Abiturientit mökillä

Poistin itse tarinan.

Vaikka se oli kirjoitettu minä muodossa, ei "minä" ollut minä.

Mutta faktan ja fiktion ero menee helposti lukijalla sekaisin. Siksi tahallinen hyvän maun rajojen ylittäminen ei selvästi sovi tänne.

Parasta poistaa teksti.
 
Viimeksi muokattu:
mun kiinnostukseni ja kiihottumisena lopahti kyllä täysin tarinasi alkuvaiheessa, kun tarinasi puuhissa oli mukana tyttäresi!!:O
Huhhuh, jotain rajaa! Ois hirveen kiva jos näissä tarinoissa jätettäisiin ne lähisukulaiset ainakin rauhaan/pois tarinoista, naisia/miehiä on maailma ja mielikuvitus pullollaan!
 
Tarinassa tytär ei osallistunut isänsä kanssa mihinkään.

Mutta tässä fiktion ymmärtäminen juuri on: Et edes tiedä, olenko nainen vain mies... Lapsia tai ei...

Ihan toinen asia on, mistä on lupa tehdä tarina. Mielessä on monia kerroksia, joita on hyvä kaivaa esiin, vaikkei löytämästään pitäisikään. Silti: Se on vain mielensisältöä. Jokainen voi kuvitella mielessään tekevänsä murhan. Harva tekee, eikä ajatteleminen pistä tekemään. Paitsi jos omaa maagisen maailmankuvan.

Tämä oli tässä.
 
Lähetä ihmeessä tarinasi seksinovellit.com:iin -- varsinkin, jos olet sama Oregon, joka kirjoitti loistavia novelleja nähtävästi suljettuun itsetyydytys.org:iin -- äläkä välitä näistä novellin aiheeseen liittyvistä kommenteista. En ehtinyt lukemaan tarinaasi ennen kuin poistit sen joten en voi sitä kommentoida, mutta muista että ainoastaan tyyliin tai tarinankerrontaan liittyvillä rakentavilla kommenteilla on oikeasti merkitystä. Tarinat ovat fantasiaa, joiden aiheesta pitäminen on makuasia.
 
  • Tykkää
Reactions: Hulmuhelma

Yhteistyössä