!!!Brio konkurssikypsä!!!

  • Viestiketjun aloittaja No huh!
  • Ensimmäinen viesti
No huh!
Hei ihan pikaisesti oheinen linkki teillekin:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/03/19883&sort=false

Ote tekstistä: "Brion ongelmia lisää yhtiö tuotevalikoiman vanhanaikaisuus. Yhtiö ei ole myöskään panostanut tuotekehitykseen."

Aika huolestuttavaa, että firma, joka ei panosta tuotekehittelyyn, myy ja markkinoi turvaistuimia lapsille. Boikottiin moinen sanon minä. Eipä ihme, että Brion turvaistuimet ovat saaneet erittäin huonoja arvosanoja viime aikoina ja rattaatkin tuntuvat niin heppoisilta, että materiaaleissa on varmaan säästetty samoin. :((( Onneksi meidän kotiin ei ole valikoitunut kyseisen merkin "laatua".
 
Juupa juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan tiedoksi:
tuotekehitys ei ole sama kuin turvallisuus. Tuotekehitys on myös uudet mallit, värit jnejne.
Ja Brion upean tuotekehityksen tuloksena markkinoille putkaistiin viime vuonna vähemmän loistava uutuus BRIO ZENTO. Sehän on haukuttu kaikissa mahdollisissa testeissä. Eikä kyllä ollut myöskään turvallisuusosioissa menestynyt pätkääkään. Että se siitä...

Pointtina lähinnä se, että jos ap nostaa ihan aiheesta tämän meille tietoon, niin ei ehkä tarvi tulla itsestäänselvyyksiä viisastelemaan. Turvaistuinten tuotekehityksessä juuri turvallisuusseikat ovat niitä hankalia, aikaavieviä sekä kalliita hoitaa. Jos näin ei olisi, niin eikös kaikki "tuotekehittelijät" päättäisi tehdä vain ja ainoastaan erinomaisia istuimia. Briolla ei ole ollut rahaa ja lopputulos on nähtävissä!

Itse ainakin olisin huolissani, jos Brion tuotteita olisin ostanut. Ja mitä vaunujen takuuseen tulee, niin sitä en tiedä. Voisin kuvitella varaosien saatavuuden ainakin heikentyvän.
 
voi ei!
Voi harmi jos menee huonosti. Brion puiset lelut ovat ihania ja kestäviä! Johtuu varmaan siitä, että ihmiset ostavat mieluummin muovisia kiinalaisia krääsäleluja.:(

Vaunuista en tiedä, koska en Briohin ole perehtynyt, mutta todella sääli jos jo omaan lapsuuteen kuuluneet puiset Brion lelut häipyvät markkinoilta!
 
hmm.....
meillä paljon brion tuotteita käytössä. Vaunut on hyvät ja hoitopöytä ok, tosin maalipinta ei vastaa täysin hintaa.. Mutta yhteen leluun olen todella pettynyt, siitä karisee maalia! Vauvan suust saa onkia maalipaloja ja lelun pinta poistuu pikkuhiljaa kokonaan. Jo paketista otettaessa oli halkeamia maalipinnassa.
 
hmm.......
meillä paljon brion tuotteita käytössä. Vaunut on hyvät ja hoitopöytä ok, tosin maalipinta ei vastaa täysin hintaa.. Mutta yhteen leluun olen todella pettynyt, siitä karisee maalia! Vauvan suust saa onkia maalipaloja ja lelun pinta poistuu pikkuhiljaa kokonaan. Jo paketista otettaessa oli halkeamia maalipinnassa.
 

Yhteistyössä