Bi-kokemus, eka sellainen ;)

Varasin ajan Thaihierontaan, koska lihakseni ovat olleet pitkään jumissa sillä olen sihteeri ja teen työtä päätteellä.

Huomasi heti että hierojatyttö oli varsin "kivan" näköinen, tumma, laiha ja pirteä. Suomeakin puhui aika hyvin.

Menin makaamaan pöydälle, vain pienet mustat tangat jalassani ja ajattelin nautiskella. Tyttö hieroi uskomattoman hyvin, aloitti jalkapohjista päätyen takaraivoon. Tykkäsin tavasta jolla Thaityttö hyväili päänahkaani ja pitkiä vaaleita hiuksiani. Valahdin kananlihalle ja oloni oli hämmentynyt. Ruskettuneet ja kauniit sormet saivat minut hieman levottomaksi.

Käännyin pöydällä, ja nainen hieroi reiteni, ja siirtyi ylemmäs. Nautin tunteesta kun hänen mustat hiuksensa koskettivat vatsaani ja hipaisivat rintojani. Kädet hieroivat alavatsaani, juuri tangojen narujen rajoissa pysyen, mutta hieman kumpuuni osuen. Nännini kovettuivat vastustamattomasti, ja hänkin huomasin sen. Karahdin punaiseksi, mutta Thaityttö jatkoi hierontaa, ja molemmat kädet olivat niskani takana, joka olikin hyvin jumissa. Huokailin hiljaa, kun hieronta eteni.

En osannut heti nousta pois pöydältä, ja tunsin kuinka hänen sormensa puristivat vaivihkaa nännejäni, jotka nöpöttivät kivikovina, voihkaisin ja hän katsoi tummilla mantelisilmillään minuun ja kysyi "Saako tehdä hyvä sinule, kaunis naine?"

"sopii..." vastasin ja samassa sain pitkän kielisuudelman suulleni, ja sitten kaulalleni molemmin puolin. Hän imeskeli C-kupin paljaita rintojani ja puristeli minua, välillä hieman rajumminkin. Tuntui ihanalta, sydän hakkasi sataa ja unsin kuinka pikkuhousuni hivutettiin hitaasti nilkkoihin ja pois jalasta. Tuo n. 35-vuotias Thaityttö paljasti myös rintansa ja myös minä sain maistella tuota upeaa etnistä tyttöä, joka itseeni verratuna oli hyvin aikuinen nainen. Ihailin hänen vartaloaan, laihaa ja ruskeaa vatsaa ja hyvin kiinteitä rintoja. Nautin täysin siemauksin hänen bodystaan, suutelin hänen vatsaansa sekä imin terhakoita nännejä.

Thaityttö oli taitava sormistaan, hän sormetti minua hitaasti ylhäältä alaspäin, samalla suudellen kaulaani ahnaasti. Laukesin viidessä minuutissa todella pitkään ja ihanasti! Sopersin jotain kiitoksen tapaista, Thainainen "läpsäisi" minua leikksästi pakaroille ja sanoi "ei kesta."

Lähdin pois hämilläni, mutta todella rentoutuneena ja tyytyväisenä. Mukavaa oli myös, ettei tämä kaunotar ottanut hieronnasta maksua ollenkaan.

Olen kai siis vähintään bi?
 

Yhteistyössä