Poliisiopiskelijoiden vaimoja?

  • Viestiketjun aloittaja äiti82 ja poika03
  • Ensimmäinen viesti
Mulla myös mies opiskelee poliisiksi. Opiskelut nyt jo loppusuoralla ja edessä häämöttää neljän viikon koulutusjakso Tampereella. Taidetaan lähteä tytön kanssa mummilaan kyläilemään ja treffataan iskää sit siellä viikonloppuisin =)
 
Mulla taas mies alotti viime elokuussa,mutta nyt jo olen miettinyt et miten järjestää se harjottelujen väli ja se viimenen lähijakso,ku ei haluttas yksin olla kotona ja mummuloihin on hankala mennä koirien kanssa...En onneksi mieti mitään turhan aikasin :whistle:
 
No mulla ei poliisiksi opiskele mutta opiskelee kuitenkin toisella paikkakunnalla. Reilu viikko vielä ja tulee sit vissiin tänne työharjotteluun ja sit on enää pari viikkoa koululla käyntiä. Alotti siis opinnot syksyllä ja sitä ennen oli puoli vuotta armeijassa.

Ei ole todellakaan mitään herkkua olla aina yksin... (kaksin) Rankkaa... :/ :'( :(
 
niin siis joutuuko poliisiksi opiskelevat olemaan yötkin siellä? Jos joutuu niin miten kukaan sellasta jaksaa... ja siis vielä pahempaa jos asuu jossain kaukana, aina erossa... vielä jos sattuu olemaan useampiakin lapsia ja he kaipaavat isäänsä/äitiänsä..
 
Pikkeli
Täällä myös yksi tulevan poliisin vaimoke!
Mies aloitti opinnot viime elokuussa ja on viikot poissa kotoa, viikonlopuiksi tulee aina kotiin kovalla kiireellä!
Meillä on kaksi lasta, molemmat poikia ja tällä hetkellä olen itse äippälomalla!
Elokuussa pitäisi menn itsekin takaisin töihin!
Hyvin ollaan pärjätty poikien kanssa kaksistaan viikot, onneksi mummu välillä on auttamassa!

Laittakaahan y-viestiä!
Olisi mukava saada uusia tuttuja saman asian tiimoilta!
:wave: :wave:
 
Mun miehellä tosiaan onneksi opinnot jo aika lopussa eli huhtikuussa olis tarkoitus valmistua. Aloitti koulun muistaakseni marraskuussa -03 ja se eka vuosi nähtiin tosiaan vaan viikonloppuisin. Muutettiin sit yhdessä Turkuun kun se eka työharjottelu alkoi. Sattu vaan tosi ikävään aikaan toukokuussa se kuuden viikon koulujakso siellä Tampereella, kun tyttö syntyi päivää ennen kun se jakso alkoi. Mies sai olla sit ekan viikon kotona ja sen jälkeen oli viis viikkoa koululla, et viikonloppusin vaan nähtiin.
Seuraavaksi aletaan tässä jännäämään, että mistäpäin mahtaisi työpaikka miehelle löytyä. Kovasti näyttäis siltä että ainoot vapaat paikat on tuolla Oulun yläpuolella...
Toivotaan nyt että jostain lähempää kuitenkin vapautuis paikkoja!
=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 21:40 kutku kirjoitti:
niin siis joutuuko poliisiksi opiskelevat olemaan yötkin siellä? Jos joutuu niin miten kukaan sellasta jaksaa... ja siis vielä pahempaa jos asuu jossain kaukana, aina erossa... vielä jos sattuu olemaan useampiakin lapsia ja he kaipaavat isäänsä/äitiänsä..
Ei tarvi olla koululla öitä,jos voi kulkea muualta päivittäin koululle...
 

Yhteistyössä