Avopuolison halut = 0

  • Viestiketjun aloittaja mikkox
  • Ensimmäinen viesti
mikkox
Taustaa: Olen seurustellut avopuolisoni kanssa parisen vuotta. Viimeiset 4kk on seksirintamalla todella hiljaista. Käytännössä emme ole harrastaneet seksiä kertaakaan. Esileikit eivät johda mihinkään, eikä aloitteen puutteestakaan ole kyse. Avopuolisoni kertoo syyksi sen, että olen niin ärtyisä nykyään. Olen havainnut saman itsessäni, mutta kun joka päivä seksi on mielessä, niin kai sitä ihminen pikkuhiljaa ärtyy, eikä siihen käsikään enää auta.

Olen seksuaalisesti todella aktiivinen mies. Jos minusta olisi kiinni, niin seksiä harrastettaisiin vähintään kaksi kertaa päivässä.

Kertokaa naiset, mitä ihmettä voin tehdä? Pitääkö tässä erota vai alkaa käymään vieraissa tai peräti huorissa? Ahdistaa :(
 
kannattaa lähteä tossa vaiheessa vielä kun voi. Tuskin se siitä ainakaan paremmaksi muuttuu. ei ole kiva huomata 10-vuoden päästä että seksuaaliset halut ei kohtaa. Ja katua sitä päivää kun on päättänyt jäädä. Olen negatiivinen mutta näin se asia vain on. Itse olen ollut jo yli kymmenen vuotta suhteessa ja seksielämä on olematonta. Ei siinä vaiheessa enää kyllä naurata.
 
Nyt toistan itseäni, koska olen sanonut tän jo toisessa ketjussa.. yleensä jossain muualla on vika, jos seksi ei toimi. Onko suhteenne liian rutinoitunut? Seksielämä rutinoitunut? Kinaatte paljon? Mitenkä läheisyys noin muuten? Onko sitä?

Mulla on takana huono avioliitto ja mä en halunnut seksiä. Mä en halunnut myöskään läheisyyttä. Telkkuakin katsottiin eripuolilla sohvaa. Mutta miten olisinkaan voinut haluta, kun toinen ei aiheuttanut mussa muuta kun vitutuksen tunteita?
 
eipä tämäkään tosiaan ole kivaa viimeiset 20 vuotta 0-6kertaa vuosi ja viimeksi joskus elokuulla 2008 "äkkiä sitte kans" Et olen vielä viriili ja toimiva kalu alkaa V******a olisiko aika etsiä seuraa muualta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja gissavem:
kannattaa lähteä tossa vaiheessa vielä kun voi. Tuskin se siitä ainakaan paremmaksi muuttuu. ei ole kiva huomata 10-vuoden päästä että seksuaaliset halut ei kohtaa. Ja katua sitä päivää kun on päättänyt jäädä. Olen negatiivinen mutta näin se asia vain on. Itse olen ollut jo yli kymmenen vuotta suhteessa ja seksielämä on olematonta. Ei siinä vaiheessa enää kyllä naurata.
kamat kassiin ja menox!! Ja äkkiä.
Ei tuohon mikään parisuhdeterapia auta jos toisen halut on nolla. Niitä ei luoda missään terapiassa, kyllä ne on jonkinlaisia perinnöllisiä tekijöitä.
Toisilla ne halut on nolla/lähellä nollaa vaikka olis asiat kuinka hyvin - tarpeita on monenlaisia.
Meidän suhteessa oli tyypillisesti vipinää alussa, kun piti saada lapset tehtyä. Sen jälkeen on ollut aina joku syy, miksi "ei". Kertaakaan ei ole tullut muulloin, kuin peiton alla pimeässä - niitäkään kertoja ei olisi, jos en itse "mankuisi".
Tilanne on hyvin samankaltainen kuin

"eipä tämäkään tosiaan ole kivaa viimeiset 20 vuotta 0-6kertaa vuosi ja viimeksi joskus elokuulla 2008 "äkkiä sitte kans" Et olen vielä viriili ja toimiva kalu alkaa V******a olisiko aika etsiä seuraa muualta."

AINOA este tällähetkellä on nuo aiemmin mainitut lapset.
Kohtapuoliin onneksi molemmat koulussa - sen jälkeen tulee lähtö.
Käteenveto alkaa tympimään sekin tässäiässä ja vielä parisuhteessa.
"Rouvasta" taas mikään ei ole huonosti. Seksiähän on ollut sentään melkein joka vuosi...

MENE KUN VOIT!!!!!!






 

Yhteistyössä