Avio- tai avoliiton kivuliaisuus

Minua on askarruttanut ihan todella eräs asia. Kun lueskelee näitä viestejä täältä ja muualtakin asian koskiessa avioliiton, tai avoliiton seksiä, niin valitukset siitä ovat valtaosin miesten tekemiä. Ja syy aina, ettei saa, tai ei saa tarpeeksi, tai saa vaan kerran kuukaudessa jne.
Olisikohan syy siinä, että miehet ovat aina ajatelleet asian olevan päivänselvän, kun ovat naisen omakseen saaneet. Muu, kaikki pieni ja kiva unohtuu, kun alkuhurmiossa vaimo, avovaimo on aina ollut valmis. Miehet ovat jotenkin niin lapsia, ihan aikuisinakin.

Jo kouluaikoina sen huomasi. Usein luokka koostui suuresta joukosta tyttöjä ja poikia useimmiten vähemmän. Eli tyttöjä olisi ollut tarjolla vaikka miten, mutta pojat ne touhusivat vaan omia tulitikkuleikkejään. Mutta jos joku poikajoukosta oli edistyksellinen ja koppasi itselleen oman kullan, niin siitä kullasta pidettiin kiinni ja roikuttiin siinä ihan liiankin kanssa. Ja sitten kävi niin, että tyttö kyllästyi. Surullista.

Eli miehet omistavat saaliinsa, omasta mielestään, ja vaativat saaliin alistumista, mutta vahva nainen sanoo stop. Onneksi oma kulttuurimme ei tunne kostoa ja salli vaimon silpomista sillä verukkeella, että nyt on annettava, sillä ei muille kelpaa.

Mutta on ne miehet ihaniakin! Ja tarpeellisia!:|
 
Tutkailin oikein ajatuksella tätä aloitusta. Saattaa asiassa olla perää, ja hieman enempikin kuin siteeksi. Kyllähän me luomakunnan kruunut (typerin rinnastus ikinä) olemme semmoisia pomoja ja ajattelemme, että tehdään niin kuin mies haluaa. Ei tajuta, että vastapuoli on aivan yhtä vahva, jos ei vahvempikin kuin "määrääjä" itse. Sen hän näkee vasta sitten kun vaimon/avovaimon polvet kolahtavat lukkoon. Kyllä sitten kruunupää osaa valittaa ja itkeä.
 
Selväähän on varmasti kaikille ettei nainen ole miehen omaisuutta eikä velvollinen seksiin kun mies haluaa!? Ihan kuten mies ei ole aina halukas ja päinvastoin... Minä olen meillä aktiivisempi osapuoli ja harmittelen kun ei aina ole "namia" saatavana...

Miehelle seksi on tärkeää: haluaa todistaa itselleen että kykenee aktiin ja tuntea olevansa "uros"... Mies pelkää alitajunnassa ettei ole enää riittävä naiselleen ja epäilee omaa asemaansa. Tästä on syntynyt aina tappelut kivikaudelta grillijonoihin...

Itse olen tyytyväinen 1-3 krt viikossa mitä meillä on. Molemmista tärkeämpää on läheisyys ja hellyys jota meillä riittää. Kumpikin tiedostaa tämän asian eikä seksi ole riidan aihe.

Maailmanloppu ei tule tauon myötä - koirakin tottelee paremmin kun on hieman nälkäinen ;).
 

Yhteistyössä