40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
mur-mur Mulla eka ovis oli kaavinnan jälkeen kp17 ja siitä täti tuli 11 päivän päästä eli sattumoisin kierto pysyi tasan tarkalleen 28:ssa päivässä kuin aiemminkin, vaikka luteaaliaika jäikin tyngäksi. Se kuitenkin oli ihan odotettavissa, sillä eihän kohtu voi heti kaavinnasta toipua jos ei kroppa eikä varsinkaan pää(-kään:)). Sitten kierrot alkoivatkin heitellä. Ensin ovis oli kp13, sitten kp12, kp11, kp12, kp10 ja nyt kp13, luteaalivaiheet muistaakseni kolmelta edelliseltä kierrolta dpo15, dpo13 ja dpo14. Tällaista faktaa. Sanoisin, ett mulla kroppa eka kierrossa vielä muisti vanhan kierron, mutt unohti sitten kokonaan miten pelittää ja on taas hakemassa tuttua rytmiä, kiitos macajauheen :).
 
Kiitos Ottis tiedoista =) :flower:

Hyvin siulla kaikkinensa siis mennyt:) ..mustathan että ovis voi vaihdella vuodenaikojenhin mukaan,(fakta tietoa) heittoja voi olla usiampi päivä välillä 10-19..riippuen tietenkin aivan kierron pituudesta..miulla "Oili" on vieraillunna yleensä aika tarkalleen kp14, joskus 13 tai 15..nyt plussakierrolla meni kp16 saakka.

Mie katsos haaveilen(optimisti(ko?) että parhaimmillaan kaikki menee hyvin, kierto palautuu nopsaan(kuukautiset) ja pääsen ovista tikuttelemaan, sekä simpan metsästykseen ;) ..siitäpä onhin aikaa, viimeiksi 13.12 :whistle:..ei ole maistunut sexy nyt..

..tuo siis haave..niitä pitää ihmisen lapsellahin olla, ei muutoin jaksa tätä eloa:saint:..


..miulla hieman huonoa oloa pukkaa..voikohan johtua tuosta mifegynestä?..sairaanhoitajan mukaan ei pitäisi tulla mitään sellaista oloa..on pikkasen oksetus olo, kuin olisi vatsatauti tulollansa :( ..pitänee soffan pohjalle hetkeksi mennä ihan..mies läksi poikasen kera Pakkaspäivien tapahtumaan, on siellä kaikenlaista kivaa ohjelmaa lapsille =)..mie halusin jäädä kotio, on aika väsy olo ollunna monta päivää..
 
Ottis
mur-mur Mie aavistelinkin, ett vähän haavemielellä kierroista km:n jälkeen kyselit, ihanaa :hug:. Mä muuten tulin raskaaksi oviksesta kp17. Se oli ylläripylläri kaikitenkin, ensinnäkin tietty raskaus ja sit se, että ovis oli niin siirtynyt. Mutt silloin mulla oli stressiä kaikenlaista ja kai se luoja vaan oviksen sopivaan saumaan lähetti, ett pääsin edes maistamaan mahdollista äitiyden onnea.

Lepäile nyt ystävä kallis rauhassa ja pidä itsestäsi hyvä huoli, ku en minä täältä siihen yllä.
 
vauvatoive10 Miten voit, saitko levättyä..onko kaikki hyvin :wave:

rinja hyvältä näyttää, jospa plus huomenna raskaustestissäkin.. :flower:

Ottis Rankka ilta ja aamu sulla ollut. Jospa mieskin nyt huomas mokanneensa, ja miettii tekosiaan. Ainahan sitä toivoo että jotain oppisivat vaikka sitten hitaamminkin.
Meillä edelleen puhumattomuus vallitsee, saapa nähdä miten pitkään. Ja kumman on pakko jo lopulta jotain sanoa.
 
mur-mur mullakin tuli mielestäni mifegynen ottamisen jälkeen vielä samana iltana outo maku suuhun. Oli kuin raskausoireet olis palanneet siinä muodossa ja ehkä sellaista pientä ällöoloa. nyt se olo on läähtenyt...itse asiassa jo monta päivää sitten. Itse järkeilen niin että se johtuu siitä hormonimuutoksesta jonka tuo lääke saa aikaan eli lopettaa keltarauhasen toiminnan ja vuoto lähestyy. Mullahan alkoi vuoto seuraavana päivänä puoliltapäivin ja se tyhjennys oli sitten seuraavana päivänä. Mutta se vuoto oli vaan pientä ja ihan nestemäistä (ei raskausmateriaalia joukossa).
 
Mahdotontako Noita samoja mietteitä olen kanssa läpi käynnyt, niin varmaan monet muut myös. Kun eihän sitä tästä nuorru enään..Kiva kun sinulla on jo lapsen lapsi/sia. Minulla ei varmaan niitä vielä pitkään aikaan. Pojat myöhemmin alkaa lapsia laittamaan.
 
Ottis
I-K Kiitos myötäelämisestä. Ei ole kivat hetket sullakaan siellä :(. Minä laitoin pikaisesti roskaruokaa eli ranskiksia, minipyöryköitä ja makkaraa ja pyysin miestäkin syömään. Nöyränä ja hiljaisena pisteli apetta tuulensuojaan. Lisääkin jouduin ihan tyrkyttää. Hetki sitten hän lähti mökille saunomaan. Lähetin mukaan anopille lehtiä luettavaksi ja silloin kysyi lähdenkö mukaan. Sanoin selän olevan niin kipeän, etten jaksa lähteä mihinkään. Saapahan miettiä miten äidilleen selittää sen, etten tullutkaan käymään.

Luulen, että mies odotti kuulevansa valtavan saarnan kotiuduttuani ja nyt sitten ihmettelee mitä on tapahtumassa, kun en alkanutkaan asioita selvitellä. Olen ollut ihan normaali tai ehkä sittenkin jäätävän kohtelias, kysellyt voinnista jne. Testaan nyt tätä lähestymistapaa ja katsellaan mihin suuntaan tuuli kääntyy. Tuskin mekään tästä heti aletaan pehmeitä rupatella tai ylipäätään keskustella. Veikkaan ett loppuilta menee hyvin hissuissa tunnelmissa ja hiljaiselossa, sillä se on varmaa, ett tänään mies ei sano 'joota' tai 'eitä' enempää. Huomenna saattaa sitten olla jo ihan eri miestä kun tulee töistä ja höpöttelee kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Tai eihän nyt muuta tapahtunutkaan kuin että minä nostin maitoni ja vaihdoin osoitetta.
 
Mur-mur, mulla kesti menkkojen tuloon 9 viikkoa ja se alkaa olla maximirajoilla, että pidetään "normaalina". Mulle sanottiin, että menkat alkaa tn. 5 - 9 viikkoa kaavinnasta. Toivotaan sinulle sopivaa kiertoa. Menkat lähtivät heti pyörimään entiseen malliin.

Mahdotontako
, syvällisiä tässä joutuu jokainen jossain vaiheessa miettimään. Ja joskus sitten päätöksiäkin tekemään. Minullakin se hetki on lähellä.

Niin Vauvatoivetta minäkin täällä kaipailen. Huhuu!

Ottis, toi on hyvä. Kannattaa ottaa erilainen lähestymistapa miehen toilailuihin ja katsoa miten puree. Toi ehkä laittaa omantunnon enemmän kolkuttamaan.

Mites erkanolo? Onko vuoto kokonaan loppunut?

Mites se menikään IK, kumpi teillä yleensä ensin taipuu puhumaan?

Ja voi Rinja, kaksi lasillista lonkeroa ei varmasti ole tehnyt mitään hallaa mahdolliselle vauvanalulle. Ymmärtääkseni vasta kun istukka on kehittynyt ja äidin verenkierrosta suodattuu jotain vauvan verenkieroon, niin silloin promilleilla olisi merkitystä. Ja tuo määrä, mitä joit, on niin vähäinen, ettei siitä olisi haittaa silloinkaan. Eri asia on toistuva juominen tai raju humala. Älä yhtään huoli.
 
Kiitos teille kaikille sanoistanne tähän morkkikseen.
Ottis, olen seuraillut sinun ja miehesi edesottamuksia ja verrannut omiini: eilen mies piti golgillan kavereiden kanssa. TAhtoo sanoa, että pelasivat koneella golfia telkun välityksellä ja tietysti humaltuivat sopivasti. Joskus aamuyöstä mies kömpi viereen ja lumitöhin pääsi tuossa vähän aikaa sitten.
Mutta vaikuttaa nyt ihan rauhaisalta meno täälläkin. En hirveää meteliä minäkään pitänyt asiasta. Itse tein lumitöitä ovelta polulle ja jätin miehelle auton edustan. Ja kiltistihän tuo teki. Juuri tuollaisia juttuja pitää tehdä. Jos tekee kaiken toisen puolesta, saa aina tehdä.
No, kyllä nuo miehet ovat niin lapsellisia golfpeleineen. Välillä ajattelin, että mukava , kun tuo kaverinsa meille, että tiedän, missä huitelee :LOL:
No niin.
mur mur, mulla vähän vaihtelee nuo kokemukset kierron alkuun km:sta siis. Aika nopeaan on tasoittunut, mutta on ollut myös niin, että on saanut odotella ja muutenkin alkuun sekavat. Joten alussa voi olla ongelmia kierron löytymiseen, mutta voipi tulla helpostikin. Olipa tästä apua
:headwall:
I-K voimia mykkäkouluun. Minäkin olen sitä välillä harjoittanut. Joskus tehoaa hyvin =) Mutta inhottavia juttuja. Mä olen joskus lukenut, että mykkäkoulu tarkoittaa sitä,että ei uskalla ottaa riskiä suuttumiseen. Mutta kun pakko välillä käyttää sitä, kun huutaminenkaan ei auta.Mykkis paremmin.
Miten niin huomenna testaisin? Perjantaina vasta TEP - päivä. =) Vai olenko sanonut muuta?
 
Ottis
Terry64 ja Rinja Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja :saint:. Miehellä on muuten täytynyt olla tosikova krapula, sillä oli lämmittänyt saunan aamusta ja lehteä ei ole tainnut hakea vieläkään. Ulko-ovikin oli lukossa kun tulin kotiin ja kissan jäljet vaan näkyi terassilla eli siitä tiedän hänen kattia kiltisti palvelleen :).

Niinpä, missä on vauvatoive10?? Toivottavasti kaikki hyvin.
 
Ottis
Rinja Eiku testailen miten noi kuvat näkyy :LOL:. Mur-murin kanssa alettiin eilen valmentautua niiden tulevien plussien näyttävään esiinpanoon ja nyt treenaan. Ku se mur-mur nyt vaan kurkkais, ett voisin poistaa, etteivät koko palstaa tuki.
 
Täällä olis yks 40-kymppinen 2 lapsen äiti,joka on mennyt uudestaan naimisiin elokuussa 2009.Nyt me mieheni kanssa haaveillaan yhteisestä lapsesta ja sisarusta meidän tytöille.Tällä hetkellä on menkat myöhässä(PALJON) ja muutkin raskausoireet on ilmenneet.....Tänään mahd.teen testin!! =)Joten pliis,pitäkää peukkuja!!
 
Täällä olis yks 40-kymppinen 2 lapsen äiti,joka on mennyt uudestaan naimisiin elokuussa 2009.Nyt me mieheni kanssa haaveillaan yhteisestä lapsesta ja sisarusta meidän tytöille.Tällä hetkellä on menkat myöhässä(PALJON) ja muutkin raskausoireet on ilmenneet.....Tänään mahd.teen testin!! =)Joten pliis,pitäkää peukkuja!!
 

Yhteistyössä