Apua! varvasta kutittaa hulluna :O

Joo, ja ei ole vitsi, vaikka siltä vois vaikuttaa....
Kutittaa niin pirusti yhtä varvasta.. en käsitä! Ihan yhtäkkiä alko kamalan, kamalan, kamala kutina.. Raapiminen ei auta, mutta toisaalta ei pysty olemaan raapimattakaan.. osasta varvasta lähteny jo iho ja veri lentää, kun olen raapinu..:mad:
Mistä tää voi johtua? Mikä auttaa? Kokemuksia, tietoa tai toimivaa kristallipalloa kellään?
 
Saraldo
Sieni-infektio? Mulla on myös ollut joskus niin, että varvas kutiaa ihan simona ja myös se varvasväli. Apteekista ilman reseptiä saatavaa voidetta ja kutina lähti viikossa.
 
Koko varvas kutiaa.. tai ehkä tuo "yläosa" vain, vaikea sanoa, ku jomottaakin, kun on raapinut sen verille :D
Laitoin Sibicortia, kun sattui kaapissa olemaan.. ei se ainakaan varmaan pahenna tilannetta.. ehkä..
Kiva, että joku ymmärtää.. Ukkoki vaan nauraa tuossa mun tuskalle:mad: Oottaapa vain, yöllä hinkutan tuota varvasta sen varpaisiin... jos on sieni-infektio tms tarttuva, ni oppiipa nauramaan! :vampire:
 
[QUOTE="vieras";25048983]"yläosa" eli päällipuoli? Kyllä se sitten kylmänkyhmyltä kuulostaa, katsoitko jo googlesta?[/QUOTE]

Juuri niin, se päällipuoli :D
Ja googlettelin toki heti.. En usko, että on nouta kylmänkyhmyjä, kun varpaassa ei näkynyt mitään punoitusta tms. (nyt näkyy tietty, mutta ei siis alunperin :D)
 

Yhteistyössä