Hakutulokset

  1. Ä

    Kännykkä asiaa

    onko kellään koemuksia Nokian 2680:sta? kaikki hyvät ja huonot puolet,kiitos ja 7v lapselle ois tarkoitus hommata
  2. Ä

    Maistuiskos???

    Jauhelihahyrrät...välissä lihalimellä maustettua jauhelihaa johon sotkin sekaan myös paprikaa,oreganoa ja aurajuustoa :/
  3. Ä

    Google kääntäjästä???

    Kääntääkö kielen oikein esim.suomi-ruotsi? Toisinpäin kääntää ainakin päin p..tä
  4. Ä

    Apua!!

    Tietääkö kukaan löytyykö netistä mistään sivua jossa vois kääntää suomesta ruotsiksi ja toisin päin?? Mielellään vielä sellanen joka kääntäisi koko lauseita
  5. Ä

    Kertokaas mulle...

    Millanen on mehiläinen,ampiainen ja kimalainen??
  6. Ä

    Miks mä en koskaan voi vaan olla..

    mies lähti tytön kanssa uimaan.Kerrankin ois omaa aikaa niin,mitä mä teen.Kämppä päällisin puolin raivattu ja imuroitu.Nakkikeitto tulossa(huominen ruoka)ja perunarieskat odottaa uuniin laittoa. :whistle:
  7. Ä

    Perunarieska...

    täältä bongasin joskus niihin ohjeen 3dl perunamuusia 3dl ohrajauhoja 1 kananmuna suolaa ja nyt kysymys kuuluukin,voiskos osan noista ohrajauhoista korvata jollain muilla jauhoilla?
  8. Ä

    Minkä väriset vaatteet?

    päiväkoti kuvaus tulossa,tausta kuulemma hempukan vaaleansininen,minkä väriset vaatteet pitäis olla. Lappusessa kyllä luki että vaaleat,mutta nyt kun on jo ostiskeltu näitä syksyn tummempia värejä,niin.... Eiks noi vaaleat vaatteet jotenkin uppoa/katoa tohon vaaleaan taustaan??
  9. Ä

    Ottaiskohan mukaansa...

    Baileysin minttusuklaata ja käväsis jututtamassa naapurin rouvaa??? :whistle:
  10. Ä

    Ketjuntappaja...

    pitäisköhän mun vaihtaa nikkiä,kaikki ketjut kuolee samantein kun mä lisään kommenttini...ja aivan sama mistä asiasta kyse.Että mä osaan olla tylsääääää :(
  11. Ä

    G:

    Kysympäs näin... Hiusten pohjaväri tumma,raitoja laittamassa,ei koko päähän vaan tohon eteen muutaman,jospa laittais kahdella sävyllä,toinen ois syvän punainen(syksykin jo on)mikä toiseksi?
  12. Ä

    Hiusväreistä

    oon menossa tänään parturiin,leikataan ja laitetaan väriä. Tässä nyt mietiskelen,noita raitahommeleita.Koko päähän ei laiteta raitoja,vaan jokunen vaan tohon eteen.Nyt oonkin aatellut että miltäköhän näyttäis jos laittais kahdella eri sävyllä muutaman raidan?? Hiukset on tummat,ja toiset...
  13. Ä

    Tiesittekö että...

    Tänään 26vuotta Laitetaanpas sen kunniaksi parhaat hymiöt kehiin
  14. Ä

    Kokit apuja...

    Neiti haluaa nyt nakkisosekeittoa :o en ole koskaan moisesta kuullutkaan,päiväkodissa kuulemma ollut. Onnistuukohan jos keitän perunaa,porkkanaa ja sipulia kasvisliemessä,soseutan,maustan ja heittelen nakin pätkät sekaan?
  15. Ä

    Rosollia...

    mitäs aineksia teidän rosolliin kuuluu? Tällänen aloitus nyt tuli mieleen kun jo kolmatta kertaa tänä syksynä tein...ja jouluun on vielä aikaaa.. Mä laitan siihen,punajuurta,porkkanaa,reilusti sipulia,juustopaloja ja sillifilettä,mausteeksi vain suolaa ja valkopippuria :p
  16. Ä

    Ei jumankekka...

    Mitenköhän asian kertoisi 6v:lle että äidin tampoonit ei ole korvatulppia? Äsken tuli vessasta tamppoonit korvissa,narut vaan heiluten,meen imuri kun kuulemma pitää kovaa meteliä :D
  17. Ä

    Paras omenapiirakkareseptinne!

    :attn:
  18. Ä

    Verotuksesta kysymys

    Jos myisin puhelinyhtiön osakkeeni hintaan 1400?,niin paljonkohan verottaja siitä hyötyy?
  19. Ä

    Tosta valkosipuli kyselystä tuli mieleen...

    jos syötte dippejä,niin ostatteko kermaviilin joukkoon sen valmiin pussin? Meillä laitetaan tuoretta valkosipulia kermaviilin sekaan ja vähän suolaa,ja annetaan hetki maustua,eli ei osteta valmiita. Toinen kokeilemisen arvoinen juttu,jos siis pitää valkosipulista on,valuttaa kermaviilistä...
  20. Ä

    Kylläpäs tuli Taffelilta surkea hyvitys...

    eli palautin pussin jonka paino ei ollut lähellekkään sitä,mitä pussin päällä ilmoitettiin. Saatiin lappu ärrälle,jolla saa hakea jopa 2 Taffelin tuotetta. Eli hyvitys pettymyksestä ja vaivan näostä vaivanen 1 tuote |O Ja mä kirjotin niille vielä kiltin kirjeen

Yhteistyössä