Nainen, kumpiko on parempi, vyötärö-vai lantiolihavuus?

Jos saisit päättää mihin jysäyttäisit 10-15 kg ylimääräistä, niin kummanko valitsisit? :coffee:

Vaikea....ehkä mä tykkäisin että ne menis peppuun. Vatsaläskit on helpommassa laihduttaa mut peppuläskit on terveellisempiä.

Miehiltä ei kysytä mitään, jos ne vastaukset on jotain lajia "aah kun katon neitosia kaupungilla niin niiden pylly tursuaa fillarin satulassa etc." :cautious:
 
Tuostahan tuli jo uutta tutkimusta, ei ne lantioläskitkään lopulta olleet terveellisiä.

Mulla on nyt yksi kilo ylimääräistä ja se tuntuu keskittyvän vatsaan ja on ihan riittämiin! Ei enempää, ei grammaakaan enempää! *huitoo, kiljuu ja kirmaa pakoon maukkailta pikku-oluilta*
 
1 kilo. :eek::confused:
Sut pitäs ilmottaa Suurin pudottaja -ohjelmaan.
Jo pudottaisin sen 15 (vai 16?) kiloa mikä siinä vaaditaan täyteen palkintorahaan olisin maailman onnellisin! Ja painaisin silti enemmän mitä painoin ennen ekaa raskautta.

Väittävät että normaalipainoisena on hankala laihtua ja yhdyn väitteeseen täysin! Ja väittää painoindeksi mitä tahansa niin nää kilot ovat mulle useamman liikaa.
 
Jo pudottaisin sen 15 (vai 16?) kiloa mikä siinä vaaditaan täyteen palkintorahaan olisin maailman onnellisin! Ja painaisin silti enemmän mitä painoin ennen ekaa raskautta.

Väittävät että normaalipainoisena on hankala laihtua ja yhdyn väitteeseen täysin! Ja väittää painoindeksi mitä tahansa niin nää kilot ovat mulle useamman liikaa.
No, luulen että sen yhden kilon kera näytät vaan ihan naiselliselta.
Vaali sitä yhtä kiloa, juttele sille.:rolleyes: Koska stressaaminenkaan ei ole hyvä terveydelle.
 
No, luulen että sen yhden kilon kera näytät vaan ihan naiselliselta.
Vaali sitä yhtä kiloa, juttele sille.:rolleyes: Koska stressaaminenkaan ei ole hyvä terveydelle.
Ei oo ulkonäöstä kiinni vaan siitä että on hankala kyykistyä työssä kun vatsa on edessä. Samoin ottaa selän päälle kun eii oo moista kuormaa kantanut edes raskausaikana.

Toki lääkäri oli sitä mieltä että tää on yhä kortisonin aikaansaannoksia mutta yks ja sama, kurjalta tuntuu.

Ja se kai sen mittarin pitäisikin olla! Olotila. Jos on kiloineen tyytyväinen ja jaksaa ja kykenee niin ei niitä kauheasti liikaa voi olla vaikka sijaitsisivat olkapäissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä