Hakutulokset

  1. H

    salkkareista

    aika jännää et niko ja sofia oli vauvoja yhtäaikaa ja nyt niko on joku 8 vuotias ja sofia varmaan 16 ;D
  2. H

    Olitko omissa häissä selvinpäin/pienssä hiprakassa/kännissä?

    \ hehhehheh :laugh: on täällä hauskaa sakkia :headwall:
  3. H

    mitä ja kenet palstalaisen haluaisitte saada lupaamaan...

    \ joo,sä voit sinappias vaik imee. ikä vaivaa?
  4. H

    pistäkääpä tänne hyviä pelilinkkejä

    mistä naisen irtopäästä?? missä huoneessa se sellanen on?? pitäiskö siellä ullakolla saada se yks arkku auki saman näkönen kun ulkona oleva arkku? miten siltä hiireltä saa sen doditdi pakkauksen?
  5. H

    Mikä on mielestäsi ydinperhe?

    \ jep,kaksi lasta pitää olla, ei vähemmän eikä ainakaan enempää! tyttö ja poika, kultanen noutaja, volvo ja asuntolaina... muu on yhteiskunnan pohjasakkaa.... :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:
  6. H

    Hämeenlinnassa synnyttäneet!

    sä taidat olla just samanlainen urpo ku nää kätilöt ja täysin tunne vammanen yksilö. Sä et sit vissiin loukkaantuis ku sun lapses syntyis ja kätilö alkaa sanoo et vauvassa on jotain vikaa vaik ei oo. Mee sä vaa kiusaa niit naapureita äläkä tänne tuu aukoo sitä rääkyvää leipäläpees.
  7. H

    pneumokokkirote-tutkimus

    Me oltiin pneumokokkirokotteen tutkimuksessa viime talvena. Tyttö oli ekalla rokotuskerralla muistaakseni vaan n.3-4kk ikäinen. Rokotuskertoja oli 3-4 ja ekalla ja vikalla kerralla otettiin verinäytteet käsitaipeesta. Nyt tuli kutsu tehosterokotukseen. Saman tutkimuksen yhteydessä saatiin myös...
  8. H

    eskari

    \ Eskarissa puolet ajasta on leikkimistä.
  9. H

    täytekakun täytteitä....?

    jos halut vaik suklaisen kakun niin murskaa marianne karkkeja ja sekoita kermavaahtoon....tev.itse sm-kondiittori
  10. H

    Ikävä

    koita jaksaa...tiedän miltä susta tuntuu,mun mies on armeijassa.nähään tosin useimmin ku te mutta toi tunne on mulla just sama.kämppä on ihan sekasin ja ajatukset ihan muualla,silti pitäis jaksaa lapsen kanssa.mun mies kyllä on kertonut et ikävöi meitä,mutta mä itken joka ilta ikävääni....
  11. H

    miten vanhemmat oavat suhtautuneet

    eroonne???itellä jusr ero edessä ja uusi mies kiikarissa...mun vanhemmat on vähän shokissa..
  12. H

    Poliisiopiskelijoiden vaimoja?

    en ole opiskelujen takia mutta mun mies on armeijassa,joten ikävä on tosi kova.......olis kyl kiva vaihtaa ajatuksia....
  13. H

    paikkakunta gallup

    vantaalta....kahvittelu seura kelpais.....
  14. H

    Onko muita sotaleskeksi jääneitä?

    vantaalta...3 vuotias tyttö.....voitaisko olla yhteydessä vastedes...jospa tän kestäis paremmin....laitan sulle privana mun meili osoitteen...
  15. H

    Onko muita sotaleskeksi jääneitä?

    täällä oli toinen....mulla on ihan hirveä olo....mistä päin olet?olisi kiva vaihtaa ajatuksia,jos kestettäis yhdessä paremmin......
  16. H

    mitä teen

    mulla on iso ongelma...miten selittäisin miehelleni et haluisin pitää pienen tauon...se ei varmaan osaa ees odottaa mitään sellasta...kymmenen vuotta ollaan oltu yhes ja nyt tökkii pahasti tai mä olen kyllästynyt,auttaisko joku jos osais...
  17. H

    auttakaa

    miten olette kertoneet miehellenne et haluatte erota?meillä yksi lapsi ja nyt tuntuu ainakin minusta että pidän miestäni enemmän kaverina.meillä on asuntolainat ja kaikki,mitenhän niitten kanssa...

Yhteistyössä