bikinirajan ajelu

  • Viestiketjun aloittaja Pepsukka
  • Ensimmäinen viesti
tää on hauska aihe :)
itse ajelen kanssa säännöllisesti koko raskauden ajan! kivempi olla ei niin karvainen -heh
maha on jo tiellä mutta sokkona menee ja varovaisuutta peliin.. jollei muu auta ni on se mieskin joskus apuna ollut.
 
aitikka
Meitä on moneen junaan...hauska keskustelu.

Ite en ajele kuin kesäisin karvat vaikka olen erittäinen karvainen ja ovat vielä tummiakin. No, hormonihäiriön aiheuttamaa eikä niiden kasvu vähene vaikka mitkä temput tekisin. Saksilla joskus lyhentelen alapään karvoja että olis puhtaampi olo ja se saa mun osalta riittää ennen synnytystäkin. Itse asiassa mies jo kerran lyhenteli mun karvoja ja lopputulos oli haava ja verenvuotoa. Mä en tajua kuinka se sai häpyhuuleen haavan! Sillon ei naurattanut, mutta nyt jo kyllä. Peilihommiksi taitaa mennä että vältytään suuremmilta tuhoilta.

Sitä piti kysymän, että mitä haittaa karvoista on synnytyksessä?! Itselleni on tehty yksi kiireellinen sektio eikä silloin edes navan alapuolella kulkevaa karvaviirua ajeltu eikä se johtunut sektion kiireellisyydestä. Alatiesynnytyksessä ymmärrän että esim. jälkivuodon kannalta on mukavampi juttu kun ei karvat ole sotkussa koko ajan (ja tulihan sitä sektion jälkeenkin) mutta joku kirjoitti välilihaleikkaushaavasta - miksi sitä varten pitäisi ajella? Selventäkää vähän. Niin ja miks ei ennen sektiota sais itse ajella alapääkarvoja?
 
sektioitu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:59 Mä kirjoitti:
Muistakaa ettei sitte ennen sektiota saa menä ajelemaan itse niitä alapään karvoja.
Kyllä minä sektiota ennen poistin erityisen huolella (mies apuna) kaikki karvani sieltä alapäästä. :/
 
Sheivaaja
Mitäs tuotetta muut suosittelee. Itse käyttänyt ihan höylää, mutta lopputulokseksi lähes aina jää sänki tai viimeistään seuraavana päivänä. Onko toi vaha menetelmä hyvä, merkki, saako ihan ruokakaupasta? Massu vielä pieni, joten tulevaa ajatellen olisi hyvä löytää tuote millä tulos pysyisi mahdollisimman kauan...
 
Siistix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:30 Sheivaaja kirjoitti:
Mitäs tuotetta muut suosittelee. Itse käyttänyt ihan höylää, mutta lopputulokseksi lähes aina jää sänki tai viimeistään seuraavana päivänä. Onko toi vaha menetelmä hyvä, merkki, saako ihan ruokakaupasta? Massu vielä pieni, joten tulevaa ajatellen olisi hyvä löytää tuote millä tulos pysyisi mahdollisimman kauan...
Minulla on ollut muutama vuosi hyvät kokemukset Bodyshopin sugar lämminvahasta. Löytyy kempsuista, ja B/S:n omista myymälöistä.
Otan ihan kaikki karvan pois, myös häpyhuulien alueelta. ;)
 
Minäkin käytän veetiä, ihan sitä perusversiota. Siitä bikiniversiosta en pitänyt, ei ollut ollenkaan niin tehokasta kuin tavallinen. Hyvin lähtee ja yllättävän pitkään kestää siistinä. En tosin poista karvoja kokonaan, vaan lähinnä siistin niin etteivät näy alushousujen ja varsinkaan uikkareiden ulkopuolelta. Mutta voikohan siitä veetistä olla mitään vaaraa sikiölle, kun aika myrkkyähän se taitaa olla?
 
viikko35
Myös Veetillä olen karvani poistanut jo aiemminkin, ja nyt samalla tavalla myös odottaessa. Ainoastaan ne alimmat (häpyhuulien ja pepun alueen) tällä keinolla, ja hyvin on toiminut Veet Bikini. Ylempää poistan pinseteillä ja vahalla. Vaikkakin nyt tästä vastuu on siirtynyt miehelleni.
:whistle: B) =)
 

Yhteistyössä