dildo + muna

  • Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti
Minna
Tykkään kovasti kun mieheni ehdottelee, että nai minua ja samalla laitamme vielä dildon sisään. Siis pilluun molemmat.
Tekee taivaallisen hyvää, täytyy tietty olla todella kostea ja
halukas. Aika usein olenkin.

Tällaista piristystä meillä, ovatko muut kokeilleet samaa ??
 
sakke
Hei,me hankimme sen helsinkistä kalliosta olevasta Aikuisten lelukaupasta eikä ollut kalliskaan,kyllä kait niitä on erikokoisia isommilla ja pienemmillä palloilla,kiva lelu esileikkeihin.
 
oletpa
löysä!! vaimoni on synnyttänyt kaksi lasta eikä mahdu kuin yksi tavara kerrallaan. Me teemme niin että panen häntä peppuun samalla kun nain häntä pilluun sauvalla.
 
why
Niin kertokaa miehet, että miksi tässä alkaa naisella olla sellainen tunne , että miehet haluavat aina vaan anaalia ja anaalia,...
naisen vagina ei tunnu enää kiinnostavan lainkaan. Huom en ole löysä (en ole edes koskaan synnyttänyt + treenaan vagina lihaksiani päivittäin).
 
jussi
Homot käy vaan suklaaosastolla,jos nainen pitää pimpin tiukkana ei tee yhtään mieli muuta!!!!Vielä meitä kunnon miehiä löytyy (vanhemmista)miehistä...naiset olkaa hyvä!!
 
Tahtoihminen
Onko se pakko hullun kokeilla,
mitä vielä hullumpi tyrkyttää.
Kohta ei hillitä padoilla, ei tokeilla,
joka reikään kun pitää rynkyttää.
Tunkea sisään luomua, keinoa,
kun mikään ei enää tunnu missään.
Kesäyössä ei lueta Eino Leinoa,
kyllä on ihmiset eksyksissään.
 
37v.
Olen minäkin 3 lasta tehnyt mutta ei tulisi mieleenkään ahtaa molempia pilluun yhtä aikaa, ei vaan mahtuisi!! molemmissa aukoissa yhtä aikaa onkin sitten ihan eri juttu, tekee tosi hyvää...
 
maria
kyllä meilläkin tuota silloin tällöin harrastetaan, miehestä se on kait vähän sama, kun hän vierestä katsoisi, kun joku toinen naisi minua...luulen et tähän juttuun liittyy miehillä joku tuollainen fantasia......pitää kyllä todella olla kiihottunut ja märkä, mutta miehen nuoleminen pimpsaa auttaa ja liukuvoide,,,,,!
 
n28
Meillä harrastetaan myös ja minusta se ihan OK ja
kiihottaa molempia. Tämä on meillä sellainen special-juttu
ja tehdään vain kun minä olen sillä päällä ja sekaisin kiimasta.
Eipä siitä muuten mitään tulisikaan. Liukkautta pitää olla!
 
mikko
olet oikeassa että se varmaan on monen miehen fantasia ( ainakin minun) että saa katsoa kun joku aivan vieras mies naisi vaimoani itseni katsellessa sivusta ja sittenjossain vaiheessa saisin liittyä mukaan. käytämme aika usein sauvaa rakastellessa yms. kyllä fantasiat kuuluat oleellisesti sexiin.
 
tahtoihminen
Mitä sinä Maria minulle vastaat?
En minä aio tuota harrastaa.
Kuuntelen juuri, miten laulavat rastaat,
enkä mieti mahtaisko kiihottaa,
jos vaimoani panisi toinen.
On meitä kaikiksi tosiaan!
Miksi jokin helkutin pesäloinen
kultaani tökkisi dildollaan.
 
Jatta 23
Kyllä ollaan kokeiltu ja oli TOSI IHANAA. Miehellä ei onneksi ollut ihan jättikokoa, mutta dildo olikin jo sieltä suuremmasta päästä. Liukkaria vaan ja menoksi.

Löytäsinpä tänä iltana seuraa (huokaisu)
 
foorti
Jostain luin, että yllättävän monella (hetero?)miehellä on homofantasioita. Eräältä bi-tutultani olen myös kuullut, että eri kaupungeissa on esim. uimarantoja, joille noi heterot perheenisät kokoontuvat toisiaan tyydyttämään tiettyinä viikonpäivinä tiettyinä aikoina. Kuulemma on jopa ryhmäsessioita siellä harrastettu.

Eli kyllä siihen anaalin kaipuuseen on syynsä...
 
tiukkis
muhun ei ikinä mahtuis molemmat yhtä aikaa. Mutta dildolla huristelu klittan ympärillä tekee kovasti kutaa normaali tai peppunainnin yhteydessä. Ei ole ollut miehelläkään mitään vastaan sanomista ylimääräisistä hyrinöistä, päin vastoin.
 
vierailija
Tykkään kovasti kun mieheni ehdottelee, että nai minua ja samalla laitamme vielä dildon sisään. Siis pilluun molemmat.
Tekee taivaallisen hyvää, täytyy tietty olla todella kostea ja
halukas. Aika usein olenkin.

Tällaista piristystä meillä, ovatko muut kokeilleet samaa ??
meillä ei onnistu mulla liian paksu ja dildot, mutta olemme ryhmäpanossa pantu erästä naista kahdestaan pilluun. dpvagina.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä