Voisitteko antaa mielipiteenne tähän

Hei! Ihan ensialkuun sanon että kyllä, odotan muutaman päivän ja mikäli menkkoja ei vieläkään kuulu teen uuden testin mutta haluaisin tähän mielipiteenne:

Mulla on huomenna menkat myöhässä viikon, ja mulla on ollut aina suurinpiirtein kellontarkka kierto, koskaan ei näin myöhässä..! Lapsi on toiveena.

Eilen ostin pregcheckin raskaustestipaketin (2 kpl) ja tein testin joskus iltapäivällä, ja oli kyllä ihan puhdas nega. Ajattelin että okei en ole raskaana.. teen tuon toisen silti muutaman päivän kuluessa jos ei menkat tule.

Tänään lueskelin pakkauksen käyttöohjeita aikani kuluksi ja tulipa huomattua että siellä luki että virtsaamisen jälkeen testi tulisi asettaa vaakatasoon _imukyvyttömälle_ pinnalle. No minä tyhmähän olin jättänyt sen "tekeytymään" vessapaperin päälle.
Ajattelin josko se olisi ollut sitten virheellinen nega ja tein nyt sitten tänään jo pakkauksen toisen testin (ei aamupissistä sitäkään) ja nega tuli... ajattelin vain että aha ei sitten ja jätin sen siihen. N. Olisko tunti sen jälkeen kun katsoin sitä äärimmäisen tarkkaan uudestaan huomasin toisen viivan, tosin siis hyvin haalea eikä siinä ollut väriä lainkaan. Ja kyllä oliko 5min> tuloshan ei enää ole luotettava ja tuossakin kyse viivanpaikasta (?). Mutta eilisessä testissä ei kyllä tullut edes viivanpaikkaa.

Ihmetyttää vaan että missä ihmeessä menkat kuppaavat kun ei ole yhtään tavanomaista _minulle_ tämä.

Mitä mieltä olette että onko toi teidän mielestä nyt ihan selvä keissi että raskaana en ole kun sen verran jo myöhässäkin että olisi kyllä jo positiivista näyttänyt että saan takoa kallooni että en nyt ole raskaana! :(
Alkaispa sitten edes ne menkat kun hulluksi tulee kun vaikka yrittää pitää jalat maassa niin.. :/ kiitos avusta..
 
Nämä nyt on aina näitä... ei viitsisi hirveästi turhia toiveita herättää. Eli yleensä testit kyllä tuossa vaiheessa jo näyttäisivät positiivista, eli en nyt ihan älyttömästi uskaltaisi iloita, mutta kyllähän käsittääkseni pieni mahdollisuus on. Menkat voivat siirtyä stressaamisen tähden, ja siirtyminen johtuu nimenomaan ovulaation viivästymisestä. Eli jos olette myöhemminkin sekstailleet, niin voi olla.
 
Mulla on valitettavasti kaikki värittömät hailurat ihan viivanpaikkoja, on myös antanut viivanpaikkaa mm.heti kun menkat loppuneet. En tiedä mihin niin innokkaasti reagoi, mutta en siis itse pitäisi minään, eli mulle se olisi yhtä kuin nega.
Menkat voi toisinaan myöhästyä ja yleensä syypää on myöhästynyt ovis tai ovuloimaton kierto.
Testaile uudelleen ja osta vaikka muutamaa eri merkkiä. :)
 

Yhteistyössä