Mielipide poliiseista!

  • Viestiketjun aloittaja Skoude
  • Ensimmäinen viesti
Skoude
En ymmärrä, kun joidenkin mielestä poliisit on sikoja ja maijan ajellessa ohi, pitää heti olla keskarit pystyssä ym. uhoamista.

Ainakin minun mielestäni on hyvä, että poliisi näkyy katukuvassa ja torjuu rikollisuutta.
 
"Vieras"
Samaa mieltä. Erikoisesti ärsyttää jos joku mokailee itse ja syyttää poliisia. Esim. ajaa poliisia pakoon, ei pysähdy ja ajaa kolarin. Ja se on sitten mukamas poliisin syy kun kehtas ajaa takaa.
 
No, asiahan on tietysti niin, että ihmiset jotka eivät osaa elää lakien mukaisesti, vihaavat poliiseja. Oman kokemukseni mukaan joka tilanteessa, jossa olen joutunut poliisin kanssa tekemisiin, olen saanut erittäin asiallista kohtelua. Jos olisin aina syytetyn tai rikollisen asemassa, mieleni olisi varmasti toinen. Työni puolesta joudun usein ottamaan yhteyttä tutkinnanjohtajiin erilaisissa onnettomuustilanteissa, ja mitään valittamista ei todellakaan ole.

Eli jos on luonteeltaan kriminaali, poliisi toki vaikeuttaa elämää. Oma valinta, joka perustuu typeryyteen.
 
Harvempi kai nyt poliiseja vihaa, jos ei nyt angstisia teinejä lasketa.
Eiköhän poliiseista löydy, samoin kun muistakin ammattiryhmistä, niitä hyviä tyyppejä kuin sitten veemäisempiä.

Ei ehkä sellainen ala, mihin ne kaikkein älykkäimmät ihmiset hakeutuvat, mutta tärkeää ja merkittävää työtä tekevät.
Se on sitten eri asia, miten poliisilaitosta johdetaan, kehitetään ja mihin resursseja suunnataan.
 
vierailija
Harvempi kai nyt poliiseja vihaa, jos ei nyt angstisia teinejä lasketa.
Eiköhän poliiseista löydy, samoin kun muistakin ammattiryhmistä, niitä hyviä tyyppejä kuin sitten veemäisempiä.

Ei ehkä sellainen ala, mihin ne kaikkein älykkäimmät ihmiset hakeutuvat, mutta tärkeää ja merkittävää työtä tekevät.
Se on sitten eri asia, miten poliisilaitosta johdetaan, kehitetään ja mihin resursseja suunnataan.
Pääsääntöisesti, kun itse toimii lakien mukaan, ei tarvitse juurikaan poliisin kanssa asioida muuten kuin lupa-asioissa. Sitten jos itse töpeksii, niin omasta käytöksestä on paljon kiinni, miten poliisit asiaan suhtautuvat. Toki poliiseissakin on eroja, joku on jurompi ja toinen huumoirintajuisempi, kuin asiakas, mutta yleisesti ottaen poliisit eivät ihan helposti lähde asiakkaalle v**********n ellei asiakas käy hankalaksi. Toki jotkut kestävät huonoa käytöstä asiakkaantaholta pidempään kuin jotkut. Ihan tavallisia ihmisiä poliisitkin on.

Erikseen sitten on Aarnio ja kumppanit, joiden toiminnassa ei ole mitään kehuttavaa.
 
Pääsääntöisesti, kun itse toimii lakien mukaan, ei tarvitse juurikaan poliisin kanssa asioida muuten kuin lupa-asioissa. Sitten jos itse töpeksii, niin omasta käytöksestä on paljon kiinni, miten poliisit asiaan suhtautuvat. Toki poliiseissakin on eroja, joku on jurompi ja toinen huumoirintajuisempi, kuin asiakas, mutta yleisesti ottaen poliisit eivät ihan helposti lähde asiakkaalle v**********n ellei asiakas käy hankalaksi. Toki jotkut kestävät huonoa käytöstä asiakkaantaholta pidempään kuin jotkut. Ihan tavallisia ihmisiä poliisitkin on.

Erikseen sitten on Aarnio ja kumppanit, joiden toiminnassa ei ole mitään kehuttavaa.
Enhän minä sanonut, että poliisit vittuilisivat ihmisille. Kirjoitin, että osa poliiseista on vittumaisempia tyyppejä. Vittumainen tyyppi on vittumainen ihan riippumatta siitä, vittuileeko vai onko muuten vain sellainen nillittävä, känisevä, turhantärkeä typerys.
 
vierailija
Viime aikoina olen pöyristyneenä seurannut poliisin toimintaa. Ilmeisesti rasismin pelko on saanut heidät toimimaan täysin järjen vastaisesti. Esim. se video, jossa lapset valjastettiin propagandan välineiksi (lukivat videolla vihapuheita)

Lausuntojen antaminen Rautatientorin tapahtumista mamuleiriläisten hyväksi ja suomalaisten tappioksi on myös asia, jota en koskaan tule ymmärtämään, enkä edes antamaan anteeksi.
 
vierailija
Viime aikoina olen pöyristyneenä seurannut poliisin toimintaa. Ilmeisesti rasismin pelko on saanut heidät toimimaan täysin järjen vastaisesti. Esim. se video, jossa lapset valjastettiin propagandan välineiksi (lukivat videolla vihapuheita)

Lausuntojen antaminen Rautatientorin tapahtumista mamuleiriläisten hyväksi ja suomalaisten tappioksi on myös asia, jota en koskaan tule ymmärtämään, enkä edes antamaan anteeksi.
Pitäisikö poliisin valehdella suomalaisten hyväksi?
 
vierailija
En ymmärrä, kun joidenkin mielestä poliisit on sikoja ja maijan ajellessa ohi, pitää heti olla keskarit pystyssä ym. uhoamista.

Ainakin minun mielestäni on hyvä, että poliisi näkyy katukuvassa ja torjuu rikollisuutta.
jos poliisit ovat joskus käyttäytyneet asiattomasti näille tyypeille niin keskisormi nousee siksi totuus on se että suurin osa poliiseista on täysiä mulkkuja aiheuttaen itse käyttäytymisellään sen että heitä vihataan esimerkiksi kun ajattelee että poliisi on melkeimpä aina mopoilijoiden kimpussa mutta on toki heitä ihan kunollisiaki poliiseja itse en oo poliisien kanssa tekemisiin joutunu enkä yleistä että kaikki olisivat sellaisia
 
Olin nuorena miehenä työasioissa mulle oudossa kaupungissa. Otin illalla muutamat oluet hotellissa ja mieleni alkoi tehdä kapakkaan.
Mutta missä olis semmoinen nuorukaiselle sopiva kapakka?
Oli hotellin lähellä poliisipartio (vissiin hakemassa donitseja) niin koputin Maijan ikkunaa ja kysyin, että te kun olette asiantuntijoita, niin mihin pitäisi suunnistaa, että löytäisi paikan jossa ei ole kansantanhuja mutta jossa ei saa turpiinsa.
Oikein kiltisti neuvoivat ulkopaikkakuntalaista kaks korttelia tuohon suuntaan ja viiskyt metriä vasemmalle.
Yleisönpalvelijoitahan nuo ovat, mitäs heitä pelkäämään?
 
vierailija
Poliisit ovat kivoja ja työ leppoisaa. Esim. moottoripyöräpoliisit ovat talvilomalla lokakuun alusta maaliskuun loppuun. Tällöin lomailevat etelässä ja ajelevat skootterilla.
 
vierailija
Olin nuorena miehenä työasioissa mulle oudossa kaupungissa. Otin illalla muutamat oluet hotellissa ja mieleni alkoi tehdä kapakkaan.
Mutta missä olis semmoinen nuorukaiselle sopiva kapakka?
Oli hotellin lähellä poliisipartio (vissiin hakemassa donitseja) niin koputin Maijan ikkunaa ja kysyin, että te kun olette asiantuntijoita, niin mihin pitäisi suunnistaa, että löytäisi paikan jossa ei ole kansantanhuja mutta jossa ei saa turpiinsa.
Oikein kiltisti neuvoivat ulkopaikkakuntalaista kaks korttelia tuohon suuntaan ja viiskyt metriä vasemmalle.
Yleisönpalvelijoitahan nuo ovat, mitäs heitä pelkäämään?
Hieno provo bro. Putkaan ne kytät sut todellisuudessa vei.
 
vierailija
En ymmärrä, kun joidenkin mielestä poliisit on sikoja ja maijan ajellessa ohi, pitää heti olla keskarit pystyssä ym. uhoamista.

Ainakin minun mielestäni on hyvä, että poliisi näkyy katukuvassa ja torjuu rikollisuutta.
jaa miksi et ymmärrä kyllä se kuule monesti johtuu poliiseista ittestä että heitä pidetään sikoina ja sitä syytä voi hakea heidän omasta käyttäytymisestä jotkut poliisit vain käyttäytyy karsea ylimielisesti tai muuten vittumaisesti että sitä saa mitä tilaa poliisit
 
vierailija
eiköhän se oo ihan aihetta että jotkut vihaa polliseja kun miettii heidän käyttäytymistä jotkut poliisit on suoraan sanoen kusipäitä ja sellaisille poliiseille saa vittuillakki sitä saa mitä tilaa on toki niitä kunnollisiaki poliiseja en yleistä kaikkia mutta on myös vee mäisiä
 

Yhteistyössä