Ei ole ostoilmoitus

    Osaisko joku kertoa mistä löytäisin lasten matalan parvisängyn jossa pöytätaso kääntyy sivulle, ei siis jää parven alle. Ja siellä parven alla olis säilytystasoja/kaappeja. Mä olen satavarma että olen jossain semmosen nähnyt mutta nyt en löydä hakemallakaan mistään.... Huutista yritin ja ikeat...
  4. S

    Vauvat ja taaperot kaupassa

    Alkaa oikeesti mennä hermot joka kauppareissulla.. Nimittäin kitisevät lapset rattaissa. Kun te tulette "pikaisesti" käymään rattailla kaupassa niin aukaskaa sitä toppapukua, ottakaa hattu ja hanskat niin lapset ei kitise kuumuuttaa kun äippä pikaisesti käy koko kempparihyllyn läpi ja haistelee...
  5. S

    Nettikauppa etsinnässä... Paksupohkeiselle saappaat? Toivotontako

    Eli mun "sirot" pohkeeni ei mahdu tavan saappaisiin joten etsinnässä nettikauppa.... Olisko jollain ehdotuksia?
  6. S

    Kuulosuojaimet lapselle lentokoneeseen?

    Kokemusia kaipailen. Ikää on vajaat kolme vuotta
  7. S

    Eläin kuuluu perheeseen mutta ei perhe!!!!!!!!!

    Mä en sitten jaksa ymmärtää puheita miten eläin on perheenJÄSEN! Eläin kuuluun perheenseen ja siitä pidetään huolta mutta en sitä että eläin olis perheenjäsen... Ja joku eläinpsykologia... huoh.. Olen kai sitten outo
  8. S

    Facebook tietäjät

    Olen hyväksynyt yhden tyypin kaverikseni. En kuitenkaan haluaisi että hän näkee koko profiilia. Voiko muuttaa hyväksymisen jälkeen mitä kaveri näkee profiilistani? Ainakin sillon hyväksymisvaiheessa voi..
  9. S

    Salailetteko huutis tunnustanne?

    Vai tietääkä teidän tuttavat millä nimimerkillä huutelette tai myytte? Itse salailen viimeseen asti, en tiedä miksi
  10. S

    Nintendo Wii ja tasapainolauta

    Mä haluisin ostaa sen, puhukaa mut ympäri että heti maanantaina menen ja osta... Hinnan takia mä olen asiaa miettinyt...
  11. S

    Mietittävää

    Tälläinen tilanne Mies ja nainen on mennyt naimisiin. Naisen nuorin lapsi on nyt 19 ja asuu äitinsä luona, opiskelee muualla, mutta " oma huone" äidin luona. Muut lapset asuu muualla, naimissa ym.. Miehellä kanssa lapsia, muuttaneet pois kotoa. Miehen lapsella tulee ero ja joutuu...
  12. S

    kihla/vihkisormus postimyynnistä?

    kehtaisitteko ostaa sormuksen postimyynnistä? Katselin netanttilan kuvastoa ja siellä oli vaikka minkälaista sormusta, tosi kauniitakin. Jäin vain miettimään että onko järkeä ostaa kallista sormusta ja sit maksella sitä osamaksulla pois....
  13. S

    Basenjin omistajia paikalla?

    Tämä rotu kiinnostaa minua, kertokaa kokemuksia basenjeista. Luin jo sivuilta joitain tietoja mutta haluaisin tietoa ihan omistajilta
  14. S

    Muilla on ongelmia sivuille kirjautumisessa?

    Jos laitan osoiteriville www.kaksplus.fi niin antaa herjauksen että sivua ei ole. Tulen aina näille sivuille googlen kautta. Onko muilla samoja ongelmia? Muok. Siis tarkoitan sivuille tuloa en kirjautumista....
  15. S

    Nyt tartten apua kirja-asiassa

    Näin eilen häämessuilla semmonen kirjan jossa oli erilaisia seuraleikkejä. Kansi oli erittäin värikäs ja nyt mua harmittaa kun en ostanut sitä. Tietäiskö joku teistä ihanista ihmisistä mitä kirjaa tarkoitan.... Olen koettanut googlettaa mutta kun ei osu niin ei osu oikeaa kirjaa.... Kirjassa...
  16. S

    "läskipillerit"

    Kokemuksia? Itse haen niitä koska olen niin saamaton.... :ashamed: Eli siis onko joku kokeillut ja onko tuloksia....??!!
  17. S

    Mä en voi sietää äitini miestä!!!!!!!!!!

    Ja en todellakaan tahdo että se tulee mun ensi kesän häihin.... Olen varmaan toooooooooosi ärsyttävä mutta sanoin äidilleni että minä halua että ko. mies tulee sinne. Voi olla että olin julma mutta minua ei kiinnosta saada alkoholisoitunutta katkeraa ukkoa sinne. Sääli on sairautta samon...
  18. S

    Se joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee

    Allekirjoitatteko? Vai oletteko vapaan kasvatuksen kanna
  19. S

    Jos saisitte muuttaa itsessänne kaksi asiaa, mitä ne olisi?

    Ja molemmat pitää mainita...
  20. S

    Vessapaperi kengässä... Hauskaa(ko?)

    Mä en vain ymmärrä mitä hauskaa siinä on... Olen kai erittäin rajoittunut mutta oltiin laivalla mun kaverin kanssa ja sen mielestä oli tosi hauskaa kun jollain naisella oli tarrtunut vessapaperit kantaa kiinni. Niin että mikä siinä asiassa on hauskaa :xmas:

Yhteistyössä