Ah nenäliina, paras kaverini! Mikä onkaan kamalampaa kuin jo täysin märkä nenäliina?

Jos olet bussissa, sängyssä nukkumassa, ulkona sluibailemassa ja nenä valuu. Sinulla on vain yksi nenäliina mukana ja se on jo aivan läpimärkä! On inhottava koskea siihen ja vielä inhottavampaa "kuivata" nenänsä siihen. Mutta jos et käytä sitä niin nenävedet on kohta suussa. Olet silti hyvin kiitollinen, että on edes se yksi ällö märkä liina mukana, parempi sekin kuin ei mitään.

Tänään yöllä pohdiskelin juuri tätä asiaa kun heräsin valuvaan nenään. Löysin tyynyn alta yhden nenäliinan mutta hetkessä sekin oli jo läpimärkä. Mielestäni laitoin sinne illalla ainakin kolme. En löytänyt niitä pimeässä enkä voinut laittaa valoja. Liina oli ällö ja märkä ja oli silti käytettävä sitä.

Aamukahvilla sama juttu, yritin olla hiljaa ettei muut herää ja niistin hiljaa. Pian nenäliina veteli viimeisiään ja oli pakko hiipiä keittiöön hakemaan kunnon nippu.

Kuiva, puhdas nenäliina!:love: Niin tärkeä rakas ystävä!
 
Keväisellä moottoriteillä, kun et aamulla lähtiessäsi tajunnut että siitepölykausi on jo alkanut, eikä sulla ole nenäliinaa lainkaan.

Jep. On hätätilassa tullut käytettyä kaupan kassakuittia -huonolla menestyksellä- ja pelkkää kättä -sen taas saa suht puhtaaksi tuikkaamalla sen sadankolmenkymmenen vaudissa ikkunasta ulos-.
Mut juu, märäksi jää ja se on ikävää.
 
vierailija
Nenäliinoja on AINA oltava taskussa/käsilaukussa. En ymmärrä miehen tapaa, että voi lähteä ulos ovesta ilman yhtäkään nenäliinaa mukanaan. Kerrassaan pöyristyttävää - tapa, johon en ole tottunut vielä yli 30:n yhteiselomme aikana.
 
Nenäliinoja on AINA oltava taskussa/käsilaukussa. En ymmärrä miehen tapaa, että voi lähteä ulos ovesta ilman yhtäkään nenäliinaa mukanaan. Kerrassaan pöyristyttävää - tapa, johon en ole tottunut vielä yli 30:n yhteiselomme aikana.
Olen aina vähän kadehtinut ihmisiä, joilla on aina nenäliina mukana. Itselläni ei ole koskaan.
Olen niitä äitejä, joiden lapset joutuvat kulkemaan loppupäivän naama jäätelössä, kun sellaisen syövät. Ja jo pienestä pitäen on opetettu niistämään sormiin/lehtiin/mainoksiin mitä tahansa käsiin saakaan. Automatkoilla on useamminkin oltu pyyhkimättä jne.
En tiedä, mikä siinä on niin vaikeaa. Monesti ostan jättipaketteja nenäliinoja, mutta unohtuvat kaappiin.
 
vierailija
Olen aina vähän kadehtinut ihmisiä, joilla on aina nenäliina mukana. Itselläni ei ole koskaan.
Olen niitä äitejä, joiden lapset joutuvat kulkemaan loppupäivän naama jäätelössä, kun sellaisen syövät. Ja jo pienestä pitäen on opetettu niistämään sormiin/lehtiin/mainoksiin mitä tahansa käsiin saakaan. Automatkoilla on useamminkin oltu pyyhkimättä jne.
En tiedä, mikä siinä on niin vaikeaa. Monesti ostan jättipaketteja nenäliinoja, mutta unohtuvat kaappiin.
Vie autoon yksi nenäliinapaketti tai talouspaperirulla välittömästi niin sitten siellä on aina kun tarvitsee. Kesällä sitten voitte hurauttaa jädelle huoletta.
 

Yhteistyössä