Mä en voi sietää äitini miestä!!!!!!!!!!

Ja en todellakaan tahdo että se tulee mun ensi kesän häihin.... Olen varmaan toooooooooosi ärsyttävä mutta sanoin äidilleni että minä halua että ko. mies tulee sinne.
Voi olla että olin julma mutta minua ei kiinnosta saada alkoholisoitunutta katkeraa ukkoa sinne. Sääli on sairautta samon alkoholismi mutta äitini katsoo että hänen pitää huolehtia miehestä, onko tosiaan näin?! Mun mielestä ei, mutta kaikkea ei voi saada, valitettavasti...
 
Mää
Tiiäkkö, mää ymmärrän. En määkään halua, mun äiteen uusinta meille mihinkään juhliin..Jaa miksikö..Hän on ulkomaalainen..Just yks ja itseasiassa yks toinen ja kolmaskin ulkomaalainen äiteetäni kusetti, mut EI tää EI tajuu mitä ne miehet on vailla (sitä, rahaa ja Suomen passia..)... Miten ei muka Suomesta löydy sopivaa miestä??!! Anteeks ap tää vuodatus, osuit vaan niin ytimeen :)
Ja sinun on häät, kutsut ketä haluat ja piste :)
 
Tuttua niin tuttua. Mun äiti on viimesen 10v aikana vaihtanu miestä useemmin kun sukkiaan ja joka kerralla sama virsi, ei se juo, se on töissä. Tosi ihana ja mukava.. Ja paskan marjat :kieh: Ei siinä muuten mitään, leikkiköön, en ees kehtaa sanoa. Mutta siskot asuu viel äidin kans. Tee niille mitenkään hyvää kattella kokoajan eri deekua. :kieh:
 
Haluatko asettaa äitisi puun ja kuoren väliin? Ajattele asia toisinpäin, mitä jos äitisi olisi samaa mieltä tulevasta miehestäsi? Ok, on ymmärrettävää, että inhoat hemmoa. Äitisi kuitenkin rakastaa. Pattitilanne. Äitisi on kuitenkin aikuinen ihminen ja tekee omat päätöksensä, niinkuin sinäkin. Puhu äidillesi tunteistasi, katso mitä mieltä on todella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Haluatko asettaa äitisi puun ja kuoren väliin? Ajattele asia toisinpäin, mitä jos äitisi olisi samaa mieltä tulevasta miehestäsi? Ok, on ymmärrettävää, että inhoat hemmoa. Äitisi kuitenkin rakastaa. Pattitilanne. Äitisi on kuitenkin aikuinen ihminen ja tekee omat päätöksensä, niinkuin sinäkin. Puhu äidillesi tunteistasi, katso mitä mieltä on todella.
Mietin tota itsekkkin ja kyllä asetan puun ja kuoren väliin... Ja äiti ei rakasta mutta mies ei pärjää ilman äitiä, sairas kun on, alkoholismi..... Äiti tekee omat päätökset kyllä ja en niitä kyseenalaista mutta... Se mies ei meidän häihin tule PISTE Olen sanonut asiasta ja hän tietä tilanteen, mutta minkäs teet..... Mies on kuin takiainen kiinni äidissäni
 

Yhteistyössä