Dildo

  • Viestiketjun aloittaja Anttilasta?
  • Ensimmäinen viesti
Anttilasta?
Heippa!

Uusi tekokalu pitäisi hankkia mutta mietin että mistä sen tilaan... Edellisen tilasin Ellokselta ja en ollut pakkaustapaan tyytyväinen. Postista haettaessa paketista näkyi suoraan läpi mitä siellä oli, dildo ja geishakuulat (läpi näkyi sekä pakkaukset että toimistuslista/lasku)

Onko Anttilan postimyynnistä kokemusta? Eli millaisissa pakkauksissa lähettävät tavaraa? (Elloksella oli valkoinen muovipussi, missä tavarat tuli). Ei kiinnoistais taas olla postin tätien naurettavana...
 
netti
Oletko kokeillut netistä? Onkohan se nyt joku seitsemäs taivas tai sincity tms. josta voi tilata kaikenlaista (suomalainen sivusto siis). Joku varmaan osaa kertoa oikean osoitteen. Oon joskus aikaisemmin täällä törmännyt noihin osoitteisiin...
 
alkup
Tiedän kyllä paikkoja mistä niitä saa (kauppoja ja nettikauppoja), kyse oli siis nyt vain siitä että mitkä paikat pakkaavat niin että ""ostokset"" ei näy muille? Ja haluaisin siis tietää kokemuksesta, en mitään ""tietääkseni"" vastauksia.

Ja sille ekalle vastaajalle: Oletko ikinä nähnyt valkoista muovipussia? Niistä kun tuppaa näkymään lävitse, jos et ole huomannut! (Ps. Toivottavasti tukehdut nauruusi!)
 
Asiaan vihkiytynyt
Ehdottomasti paras on tilata alan liikkeistä. Heillä on kokemusta pakata tavarat huomiota herättämättä ja ei tuo lähettäjäkään yleensä ole kaupan nimi vaan niiden tytäryhtiö jolle postimyynti on annettu tehtäväksi.
 
Heh
NetAnttilasta tilasin myös, ei näkynyt päällepäin mitään.
HotLipsistä olen tilannut myös, ei näy päälle mitä paketissa on. Tulee täysin anonyyminä. Ja nopeasti.. tilaa huoletta! Sama varmasti erotiikkaliikkeissä kautta maan. Menisi varmaan nettiasiakkaat muuten ;D
 
hanne
sincity on kans luotettava. kokemusta on. jopa lähettäjän nimi on semmonen ettei siitä voi päätellä yhtään mitään.ei siis sincity-nimeä lukenu päällä vaan joku muu mitä en enää muista. valikoimakin mielestäni hyvä. ainaki mulle löytyny kaikkea tarvittavaa.
 
netti
No sitäpä tarkoitinkin, että noiden alan liikkeiden paketit harvemmin tulevat cellofaaniin paketoituna. Ja niillä sivuilla jopa lukee se, että paketit ovat asianmukaisesti paketoitu. Tämä siis ed. vastauksen pointtini.

Taidat olla pahasti puutteessa, kun vaikutat kovin kärttyiseltä ;P
 
Miss70
Mitä ihmeen väliä sillä on, että jokin näkee että olet kiinnostunut seksiasioista. Onpahan elämässä muutakin ajateltavaa ja tekemistä kuin kodin siivoominen ja tiskaaminen.
Tiskiharjojako sitä pitäisi ylpeällä mielellä tilata?
 
aplle
Kun menisit ihan oikeeseen seksi kauppaan.

Siellä ei kukaan naureskele

ja tietävät että se on ihan normaali ostos

ihan niin kuin leipä ja voi. Saat rauhassa tutustua enempi vaihtoehtoihin

tai tutustu näin netissä tuotteisiin ja kysele lisää

livenä kaupassa.

Ne joilla on surkeeta seksiä

naureskelee niille joilla se on huomattavasti
parempaa

ja osaavat tehdä jotain asian eteen
 
masokisti
Hei sinä joka käytät dildoa!
Ehkä sinä haluat olla minun kansani koska minulla on huono potensi ja jos sinä tyydyt dildoa ehkä me voimme olla onnellisia yhdessä ja minä voin käyttää tekokyrpä jos minun oma ei seisoo kunnossa,mutta uskon että se tekee se!
 
christina
Näiden toimitukset tulevat ruskeissa paketeista, joista ei päältä voi päätellä yhtään mitään sisällöstä:

http://www.lovehoney.co.uk/

Tuotteet ovat osoittautuneet laadukkaiksi ;)
 

Yhteistyössä