Kaksoset hoitoon alle 1v..

Löytyykö joku joka on laittanut kaksosensa hoitoon alle 1v ikäsenä? Tässä mietin ja tuskailen että kuinkahan käy kun olisin laittamassa aikanaan n.8-9kk hoitoon ja lisäksi vielä samaan paikkaan täytys saada 2v ja 5v lapset.Kuinka ihmeessä joku hoitaja pärjää tollasen lauman kanssa? Lähinnä se mietityttää,toi pärjääminen siis :/ Kuinka teillä on menny?Oisko kellää jakaa kokemuksia =)
 
Juu mie kans mielelläni kuulisin kokemuksia kaksosten hoitoon laittamisesta alle vuoden ikäsenä. Meillä pakottava tilanne laittaa hoitoon 10kk:n ikäsenä. Meillä ei kylläkään muita lapsia. Mutta ni-na oletko selvittänyt saisitko hoitajan kotiin? Meidän tutuille oli sanottu että jos neljä lasta, niin saa, mut taitaa olla kuntakohtaista...
 
Mulle epäselvää miksi kaksoset hoitoon alle vuoden vanhoina.Onhan vanhempainvapaa pidempi kuin yhdestä lapsesta.Mulla vapaa loppuu vasta kun muksut jo täyttänyt vuoden.Ja kotiin jään sen jälkeenkin sen verran pihistän menoista että pärjätään kotihoidontuella 7 henkinen perhe.
 
Meillä ainakin sellainen tilanne, että isä ei voi jäädä töistään kotiin ja minun pakko mennä tekemään viimeinen työharjoittelu (2kk), jotta valmistun. Jos en mene nyt, en valmistu ikinä tutkinnon uudistuksen takia. Enkä minäkään mitenkään mielellään hoitoon vie nuin pieniä, mutta tilanne pakottaa. Arvostelua tulee, mutta se täytyy vaan pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Huono omatunto ja paha mieli muutenkin. :'(
 
Niimpä...niitä kokemuksia haetaan :headwall:

Minä ajattelin ihan itsekkäistä syistä hakeutua työelämään 9v kotona olon jälkeen.Sen verran tekee mieli jotaki muutaki kun tätä kotioloa!Tekee hyvää kaikin puolin koko perheelle =) Ja niinhän se on,että mikä sopii toiselle,ei sovi toiselle ;) Ja tottakai lisäraha 7hlön perheeseen on aina tervetullutta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sylvi:
Mulle epäselvää miksi kaksoset hoitoon alle vuoden vanhoina.Onhan vanhempainvapaa pidempi kuin yhdestä lapsesta.Mulla vapaa loppuu vasta kun muksut jo täyttänyt vuoden.Ja kotiin jään sen jälkeenkin sen verran pihistän menoista että pärjätään kotihoidontuella 7 henkinen perhe.
Meillä ainakin isä piti sen ylimääräisen vanhempainvapaan jonka toisesta lapsesta sai (60pvä) vauvojen ollessa pieniä, joten oma vanhempainvapaa oli ihan normaalin pituinen.
 

Yhteistyössä