Kylläpäs tuli Taffelilta surkea hyvitys...

eli palautin pussin jonka paino ei ollut lähellekkään sitä,mitä pussin päällä ilmoitettiin.
Saatiin lappu ärrälle,jolla saa hakea jopa 2 Taffelin tuotetta.
Eli hyvitys pettymyksestä ja vaivan näostä vaivanen 1 tuote |O
Ja mä kirjotin niille vielä kiltin kirjeen
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
eli palautin pussin jonka paino ei ollut lähellekkään sitä,mitä pussin päällä ilmoitettiin.
Saatiin lappu ärrälle,jolla saa hakea jopa 2 Taffelin tuotetta.
Eli hyvitys pettymyksestä ja vaivan näostä vaivanen 1 tuote |O
Ja mä kirjotin niille vielä kiltin kirjeen
Mitä sitten odotin oikein???!!!!!!!
Normaali, hyvä hyvitys.
 
Ihan hyvä korvaus.

Mä laitoin kirjeen Taffelille reilu vuosi sitten kun koko pussillinen sipsejä oli yli suolattuja niin ettei niitä pystynyt syömään.
Meille tuli paketti postissa ja siellä sisällä oli Taffelin kolme sipsipussia kolme dippi pussia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ihan hyvä korvaus.

Mä laitoin kirjeen Taffelille reilu vuosi sitten kun koko pussillinen sipsejä oli yli suolattuja niin ettei niitä pystynyt syömään.
Meille tuli paketti postissa ja siellä sisällä oli Taffelin kolme sipsipussia kolme dippi pussia.

Sähän sait aivan loistavan korvauksen,eihän mekään noita sipsejä syöty
 
No mutta kai te söitte sen "alipainoisen" pussillisenkin =) ? Eli kaks pussia tuli hyvitystä. Muistan kyllä ajan kun Fazerilta tuli oikeesti se "rekkakuormallinen" hyvitystä kun joku oli pielessä, mut ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja :D .
 
voi sitä syömisen tuskaa
Me saatiin laatikollinen sipsejä,kun löydettiin naksupussista karva.lakasevat kuulemma hihnaa jollain harjalla,tai niit sipsei johonki,ni siit oli lähteny.
Tuosta on jo vuosia aikaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No mutta kai te söitte sen "alipainoisen" pussillisenkin =) ? Eli kaks pussia tuli hyvitystä. Muistan kyllä ajan kun Fazerilta tuli oikeesti se "rekkakuormallinen" hyvitystä kun joku oli pielessä, mut ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja :D .
Ei syöty,eikä ees avattu vaan sellasenaan lähetin takaisin,joten hyvitystä edelleenkin se 1 tuote
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No mutta kai te söitte sen "alipainoisen" pussillisenkin =) ? Eli kaks pussia tuli hyvitystä. Muistan kyllä ajan kun Fazerilta tuli oikeesti se "rekkakuormallinen" hyvitystä kun joku oli pielessä, mut ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja :D .
Ei syöty,eikä ees avattu vaan sellasenaan lähetin takaisin,joten hyvitystä edelleenkin se 1 tuote
Ok. Mut hyvitykset ei oikeesti enää oo sitä luokkaa kun "vanhoina hyvinä aikoina".
 
Minä täällä vaan huutelen
Toikin on tyhmää, että on vaan ärrälle... Mä sain joskus snellmannilta sellaisen lapun, jolla sai mistä vaan kaupasta niitten kamoja kympillä ja fazerilta sai jotain leipiä ja pullia kanssa ihan mistä vaan kaupasta ja jos ei sitä ollu mitä lapussa luki niin jotain vastaavaa. Mutta kyllä tuokin on muuten mun mielestä ihan hyvä hyvitys. Olitko ostanu ärrältä sen ekan? Että siitäkö johtui tuo ärräpakollisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:
Toikin on tyhmää, että on vaan ärrälle... Mä sain joskus snellmannilta sellaisen lapun, jolla sai mistä vaan kaupasta niitten kamoja kympillä ja fazerilta sai jotain leipiä ja pullia kanssa ihan mistä vaan kaupasta ja jos ei sitä ollu mitä lapussa luki niin jotain vastaavaa. Mutta kyllä tuokin on muuten mun mielestä ihan hyvä hyvitys. Olitko ostanu ärrältä sen ekan? Että siitäkö johtui tuo ärräpakollisuus.

Ei ostettu ärrältä
 
vieras
Mä valitin kauppaan keväällä jostain halpis herne-maissi-paprikasta jossa ne herneet oli kivikovia keiton jälkeenkin. Kauppaan siksi ettei pussissa ollut muuta osotetta ja just olin jostain kuullut et noissa tilanteissa oikea valitusosote on kauppa... No pahoittelivat ja lupasivat kertoa valmistajalle. Siinä kaikki. Ei pal lämmittäny. Ne pussit oli kaikenlisäksi niitä isompia (500g?) ja niitä oli 2 :(
 
Minä täällä vaan huutelen
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
Mä valitin kanssa joskus keväällä, kun poika sai ihottumaa, tai en valittanu vaan kysyin, että mistä johtuu, kun ei aiemmin ollu samoista vaipoista tullu. LÄhetin sitten niille niitä vaippoja ja tutkivat ja sain kyllä mielestäni hyvän korvauksen. Sain niitä pieniä paketteja vaippoja 4 vai 5 pussia, oli kahta eri kokoa ja housua ja teippiä lisäksi oli vielä libressejä äidille ja sinkkivoidetta ainulta. Samaa firmaa kun ovat :) Eli ainakin minä sain korvausken niistä ihottumista. Asian hoitaminen kyllä kesti. Vaippojen lähettämisen jälkeen meni varmaan noin pari kuukautta kun paketti tuli postiin. Soitti täti sieltä sillon kun vaipat tulivat perille ja kyseli lisää ihottumasta ym. Pari viikkoa paketin saapumisesta mulle tuli vielä kirje jossa oli mukana hiekkalapio ja siinä vaan ilmoitettiin että on pari viikkoa sitten lähetetty paketti ja varmistettiin että onhan lähetys tullu perille :)

 
hmm
Minkähänlaista hyvitystä VALIOLTA voisi odottaa? Meillä 2dl hyla-maitotetrassa oli joku outo 1cm kokoinen valkoinen paperin/muovin tms palanen ja oli vielä 2v joka sitä joi, onneksi ei mennyt kurkkuun. Lähetin vikko sitten tuon palasen sinne nähäväksi, vielä ei ole mitään kuulunut.
 

Yhteistyössä