tutti pois

miten saada tutti pois neitokaiselta,joka juuri täyttää 2v.
päivätutin sain jo pois niin, että leikkasin tuttiosan irti, mutta nukkamaan ei rupea ilman tuttia..tulee huuto!Nukahtaa kiltisti unilelu kainaloon ja tutti suuhun!
 
Himpula 03
En kyllä lähtisi unitutista tekemään mitään ongelmaa, kyllä se sen sitten jättää kun on siihen valmis. Ja sen myöhemmin jättää mitä enemmän yrität taistella vastaan. Meilläkin on 2v joka ei kyllä edes vaadi tuttia illalla nukkumaan mennessä, mutta en jaksa nukuttaa puoltatoista tuntia, eli haen tutin jos se on unohtunut keittiöön, missä ne koko päivän ovat tiskipöydällä rivissä. Meillä esikoinenkin vain jätti itse tutin pois vähän yli 2 vuotiaana, emme olleet koskaan tehneet siitä hänenkään kohdallaan mitään numeroa. Niin ajattelimme jättää tutin siinä vaiheessa kun uni tulee ilmankin helposti =)
 
Äippä-70
Onko sinun mielestäs paha että 2-vuotiaalla on tutti? Meidän tytöllä on vielä tutti,tarkemmin sanottuna on ollu jopa neljä eli ehkä sitten luovumme tutista kun viimenenkin hukkuu :LOL: :LOL: . Päivisin tuti saa olla sängyssä mutta illalla nukkumaan käydessä haluaa tutin suuhun.Ja eipä se koko yötä ole kumminkaan suussa.Asia on musta näin ihan okei,ei niillä muutaman vuoden päästä enää ole tuttia.
 
Meillä Pikkumies on 2,5v ja ollaan viime viikolla jätetty "päivätutti" pois, eli tutti on vaan päikkäreillä ja yöunilla. En ota nukkumis-tutista vielä stressiä, ehkä se jää ajan myötä pois.
Itte oon lopettanut tutin syönnin, kun täytin 4v.
 
Ehkäpä minäkin annan ihan reilusti olla tuon unitutin, nukkumaanmenoa on helppoa näin.
meillä on myös 3v. neiti, joka ei tutista oo koskaan välittäny ja se jäikin 1v2kk iäs kokonaan pois.Pullo oli pakko ottaa pois 1v11kk iäs,kun yöt joi maitoa, pahimmillaan 3pullollista. Mehusta nämä mun jälkeläiset eivät välitä, kummallisia lapsia? Pullon tämä nuorempi unohti vuos sitten..samoihin aikoihin isosiskonsa kanssa...

 

Yhteistyössä