aputasolla vieraissa

  • Viestiketjun aloittaja tahtoisin
  • Ensimmäinen viesti
tahtoisin
Mieheni ja minä olemme menossa ystäviemme luokse iltaa istumaan. Naureskelemme mennessämme, että kun ovat niin tuore pariu niin mites mahtaa yhteiselo sujua. Minä tunnen naisen paremmin mutten miestä niinkään, olen nähnyt hänet pari kertaa.

Saavuttuamme perille pääsemme heti tupatarkastukselle heidän uuteen kotiinsa. Pari makuuhuonetta, keittiö, olohuone ja muut tarpeeellisuudet. Pesuhuoneessa on kätevä aputaso, jolle voi vaikka tulevaiuudessa laskea lapsen iltapesulla. Sen ihmeemmin sitä ajattelematta tokaisen, että onpas hyvät tilat.

Istumme iltaa naukkaillen hyvää viiniä ja napostellen emännän tekemiä herkkuja. Juon aika harvoin enkä nytkään paljoa mutta sen verran etten jaksa niin kovin tarkasti seurata juttua enkä huomaa ihan kaikkea sanojen välistä tai elekielestä, silmäpelistä puhumattakaan.

Illan vaihtuessa yöhön alamme kaikki olla niin väsyneitä, että hakeudumme yöpuulle, me kivan siniseen vierashuoneeseen. Nukahdamme heti, eikä isäntäväestäkään kuulu muuta kuin tasainen unen ääni. Herään tunnin kuluttua ja tajuan että se vihoviimeinen, vessakäynti jäi. Kömmin ylös ja suuntaan kodinhoitohuoneeseen, jossa muistin nähneenä kakkosvessan.

Silmät ristissä toimitan asian ja juuri kun olen poistumassa vessasta, aukeaa sen ovin ja talon isäntä seisoos siinä edessäni. Nolosti hän pyytää anteeksi mutta tulee kuitenki sisälle.

Sen hetken aikana, jonka siinä seisoimme vierekkäin tapahtui kummaa. Mitään ei puhuttu...

Mies talutti minut viereesä olevaan pesuhuoneseen, nosti yöpaitani ylös ja suuteli...suuteli niin ihanasti rintojani. Samalla tajusin, ettei miehellä ole mitään yllään. Samalla myös tahti rinnoillani koveni. Suuret kädet leipoivat rintojani kielen lipoessa mukana. Nopeasti mies laittoin oven lukkoon, eikä kumpikaan muistanut omiaan...

Nojasin huohottaen seinään ja mies vetäisi minut kiinni itseensä. Hän painoi lantioni kiinni kaluunsa ja taivutti vartaloani taaksepäin. Miten hyvältä tuntuikaan! Sitten tulikin aputason vuoro... mies nosti minut tasolle istumaan, joka olikin yllättävän korkealla. Housuni lensivät lattialle kun mies innokkaasti nosti jalkani ylös ja alkoi sormeilla reisiäni. Olin niin auki miehen edessä, että kiihotti suunnattomasti.

Mies hiveli taitavasti jalkojani, sipaisi vain hiukan häpyhuulien päältä, silitteni vierestä muttei mennyt itse asiaan. Huohotin jo aivan pakahtuneena. Tunsin miten valuin aputasolle kuumaa laavaa. Mies ei vain kiusallaankaan koskenut juuri siihen...

Kunnes yhtäkkiä hän painoi kuuman kielensä juuri siihen! Voi taivas että valuin ja huohotin. Aputaso natisi allani mutten välittänyt. Mies hellitti kielensä sisältäni ja painui sormiensa säestämänä sisälleni. Miten suuri ja koba hän olikaan.

Mies työntyi sisääni voimakkaasti samalla hieroen nipukkaani. Salamannopeasti hän vetäytyi, teki jotakin ja tuli uudelleen. Ihana rengas hänen kalunsa ympärillä hiveli nipukkaani hänen työntyessään minuun.

Jalkani olivat kohti kattoa, käteni seinää vasten miehen käsien alla hänen työntyessään minuun. Rajusti tahtia kiihdyttäen mies sai minut hulluuden partaalle ja laukesin huutaen.

vasta nyt tajusin, että muut nukkuvat samassa talossa...
 

Yhteistyössä