Hakutulokset

  1. P

    Kampurajalka

    Tänään olin rakenneultrassa(rv20) ja siinä lääkäri huomasi vauvalla kampura jalat.Itseäni häiritsee nyt ,että kait se lääkäri olis ohjannut jatkotutkimuksiin, jos taustalla myös muuta.Onko muita joille annettu sama diagnoosi?
  2. P

    eroamisesta

    Olen naimisissa ja miEheni kanssa meillä on kaksi lasta. En nyt ala sepostamaan taustoja tai syitä minkä takia harkitsen eroa, mutta kysyisin että voinko vain muuttaa lasteni kanssa omaan asuntoon ja sitten vasta kun ollaan muutettu niin alkaa setvimään huoltajuushommia ja avioeropapruja..Vai...
  3. P

    Liukuestesukista

    tietääkö kukaan saako mistä ostettua pienelle liukuestenilkkasukkia jotka olisi villasekoitetta? Puuvillasekoitteisia on joka kaupassa mut meil on niin kylmät lattiat ettei villa olis pahasta....
  4. P

    Vaippa vuotaa

    Kertokaahan mikä olisi hyvä vaippa 1-v. tosi hoikalle tytölle (alle 8kg). Tähän asti paras vaippa ollut Pampersin Active Fit, mutta koko 3 alkaa jäädä liian alas yli 70 senttiselle ja seuraava koko 4 on niin iso, että jos vyötärö ei valahda alas niin ainakin lahkeesta vuotaa istuessa tai yöllä...
  5. P

    Miten

    saan pois raskaudden aikana tohon kainaloiden eteen tulleet "pallukat" toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan. Ei ole kiva katsoa peilistä kun tissien vieressä on semmoset muhkurat onko muilla samaa ongelmaa? Muuten kilot lähteneet synnytyksen jälkeen hyvin! :ashamed:
  6. P

    kysymys ontelosyylistä

    meidän 2-vuotiaalla on ympäri kehoa niitä, eivät kutise tai häiritse mitenkään, mutta nyt on tullut myös kasvoihin.. ne kuulemma lähtevät n. vuoden kuluttua itsestään pois mutta onko niihin mitään hoitokeinoa??
  7. P

    Limatulppaa vai valkovuotoa?

    Hei te jo synnyttäneet!! Olen loppusuoralla, eli 37+5 ja nyt ihan muutaman päivän sisällä on alkanut vuotamaan valkovuotoa(?) aika runsaasti. Niin paljon että on pakko käyttää pikkuhousunsuojaa. Rupesin jo miettimään, että voiko se olla sitä limatulppaa, vai tuleeko se kokonaisena möykkynä ...

Yhteistyössä