Onko sinua koskaan petetty?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On, nykyisessä parisuhteessani. Mutta siitä on jo parikymmentä vuotta aikaa. Asia ei enää vaivaa minua, silloin kyllä todella paljon ja oli vaikeuksia luottaa enää toiseen. Myös itsetunnon kanssa oli ongelmia pettämisen jälkeen.
 
Ex -avokki oli käynyt ennustajalla, luuli minun olleen se ennustuksessa mainittu mies, vaikken omasta mielestäni sopinut ollenkaan siihen kuosiin.

Nainen ripustautui minuun, hänellä oli huono suhde alkoholiongelmista kärsivän miehen kanssa. Sen suhteen loppuminen oli vaan ajasta kiinni.

Olihan meillä monta hyvää yhteistä vuotta uusioperheenä, mutta sitten hän törmäsi vielä "paremmin" siihen ennustukseen sopivan miehen kanssa. Loppuhan siitä meidän suhteesta tuli samantien, huomasin heti käytöksestään ettei kaikki ole enää kuin ennen.

Ja sitten kävikin niin, että menivät naimisiin. Ja mies olikin varsinainen häntä-heikki :giggle: se liitto loppui lyhyeen ja exälle kävi köpsästi, sai potut pottuina. En muuten haikaillut ollenkaan peräänsä, pettäminen sattui niin syvälle.

Itse muuten kieltäydyin kohteliaasti seksistä meidän seurusteluaikana, kun yksi naispuolinen työkaveri olisi halunnut olla sillälailla
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä