bi? Kö?

Eli siis usein haaveilen seksistä naisen kanssa (olen ´nainen ;)) Ja ainakin fantasioissa se tuntuu hyvälle. Mutta mites käytännössä. Ja nyt haen nimenomaan heteron mielipidettä asiaan. Eli naisen joka on pitkään haaveillut ja sitten yhtenä nättinä päivänä päässyt/uskaltanut toteuttaa. Oliko se pettymys vaiko kenties kaikkien unelmien täyttymys? Mikä oli hyvää ja mikä huonoa?
Kertokaahan nyt haaveilijalle.

Ai juu ja miten se punkkaan meno käytännössä toteuti. Ihanko vaan sattumalta löysit sängyn jossa makasi nainen vaiko kenties baarista?
 
Miksi luokitella
En lähtisi luokittelemaan seksuaalisuuttani tai kenenkään muun seksuaalisuutta mihinkään lokeroon.
Itse näen asian niin, että seksuaalisuus on jana, jonka toisessa päässä ovat heterot, keskellä bit ja toisessa päässä homot/lesbot.
Enkä usko, että kukaan olisi tällä janalla prikulleen heteron kohdalla...

Mutta mikä sitten on Bi? Itse naisena pidän naisista seksuaalisessa mielessä ja naisvartalo on mielestäni todella kaunis.
Olen suudellut useampia naisia ja yhden kanssa rakastellutkin, kerran.
Se oli kokeilu ystävien välillä humalpäissään eikä asiasta ole ikuna sen jälkeen puhuttu. Kivaa oli mutta...

En voisi ikinä kuvitella yhteistä tulevaisuutta nainen rinnallani.
Tarvitsen miehen ja haluan lapsia, ja nyt kun tuo mies on ovat naiset tietysti vain fantasioissa. Olen kuitenkin iloinen, että ehdin kokeilla ennen kuin vakavoiduin.

Mutta pointtini: ei naisen kanssa olosta fantasioiminen tee minusta kenestäkään bi-seksuaalia. Jos tekee, niin meistä on erään tutkimuksen mukaan 75 % bi-seksuaaleja.

Olenko minä sitten Bi jos en kuitenkaan eläisi elämääni naisen kanssa enkä voisi kuvitella naiseen rakastuvani, mutta pirun kauniita ovat mielestäni? Tiedä häntä...
 

Yhteistyössä