Hakutulokset

  1. Lumi

    Adenovirus

    Onko lapsillanne ollut adenovirusta? Millainen tauti, kauanko kestänyt, tarttuuko yms?
  2. Lumi

    uusi täällä

    tervehdys kaikille!! musta tuli joku aika sitten pienen lapsen (3kk) yh siitä on ny aikaa 8kk.. mä en ole vieläkään päässy meijän erosta yli, se on vaan niin ylitse pääsemätön juttu.. miestä ei vois vähempää kiinnostaa miltä musta on tuntunut.. onneks mies kumminkin pitää lapseen yhteyttä...
  3. Lumi

    kermakastike kevyt versiona

    miten tehdään kevyempi kana, liha, tai kinkkukastike. ite paistan niitä ja kaadan ruokakermaa päälle.... mutta jos laittaisikin maitoa tai vettä eli miten sellanen tehään
  4. Lumi

    Synnytyksen jälkeen pissaamisvaivaa?

    Minut katetroitiin synnytyksen aikana kahdesti ja nyt vajaat 2 viikkoa sen jälkeen pissaaminen sattuu varsinkin loppupuolella eikä pissahädän tunnetta oikein tule vaikka edelliskerrasta montakin tuntia. Näytteen vein labraan ja oli puhdas. Vauva oli isokokoinen lantion mittoihini mutta mahtui...
  5. Lumi

    41 vuotias äiti Jyväskylästä

    etsii uusia meili tai muutoinkin ystäviä. Meillä on 9 ja 5 vuotiaat tytöt. Olen osa-aikaisena suunnittelijana. Mieskin on töissä. Harrastan käsitöitä, ulkoilua, hiihtämistä, avoimessa opiskelua ym. Minusta saat tosi ystävän.
  6. Lumi

    reidet

    antakaan jotain KOTIvinkkiä siitä miten sais noita reisiä pienennettyä.lähinnä tosta sisäpuolelta B)
  7. Lumi

    sentti pino =)

    laitetaanko tähän kuinka paljon on senttejä lähtenyt :wave: mulla alussa oli vyötärö 86cm nyt 74cm :D
  8. Lumi

    hiilariton ruokavalijo

    olisin kiitollinen jos joku vois laittaa jonkun esimerkin vaikka päivän hiilarittomista aterijoista!itsellä ei ole oikein hajua että mitä kaikkea siinä ei saa syödä ja mitä saa,tuntuu että kaikessa on kuitenkin jonkin verran hiilareita :ashamed: kiitokset jos joku viittii vähän avittaa urpoa...
  9. Lumi

    reidet...?

    millä saa reisiä vähän kiinteytettyä? kertokaas mulle jotain hyviä jumppa ohjeita ;)
  10. Lumi

    Rokotuksesta jäänyt patti

    Meidän poika sai 1v. neuvolassa rokotuksen ja nyt olen vähän aikaa sitten huomannut, että ihon alla on sellainen kova kohta, pieni patti. Se on jotakuinkin siinä paikassa johon rokote annettiin. Ajattelin vaan että onko tuo jäänyt siitä rokotuksesta vai pitäisikö huolestua? Ja millonkohan se...
  11. Lumi

    Ongelma!?

    Meidän tyttönen on 1v4kk ja pituutta oli kuukausi sitten 81,9 cm ja painoa vajaa 12 kg ja meillä on käytössä tuommoiset ABC air rider kuomurattaat,mutta nyt tai onhan ne jo kauemminkin aikaan ne jalat roikkuneet yli tuon jalkalaudan ja muutenkin tuntuisi, että pitäisi sellaisiin vaihtaa mihin...
  12. Lumi

    Kipeä ja ulkoilu?

    Hei! 1-vuotias on ollut muutaman päivän flunssassa. Kuumetta ei ole ollut, mutta kova yskä. Välillä hän leikkii iloisesti ja välillä sitten väsähtää melko kovasti. Ruokahalukin vaihtelee, joten ihan kunnossa ei vielä ole. Nyt meinaa vaan äidille tulla mökkihöperyys ja tekisi mieli edes pienelle...
  13. Lumi

    tutuille terkkuja

    Kerronpa nyt täälläkin, että ensi torstaina on h-hetki. Tehdään suunniteltu sektio ja sitten tämä painajaismainen raskaus päättyy tavalla tai toisella :ashamed: Vauvan ennuste ei ole mikään kovin ruusuinen, mutta toivomme tietysti että kaikki menisi silti hyvin.
  14. Lumi

    Moi Sussu ja Gringa

    Täällä vielä sinnitellään ongelmien parissa :\| Tilanne tuntuu käyvän aina vain vakavammaksi ja vauvan ennuste huononee joka kerta jonkin tutkimuksen jälkeen :'( Olin magneettikuvassa viikko sitten ja tänään sitten Taysissa äitipolilla ultrassa. Kuvat eivät onnistuneet kovin hyvin, kun vauva...

Yhteistyössä