Hakutulokset

  1. P

    kaksosten imetys, kertokaa parhaimmat vinkkinne :)

    Yhdyn Memmi82:n ohjeisiin ja lisäisin vielä, että vauvojen nostamisessa helpottaa, kun laitat vauvat tyynyliinojen päälle ja nostat sillä tyynyliinalla, onnistuu yhdellä kädellä kun toinen vauva on jo rinnalla eikä voi kovin käyttää kumpaakin kättä. Vähä vaikea selittää, mutta toivottavasti...
  2. P

    Kaksoset hoitoon alle 1v..

    Ja siis kokemuksia kaivattiin kyseisestä asiasta, ei niinkään ihmettelyä miksi...
  3. P

    Kaksoset hoitoon alle 1v..

    Meillä ainakin sellainen tilanne, että isä ei voi jäädä töistään kotiin ja minun pakko mennä tekemään viimeinen työharjoittelu (2kk), jotta valmistun. Jos en mene nyt, en valmistu ikinä tutkinnon uudistuksen takia. Enkä minäkään mitenkään mielellään hoitoon vie nuin pieniä, mutta tilanne...
  4. P

    Kaksoset hoitoon alle 1v..

    No se, tuota en tullu aatelleeksi :laugh: Meillä kun ei tosiaan ole mitään mahiksia ko ei ole ko kaks lasta, niin en aatellu nuin pitkäle :)
  5. P

    Kaksoset hoitoon alle 1v..

    Juu mie kans mielelläni kuulisin kokemuksia kaksosten hoitoon laittamisesta alle vuoden ikäsenä. Meillä pakottava tilanne laittaa hoitoon 10kk:n ikäsenä. Meillä ei kylläkään muita lapsia. Mutta ni-na oletko selvittänyt saisitko hoitajan kotiin? Meidän tutuille oli sanottu että jos neljä lasta...
  6. P

    Löytyisikö Oululaisia tuplaäitejä?

    Olen Oulun pohjospäässä asuva tuplaäiti 24v. Kaksoset, tyttö ja poika, kohta 7kk (s.21.12.06) Mullekin voi laittaa yv:tä :)
  7. P

    ikägalluppi:)

    Mie 24, mies 25 ja kaksoset 6,5kk :)
  8. P

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Meillä käynnistettiin rv 38+1 a-tytön kalvojen puhkaisulla. A-tyttö 2956g ja 46cm alateitse B-poika 2870g ja 49 cm kiireellisenä sektiona pää-jalkatarjonnan vuoksi.
  9. P

    Odottajan koko ja monikkoraskaus?

    Lähtötilanne mulla oli 158cm ja 56 kg. Painoa tuli raskauden aikana 18 kg, joista 10 kg jäi laitokselle ja nyt kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen paino 57kg. Kolmikiloset kaksoset synty rv 38+1 käynnistyksellä, kun lääkäri pelkäsi kohdun venyvän liikaa (ei sitten ala välttämättä supisteleen...
  10. P

    VS: Minkä nimiiä kaksosia täällä on?

    Meillä on 21.12.2006 syntyneet kaksoset nimeltään Oona Helena Emilia ja Roni Petter Emanuel. Toiset ja kolmannet nimet tulevat suvusta. Etunimet olivat valmiina jo 6 v. ennen lasten syntymää :)
  11. P

    Minkä ikäinen olet?

    Olen 23v. ja tuplat nyt 2 kk :)

Yhteistyössä