"Avomielisyys"

  • Viestiketjun aloittaja Tiukkapipo
  • Ensimmäinen viesti
Tiukkapipo
Oletteko muut huomanneet/kuulleet/nähneet naisten muuttuneen enemmän "avomielisemmäksi" kuin aikaisemmin?

Oma mieheni on ihmetellyt, että nykyään näitä seksitarjouksia tulee ihan joka ravintolakerta. Ja nämä harrastusehdotukset ovat kuulema hyvin suoria. Ja vaikka tarjouksesta kieltäytyy, niin se saattaa toistua useamman kerran, ennekuin naisihminen ymmärtää lähteä hakemaan petiseuraa muualta.

Ilman muutahan se on mies, joka tekee sen päätöksen lähteä petipuuhiin vieraan naisen kanssa, mutta siltikin mietityttää että kuinka helposti voi "tilaisuus tehdä varkaan". . . Pettäminen ei ole tietystikään sen vähäpätöisempää, teki sen sitten tavalla tai toisella.

Tällainen nelikymppinen vaimoihminen ei voi kuvitellakaan hakeutuvansa itse vastaavaan tilanteeseen.

Mitäs ajatuksia tällainen teissä muissa herättää?

 
ei avomielinen
Tää "avomielisyys" on ollut tapetilla aika pitkän aikaa. Mut jossain ketjussa joku "avomielinen" kuittas tuohon että nuo ukkomiehet on siinä mielessä hyviä kohteita että eivät jää roikkumaan saatikka ruikuttamaan perään.
Niin mieshän se päätöksen tekee, mutta kyllä minä ainakin kunnioittaisin toisen avo/avioliittoa etten sellaisen kanssa lähtisi sänkyyn peuhaamaan.
 
iän myötä tuleva ilmiö
Mielestäni tämä liittyy ihmisten ikääntymiseen. Nelikymppiset naiset ovat yleensä seksuaalisuutensa kanssa sinut ja tietävät mitä tahtovat. Nelikymppisissä on myös erobuumi menossa tai ainakin omaa parisuhdetta yleensä mietitään, että mitä sen kanssa tehdään. Niinpä eronnut tai eroamista harkitseva tai ainakin itselle kivaa sänkyseuraa etsivä nainen ei kaihda sitä, että menee suoraan asiaan eli ehdottaa seksiä. Jos kyseessä on yksinhuoltaja tai harvoin baareissa käyvä (tai miksei baarin kanta-asiakaskin), niin silloin sellaisella ei ole varaa jäädä pitkäksi aikaa seinäruusuksi, vaan etsitään itseä miellyttävä henkilö ja "hyökätään" kimppuun. Perinteisesti tämä on ollut miesten tapa toimia, mutta naiset ovat ottaneet samat konstit käyttöön. Jos nainen itsekin on varattu, niin yleensä pettämisseuraa haetaan nimenomaan toisesta varatusta, jottei tarvitse pelätä, että mies alkaa soitella perään ja sitä kautta on pelko kiinnijäämisestä.

Ihmisistä on tullut myös itsekkäämpiä. Yritetään etsiä itseä tasokkaampaa seuraa ja yritetään hyötyä ihmisistä olipa se sitten drinkin tarjoamista tai seksiseuraa. Ei olla kainoja ja ujoja, vaan ne menestyvät, jotka ovat aktiivisia ja hyökkääviä.

Olen itse vaikean avioeron kokenut ja sitä ennen pari viimeistä vuotta avioliitossa oli todella vaikeaa aikaa. Siihen soppaan kun vielä lisää pienet lapset, oma vaativa työ ja jaksamisongelmat, niin moni kaipaa irtiottoa oravanpyörästä. Jotkut eroavat, mutta jotkut jäävät roikkumaan suhteeseen ja hakevat lohtua elämäänsä erilaisilla extreme-keinoilla (vedetään pää täyteen viinaa, ollaan tosi ulkonäkökeskeisiä tai ehkä hypitään sängystä sänkyyn orgasmien perässä).
 

Yhteistyössä