relaatio 204

mark2
hiukkasen mielenkiintosta alkaa ratkomaan ku lähes kaikki laatikot oli näkyvissä :D mutta mutta melkeen valmis on

jumejakin on:

Corto maltese:
G.S 10+9+6 kappale käärmenäyttelyssä
10+6+15 öljymaalaus

kapteeni nemo:
tal... 5 jäätynyt maa

Mika Waltari:
huu... 11 näitä kahta tarvitaan kun oma ää.. ei riitä, toinen on piuhan päässä ja toinen huulilla
ää... 14

Editori ei ilmeisesti nyt toimi oikein, kun se näkymä heti alusta näyttää ruudun laatikot. Ja eräs toinen laatija ei saa omaa relaationsa julkaistuksi.
Minulla ei näy laskurissa, kun joku saa relaation valmiiksi. Mikä lie tilanne tällä hetkellä?

M2
 
mark2
Hei,
lieköhän nyt sovelluksen ylläpitäjä siirtänyt sen relaation jonnekin. Ei nimittäin näy Tex:iä myöskään allekirjoittaneen editorilistassa :)
Toivottavasti tuo relaatio saadaan takaisin, niin ei mene ratkojien arvuuttelut hukkaan...
M2
 
Multa se katos kokonaan, tuli takaisin (ja oli nollassa) ja on taas kadonnut. Toivottavasti tulee takaisin samassa pisteessä missä oli, tuntuis tosi turhauttavalta aloittaa alusta kun oli jo kummiskin monta ruutua jo viittä vaille valmiita ja kaikki auki .

"se on vaan peli se on vaan peli se on vaan peli ommmm ommmmmmm"
 
vierailija
Jos ei tule takaisin samassa pisteessä kuin oli niin varmaan siellä oli sitten sellainen ongelma, joka ei sallinut tilanteiden tallentamista oikein. Mutta pitäähän tuo kuntoon saada, että voidaan tulevaisuudessakin uusia relaatioita saada tehdyksi.
 
vierailija
Marilyn näkyy mulla ihan normisti, vaan ei nuo eka viestin mainitut ruudut, Waltari sun muut?
Mutta, eteenpäin pitäisi päästä:
Marilyn
alas 7 7 1
vasemmassa laidassa Nor - 5 8

Seitsemän
pääsanasta pitkä rimpsu 5 3 3 .....
ja ylälaidassa näy - 10 ja st 14
vasemmassa laidassa rajasana 7
 
vierailija
Marilyn näkyy mulla ihan normisti, vaan ei nuo eka viestin mainitut ruudut, Waltari sun muut?
Mutta, eteenpäin pitäisi päästä:
Marilyn
alas 7 7 1 MoMA
vasemmassa laidassa Nor - 5 8

Seitsemän
pääsanasta pitkä rimpsu 5 3 3 ..... brittipop albumi vuodelta 1983
ja ylälaidassa näy - 10 ja st 14
vasemmassa laidassa rajasana 7
Muut puuttuu multakin.
 
vierailija
Kiitti mut ei löydy eikä kilise kellot kummankaan kohdalla, MA toki, mut siihen jääkin ... :(
Marilyn
alas 7 7 1 Googleen Mar Mon+ MoMA ( ei löytynytkään suoraan, mutta, tekijä löytyy ekalta sivulta ja teos heti sieltä)

Seitsemän
pääsanasta pitkä rimpsu 5 3 3 englannin Wikiin brittipop albumi vuodelta 1983 ( kertoo käärmeiden liitosta)
ja ylälaidassa näy - 10 synonyymi, loistava sellainen

Onko sulla Seitsemän -ruudussa: la li sh 3+7+4
sei 7+9+5
syn 15
 
vierailija
Marilyn
alas 7 7 1 Googleen Mar Mon+ MoMA ( ei löytynytkään suoraan, mutta, tekijä löytyy ekalta sivulta ja teos heti sieltä)

Seitsemän
pääsanasta pitkä rimpsu 5 3 3 englannin Wikiin brittipop albumi vuodelta 1983 ( kertoo käärmeiden liitosta)
ja ylälaidassa näy - 10 synonyymi, loistava sellainen

Onko sulla Seitsemän -ruudussa: la li sh 3+7+4
sei 7+9+5
syn 15
Se biisi tuli mieleen heti kun olin kirjoittanut kysymyksen tänne :) Ja luulin että tarkoitat MA:lla yhtä Amerikan osavaltiota ja Mo:ta siellä.... , mulla ei ole sitä vastasanaa siihen.
Ei oo aina helppoo ,,,, :)
7 ruudussa syn 15 on se mikä lausutaan rippituolissa
 
Mä olen ihan jumissa tämän kanssa. Täydelliset naiset ja Vihreä maili ok, mutta seuraavista en pääse eteenpäin:

Marilyn:
Nor.. 5 8
GoT ja J.M. välinen 11

Seitsemän:
sei... 7 9 5
Tan... 5 6
 
Mä olen ihan jumissa tämän kanssa. Täydelliset naiset ja Vihreä maili ok, mutta seuraavista en pääse eteenpäin:

Marilyn:
Nor.. 5 8
GoT ja J.M. välinen 11

Seitsemän:
sei... 7 9 5
Tan... 5 6 tutkimusmatkailija
muut puuttuu multaki ja paljon muuta...

kerropa täydelliset naiset ruutuun pääsanasta 6+8 ja 5+6
IC 7+5+8
ma.. 4+5

vihreä maili:
S.K 4+4
M.K 7+6+1+4+12
K.M 5+1
kun.. 15

jos noilla aukeis jotain enemmän
 
muut puuttuu multaki ja paljon muuta...

kerropa täydelliset naiset ruutuun pääsanasta 6+8 ja 5+6 jaksojen nimiä
IC 7+5+8 Aaron Spellingin saippuaoopperan roolihahmo
ma.. 4+5 amerikkalainen elokuvasäveltäjä

vihreä maili:
S.K 4+4 novellikokoelmassa Auringonlaskun jälkeen
M.K 7+6+1+4+12 kampanja
K.M 5+1 Juha Seittonen
kun.. 15 lempinimi

jos noilla aukeis jotain enemmän
Josko noista saat? Ja kiitos vinkistä :)

Yhdeksän sanaa jäi puuttumaan. Ei vaan löydy:

Marilyn:
nor.. 5 8

Seitsemän: (nämä liittyvät toisiinsa)
sei.. 7 9 5
ve.. 5 8
ta.. 6 7
 
Viimeksi muokattu:
kiitos vinkeistä :)

se I.C ei auennu, en löytäny :/ ja toi kun.. 15 ku ei oo vastasanaakaan niin ihan pihalla..

tää on kyl vaikee ollu
Joo, on ollut vaikea! Ja nyt oli ilmestynyt viiva Täydellisten naisten pääsanasta siihen yhteen hahmoon. Olisi huomattavasti helpottanut tuon ruudun ratkomista :D (mutta meni kuitenkin ilmankin)

I.C. jatkuvaa hahmoa näyttelee Dey Young ja kun.. 15 alkuun tulee se, mikä ei tänä kesänä ole paljon lämmittänyt :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Välillä kuin tanssia vain ja sitten total jumi
TÄYD NAISET
oikea ylä Ir Ca 7 5 8 (ei auttanut noi ed vinkit)

MARILYN
vasen laita Mur 7 7
oikea alanurkka JM, GoT 11
ja rajasana 7 ylempänä

LAPPARIT
pääsanasta alas Se - 7 9 5
LLS 3 7 4

VIHREÄ MAILI
pääsanasta alavasemmalle VW . 9
alhaalla Mus - 3

Kiitti etukäteen!
 
Välillä kuin tanssia vain ja sitten total jumi
TÄYD NAISET
oikea ylä Ir Ca 7 5 8 (ei auttanut noi ed vinkit) tuo lampun laittama näyttelijä imdb:hen ja sieltä luet roolihahmojen nimiä

MARILYN
vasen laita Mur 7 7 sukunimi toi mur.. lisänä yks kirjain
oikea alanurkka JM, GoT 11
ja rajasana 7 ylempänä

LAPPARIT
pääsanasta alas Se - 7 9 5
LLS 3 7 4

VIHREÄ MAILI
pääsanasta alavasemmalle VW . 9 kuolinsyy
alhaalla Mus - 3

Kiitti etukäteen!
noi oli
 

Yhteistyössä