4D dokumentti ,elämäni lautana

  • Viestiketjun aloittaja Kirsi "AA-kerholainen"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kirsi "AA-kerholainen"
Tissitrilogian ensimmäisessä osassa tutustumme kolmeen naiseen, jotka kertovat suhteestaan omiin rintoihinsa. Rintaliivien valmistajat, psykologit ja kirurgit joutuvat kiperiin tilanteisiin, kun mikään ei tunnu auttavan naisia paisuttamaan poveaan mieluisiin mittoihin. Dokumentti.


Tämä on kuin dokumentti minusta
 
DeeDee-
Alkuperäinen kirjoittaja dai Sari:
Kun on tämmöiset DD75 rinnat, ja ihanaa kun miehet luovat ihailevia katseita ja haluaisivat päästä koskettamaan.
:) Omaan samat mitat ja myös huomannut samat reaktiot miehissä. En voisi kuvitella pieniä rintoja, tuntisin itseni jotenkin epänaiselliseksi.
 
Tomass
Alkuperäinen kirjoittaja DeeDee-:
Alkuperäinen kirjoittaja dai Sari:
Kun on tämmöiset DD75 rinnat, ja ihanaa kun miehet luovat ihailevia katseita ja haluaisivat päästä koskettamaan.
:) Omaan samat mitat ja myös huomannut samat reaktiot miehissä. En voisi kuvitella pieniä rintoja, tuntisin itseni jotenkin epänaiselliseksi.
Pienirintaisethan (alle C) ovat epänaisellisia, poikamaisia. Sama kun miehellä olisi pieni kulli.
 
Ja höpöhöpö
Pienirintainen nainen se vasta seksikäs onkin. Sellainen pieni ja siro, ah niin suloinen. Ei DD kiinnosta, kauheet lollothan ne ovat, hyi.
 
Kaisu´
Alkuperäinen kirjoittaja Tomass:
Alkuperäinen kirjoittaja DeeDee-:
Alkuperäinen kirjoittaja dai Sari:
Kun on tämmöiset DD75 rinnat, ja ihanaa kun miehet luovat ihailevia katseita ja haluaisivat päästä koskettamaan.
:) Omaan samat mitat ja myös huomannut samat reaktiot miehissä. En voisi kuvitella pieniä rintoja, tuntisin itseni jotenkin epänaiselliseksi.
Pienirintaisethan (alle C) ovat epänaisellisia, poikamaisia. Sama kun miehellä olisi pieni kulli.

Onneksi olen saanut perinnöksi äidiltäni upean rintavarustuksen.
Kamalinta mitä voisi kuvitella, että seurustelisin lattarintaisena pikkukullisen miehen kanssa.
 
Hirveetä
Kauheita te isorintaiset. Ette te sen kummempia ole kuin pienirintaisetkaan.

Olen pienirintainen ja mulla on kyllä ihan isopippelinen mies ollut jo 25 vuotta. Seksi on ihnaa ja hän tykkää pienistä rinnoista.

En ole kade isoille riipputiseille.
 
Happamia
Alkuperäinen kirjoittaja Hirveetä:
Kauheita te isorintaiset. Ette te sen kummempia ole kuin pienirintaisetkaan.

Olen pienirintainen ja mulla on kyllä ihan isopippelinen mies ollut jo 25 vuotta. Seksi on ihnaa ja hän tykkää pienistä rinnoista.

En ole kade isoille riipputiseille.
sanoi kettu.
Onneksi miehellä sentään kulli, mitä esitellä.
 
Lieneeköhän
Kettu tuumii mitä tuumii. Ja ne happamat miehet.

Kaikki rinnat ovat kauniita, pienet keskikokoiset ja isot, kunhan eivät roiku. Ja kaikille on ihailijansa, onneksi. Toinen tykkää isoista, toinen pienestä ja kolmas keskikokoisista. Toisille miehille taas se pyöreä pylly on rintoja tärkeämpi. Kaikki ovat samalla viivalla.

Se mikä täältä puuttuu, on suvaitsevaisuus ja toisten kunnioitus. Tuntuu, että täällä kirjoittelevat vain tosibimbot ja muille arvoa antamattomat ihmiset.

Eletään ja annetaan toisten elää !!!!
 
Niin, äskenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Lieneeköhän:
Kettu tuumii mitä tuumii. Ja ne happamat miehet.

Kaikki rinnat ovat kauniita, pienet keskikokoiset ja isot, kunhan eivät roiku. Ja kaikille on ihailijansa, onneksi. Toinen tykkää isoista, toinen pienestä ja kolmas keskikokoisista. Toisille miehille taas se pyöreä pylly on rintoja tärkeämpi. Kaikki ovat samalla viivalla.

Se mikä täältä puuttuu, on suvaitsevaisuus ja toisten kunnioitus. Tuntuu, että täällä kirjoittelevat vain tosibimbot ja muille arvoa antamattomat ihmiset.

Eletään ja annetaan toisten elää !!!!
yksi bimbo parjasi riipputissejä:))
Antaa nyt niitten riippatissienkin elää.
 
Mies 50
Sanotaan että miehen aivot ovat siellä kalsareissa, mikäle sellaiset on, kalsarit ;)
Noh, onkos naisten aivot sitten rinnuksissa............hoh hoijjaa....
 
Liisa F80
itsellä f80 ja ei riipu juurikaan vaan ovat ihanan pyöreät.Eihän isot voi olla samalla korkeudella kuin pikku tissit koska sitä kokoa on joka suuntaan, ja voi ne pikkutissitkin riippua tai olla tyhjät nahlarukkaset.

Myös äidilläkin on hyvin säilyneet tosi isot rinnat, eli myös perintötekijät vaikuttavat alkavatko tissit riippumaan koosta riippumatta:)

Täytyy sanoa että näistä isoista rinnoista on ollut suunnatoman paljon iloa,jos on huonopäivä,niin vaan tiukkapaita päälle,niin kyllä miesten ihailevat katseet saa hymyn huulille,puhuttamattakaan omasta miehestä joka suorastaan palvoo vartaloani.
 
Ei se koko vaan se laatu
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lieneeköhän:
Kettu tuumii mitä tuumii. Ja ne happamat miehet.

Kaikki rinnat ovat kauniita, pienet keskikokoiset ja isot, kunhan eivät roiku. Ja kaikille on ihailijansa, onneksi. Toinen tykkää isoista, toinen pienestä ja kolmas keskikokoisista. Toisille miehille taas se pyöreä pylly on rintoja tärkeämpi. Kaikki ovat samalla viivalla.

Se mikä täältä puuttuu, on suvaitsevaisuus ja toisten kunnioitus. Tuntuu, että täällä kirjoittelevat vain tosibimbot ja muille arvoa antamattomat ihmiset.

Eletään ja annetaan toisten elää !!!!
yksi bimbo parjasi riipputissejä:))
Antaa nyt niitten riippatissienkin elää.
Eli mistä loppujen lopuksi kenelläkin on kyse. Olen huomannut että isorintaisten naisten tunto on heikompi kuin pienempirintaisten. Eli kun puhutaan seksistä, niin pienempirintaisten naisten "varustelun" koskettaminen vaikuttaa enemmän kuin ns. isompi "rintaisten". Isot -rinnat omaavat taas ehkä kuvittelevat olevansa jotain haluttavampaa ja se ehkä lisää nautintoa heille???

Minulle, miehenä, tärkeintä on se että löydän ko. naisen tärkeät alueet ja stimuloin niitä sopivasti.
 
Juuri noin kuin edellinen
Totta kai laatu on tärkeintä. Ja eihän naiseen rakastuta pelkkiä rintoja tuijottamalla. Itse pidän pienistä ja keksikokoisista. Suuret eivät minua kiihota. Silti en hauku suuririntaisia. Kukin on mitä on. Ja kukin tykkää mirtä tykkää.

Älkää surko pienirintaiset ja pahastuko täällä olevista hauluista. Kyllä te olette yhtä ihania silti. Harva täysin lauta todellakaan on.
 
kaikki käy
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri noin kuin edellinen:
Totta kai laatu on tärkeintä. Ja eihän naiseen rakastuta pelkkiä rintoja tuijottamalla. Itse pidän pienistä ja keksikokoisista. Suuret eivät minua kiihota. Silti en hauku suuririntaisia. Kukin on mitä on. Ja kukin tykkää mirtä tykkää.

Älkää surko pienirintaiset ja pahastuko täällä olevista hauluista. Kyllä te olette yhtä ihania silti. Harva täysin lauta todellakaan on.
Totta puhut, mutta muistetaan, että yleensä pienet on upean herkät, niiden imeskely saa naisen kiemurtelemaan onnesta soikeana. Isoja lolloja on taas kiva 'leipoa' oikein kunnolla, riippuivat tai eivät. Pääasia, etteivät ole patalaput, niihin tyhjinä roikkuviin nahkapusseihin ei oikein jaksa innostua - tai no, olen minä yhden sellaisenkin nussinut...
 
ei kiinnosta
tuollaiset isotissit jotka luulevat itsestään liikoja!
Ja poikkeuksetta sitä ylimääräistä löytyy sitten myös perseestä ja reisistä. Täällä nyt voi valehdella olevansa vaikka kuinka timmi...totuus kaikkea muuta.
 
Timmi Tommi
Määrittele timmi? Alhainen rasvaprosentti? Ja onko se automaattisesti naisellista, jos on niin äärettömän timmi?

Makuasioista ei tietty sovi kiistellä edes intter wepissä..

Mutta todellakin, sellaiset ihmiset jotka korottavat itsensä muiden yläpuolelle eivät ole millään tavalla kiinnostavia vaan paremminkin tympeän luotaantyöntäviä.
 
No jaa
Vaikka minulla on pienet rinnat, niin miehet vonkaa yhtä lailla perään. Hoikka kroppa ja pyöreä pylly pienten rintojen kera näkyy hyvin riittävän. Hyväkroppaiseksi sanovat. Ja vielä ihan selvinpäinkin.

En ole yhtään kade isorintaisille. Miksi olisin ?

Olen erittäin tyytyväinen omiin rintoihini ja kroppaani. Pienet rinnat saavat yhtälailla katseita sekä saavat sen pippelin pystyyn. Näin vaan on.
 
Anna e-kuppi
entisen a-kupin naisen minuun,sanoi että vasta nyt voi rakastella valot päällä,koska ex-vaimo näytti aivan pojalta ylävartalostaan. Kuulema kärsi myös erektio-ongelmista tämän vuoksi. Minun on todella vaikea uskoa että hänellä on ollut ongelmia erektion kanssa niin terhakkaasti se jöpöttää ain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä