Hakutulokset

  1. T

    G:Ruokia tmv jotka Ehdottomasti kuuluvat teistä yhteen

    karjalanpiirakat ja munavoi ruisleipä ja perunasalaatti nam
  2. T

    Milloin päiväunet jääneet pois (G)?

    tyty nyt 2v8kk ja ei nyt enää nuku pv unia autoon kyllä nukahtaa jos sillä ollaan päivällä liikenteessä muuten sitä ei saa nukkumaan meneekin sit illalla jo klo 19-20 välillä sänkyyn ja nukkuu sellaset 11-12t yö unet.Poitsu(nyt 6v7kk) aikoinaa lopetti pv unet 1,5v iässä ja kukku yö myöhään sillä...
  3. T

    Onko täällä 2000 syntynneiden lasten äitejä?

    täällä heinäkuussa 2000 syntynyt poika ei osaa vielä lukea kirjoittaa kyllä jonkin verran lyhyitä sanoja kaikki kirjaimet kyllä tuntee. Laskea kyllä osaa eli on enempi tuonne matemaattiselle puolelle suuntautunut. Eskariin menee vieläkin yhtä innoisaan kun ekana aamuna joka aamu on varmasti...
  4. T

    G: Lapsesi pituus ja kengän numero

    tyty 2v8kk pituus n100cm kengän koko 28/29 poitsu 6v7kk pituus 135cm kengän koko 38/39
  5. T

    lapsen "ylipainosta"

    meillä on tyty nyt 2v8kk ja kun menen käyttämään häntä 3v neuvolassa tulee varmasti sama tuomio eli liian paljon painoa.Meillä se varmasti johtuu siitä ku tuo tyty on vaan niin patalaiska liikkumaan,mutta toivon että paino iän myötä sit siitä korjaantuu. Poitsu (6v7kk) on myös ollu ylipainoinen...
  6. T

    Osaako eskarilaisenne luistella?

    pystyssä pysyy ja se tuntuu olevan pojalle tärkeintä mikään vauhti hirmu ei tosiaankaan ole lähinnä kävelee jäällä ne luistimet jalassa
  7. T

    G: Lapsesi pituus ja kengän numero

    poika 6v 134cm kengän koko 37-38 tyty 2,5v 98cm kengän koko 28-29
  8. T

    2 v 6 kk tuoli ruokapöydässä?

    meillä tyty 2,5v istuu ihan tavallisella penkillä ensin istu ihan tavallisella aikuisten tuolilla ja ihan hyvin on pysynyt.
  9. T

    Huudatteko lapsillenne?

    osaankohan edes puhua normaali äänellä :whistle: ainakin joskus tuntuu etten osaa :ashamed:
  10. T

    Opettajan mielistelyä, vai...

    no meillä 6v poika vei eskarin opettajalle ja apuopelle itse tekemänsä tuikkulyhdyt ja ihan itse halus viedä kukaan ei sanonu et vie opelle lahja tykkään vaan niistä niin paljon et halus antaa jotain mä itse olin sitä mieltä et pitääkö sitä nyt viedä yhtään mitään
  11. T

    G: palapelit, leikkaaminen, piirtäminen, maalaminen...

    Vanhempi lapseni ,joka nyt jo 6v, kiinostui palapeleista alle 1v,saksilla osasi jo leikata 2v ,mutta piirtäminen ja maalaaminen häntä on ruvennut kiinnostamaan vasta joskus 4v iässä hänellä on karkeamotoriikan viivästymä ja lievä hienomotoriikan viivästymä,mutta palapelejä hän kasaaa vaikka...
  12. T

    Joko sukkahousut/kalsarit alla?

    kyllä on ollu sukkikset jo tovin aikaan gollareitten alla ja tietty sit vielä ulkona välikausihaalarit. Ihan hyvin on pärjätty vielä tällä vaatetuksella ennemmin äitille tulee kylmä ku 2v tytölle ku liikkuu kumminki enempi ku mä.
  13. T

    annatteko 2v nukkua niin pitkiä päiväunia kun nukkuu?

    saa nukkua niin pitkät päikkärit ku unta riittää paitsi jos on meno johonkin niin silloin on herätettävä jos ei muuten ole herännyt.Tyttö(2v3kk)nukkuu sellaiset 1-3t päivästä riippuen ja ihan hyvin saa illalla unen päästä kiinni siiä klo 20-21 välillä
  14. T

    Ajatuksia tältä äidiltä

    Tämä on vain minun mielipiteeni!!! Olen sitä mieltä, että jokaisessa perheessä toimitaan omalla tavalla ja omilla säännöillä, eikä kenenkään sitä tule mennä haukkumaan, JOS lapsen perustarpeet täyttyvät! Koska näistä toimintatapa eroistakin johtuen meistä tulee hyvin erilaisia ihmisiä lapsina ja...
  15. T

    odottajat pinoon=)

    edellisen hymiö: :headwall:
  16. T

    odottajat pinoon=)

    Tänään olis viikkoja kasassa tasan 40. Minkäänlaista synnytyksen käynnistymistä ei vaan ole kuulunu. :headwall:
  17. T

    4v ja yöunen pituus?

    no voi kun meidänki poitsu nukkus noin pitkät unet meillä nukutaan vaan n8t ja päikkäreitä poika ei oo nukkunu 1v3kk iän jälkeen
  18. T

    Avonako loppuikä?

    minuakin pyydetty vihille jo viime kesänä mutta tosiaan mies ei ole innostunut yhtään osallistumaan suunnittelupuoleen no mutta minä ainakin uskon joskus pääseväni vihille mieheni kanssa kunhan varat riittävät häiden pitoon niin viimestään sitten
  19. T

    naapuri!

    noo täälläkin asuu yks mummeli joka valittaa siitäkin kun tämän kerrostalo alueen lapset leikkii tuossa pihassa ulkona leikkikentällä kun hänen mielästä siellä ei sais enään klo 18 jälkeen leikkiä ja mölytä että kaikenlaisia meitä mahtuu tähän maailmaan
  20. T

    píno 2000 ja 2002 syntyneille lapsille

    poika on syntyny oulaskankaalla 6.7.2000 klo 17.13

Yhteistyössä