Hakutulokset

  1. P

    Erityislapsi ja uusi raskaus?

    Onko muita joilla on erityislapsi ja haaveissa vauva? Minulla on 3 tervettä tyttöä, ja poikavauva 7kk, joka on erityislapsi. mietityttää uskaltaako enää haaveilla vauvasta...
  2. P

    Menkkojen alku pillereiden jälkeen?

    Onko kokemusta, kuinka kauan voi mennä,että menkat alkaa pillerien lopettamisen jälkeen? Itse söin minipillereitä, lopetin ne kuukaus sitten...nyt sitten menkkoja ootellaan. Menkat jäi kokonaan tulematta muutaman kuukauden ajan, kun söin minejä.
  3. P

    G: Kuinka usein harrastatte Seksiä?

    Elikkä tuossahan se kysymys jo tulikin...
  4. P

    Tytölle tuli flunssa...

    Siispä tässä mietin minkä kuntoisen lapsen voi flunssaisena laittaa eskariin?
  5. P

    Minipillerit pettäneet...

    Onko kenelläkään minipillerit pettäneet?
  6. P

    Minkäikäisenä lapsi on siirretty laidattomaan sänkyyn?

    Meidän 3v10kk ikäinen neiti nukku n.2v. asti pinnasängyssä ja siitä viime viikonloppuun asti lastensängyssä, jossa kiersi laidat/pinnat matalammat vain kuin pinniksessä niin että pääsi itse sieltä pois. Sitten yksi ilta sano, että haluaa tavalliseen isojen sänkyyn, kun meillä oli se sänky neitiä...
  7. P

    ihottuma?

    Meidän tyttö sai taas jonku ihme ihottuman. Aiheuttajia voi olla mun käsityksen mukaan kaksi, joko vaatteiden ulkona kuivattaminen tai kloorivesi. Onko kloorivedelle allergisuus kuis yleistä?Aiemminkin on ollut kosketuksissa ko.veteen eikä oo tullu mitään, mutta pari kertaa oon tälle kesälle...
  8. P

    Riisimuroallergiaa?

    Onko muiden lapsilla allergiaa riisimuroille? Meidän 2v7kk ikäisellä puhkesi viime talvena allergioita, ja yksi on ainakin riisimuro, mitä ei kestä pientäkään annosta. Iho alkaa heti kutiamaan ja tulee näppyjä, ja pahimmassa tapauksessa menee henki ahtaalle. Eilen sitten söi muumikeksejä ja...
  9. P

    suolaisten piirakoiden ohjeita?

    kaipailisin suolaisten piirakoiden ohjeita. Sellasia joihin tulisi esim. kinkkua, juustoa, tonnikalaa, jauhelihaa tms. En oo koskaan tehny, ja nyt haluasin tehdä!
  10. P

    Kuinka paljon annetaan mennä yli lasketunajan?

    Siinähän se kysymys tulikin..että kuinkas paljon annetaan mennä yli lasketunajan ennen käynnistämistä? Onko sairaalakohtaisia eroja?Etenkin Oys:in käytäntö kiinnostaa..
  11. P

    Kirjeystävä!

    Hei! Kahden pienen tytön (02 ja 03) äiti Pohjois-Pohjanmaalta kaipailee kirjeystäviä muista äideistä. Meillä kuumeillaan kolmatta lasta. Ei väliä minkä ikäisiä lapsesi ovat tai missä päin asut. Kirjeet kulkevat! Laita y:nä osoitettasi tulemaan niin vaihdellaan kuulumisia etanapostitse!
  12. P

    Herääkö muilla lapset aikaisin näin keväällä?

    Meillä joka keväinen juttu se, että lapset rupeavat maaliskuun alkupuolelle heräilemään jo kuuden maissa, kun normaalisti talvella nukutaan ainakin tuohon seitsemään. Mitkään verhot ei auta asiaa, ja tuo 3v. ei edes nuku päiväunia, illalla sitten normaaliin aikaan kahdeksalta mennään nukkumaan.
  13. P

    2v.

    Meidän tyttö juhlii tänään 2v.synttäreitä. Onko muita lapsia joilla näillä main synttärit? Meil neidil synttärit oikeesti 22.11. Tuntuu että on jo iso neiti, vaikka onkin monessa asiassa vauva.
  14. P

    tutti pois

    miten saada tutti pois neitokaiselta,joka juuri täyttää 2v. päivätutin sain jo pois niin, että leikkasin tuttiosan irti, mutta nukkamaan ei rupea ilman tuttia..tulee huuto!Nukahtaa kiltisti unilelu kainaloon ja tutti suuhun!
  15. P

    kuumatassut

    Onko muita jotka haaveilevat kolmannesta lapsesta? Mulla on 2- ja 3-vuotiaat tytöt ja kolmatta kuumeilen.
  16. P

    kirjeystäviä

    Moi! Olen 23v. työssäkäyvä äiti. Minulla on kaksi tyttöä (2v7kk ja 1v6kk) ja kolmas mahdollisesti tulossa.Kirjeystäviä kaipaisin... Laittakaa osoitetta niin laiten postia tulemaan!

Yhteistyössä