Hakutulokset

  1. M

    Onko kellään tietoa palvelukotiavustajan palkasta?

    Mietin tässä että kannattaisiko hakea kyseistä työpaikkaa,enkä löydä mistään paljonko ansio olisi...
  2. M

    En pääse Sampopankin verkkopankkiin...

    ...pääseekö sinne nyt kukaan vai onko vika jotenkin meikäläisen koneessa?
  3. M

    jokohan uskaltais...

    ...testata,menkat ois pitäny alkaa viimeistään keskiviikkona :whistle:
  4. M

    siis höh

    En osaa päättää pitäisikö hakea palvelukotiavustajan paikkaa vai ei... ei kellään sattuisi olemaan kokemusta kyseisestä työstä? :whistle:
  5. M

    Palvelukotiavustaja

    Paljonkohan on kyseisen työn palkka...En löydä mistää vaikka olen etsinyt millä hakusanoilla tahansa.Sattuuko kukaan tietämään?
  6. M

    10 vuotta sitten

    oli sitten synnytys täydessä vauhdissa ja klo 15.29 sain toisen lapseni, ison poikavauvan :) Sankari itse heiluu tällä hetkellä jääkiekkoharkoissa, vieraita odotettavissa iltapäivällä...
  7. M

    Mäyräkoira...

    Ollaan tosissaan alettu miettiä mäyräkoiran hankkimista,pentuja olisi syksymmällä tarjolla.Mitenhän lie,onkon ensikoiraksi ns. "vaikea" kun ei ole meillä koiraa enenn ollu...
  8. M

    Joku värssy perhepäivähoitajalle...

    En löydä mieleistä mistään vaikka olen etsinyt jo tovin :| Poika menee kesäloman jälkeen päiväkotiin ja on ollut jo kolme vuotta tuolla samalla perhepäivähoitajalla,niin ajattelin jonkun kukkasen tai jotain viedä ensi viikolla,pitäisi vaan joku hyvä värssy saada korttiin,tietäiskö kukaan... :)

Yhteistyössä