Ei ennen papin aamenta? Missä vaiheessa parisuhdetta on OK aloittaa seksielämä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä vaiheessa uutta parisuhdetta on sinun mielestäsi sopiva hetki harrastaa seksiä ensimmäisen kerran?

A) vaikka jo ensimmäisillä treffeillä
B) kun on tapailtu ainakin viikko

1) kun on tapailtu ainakin 1 kuukausi
3) kun on tapailtu ainakin 3 kuukautta
6) kun on tapailtu ainakin 6 kuukautta
V) kun on tapailtu ainakin vuosi
K) kun ollaan kihloissa

- Ei ennen papin aamenta:
O) ei yhdyntää ennen avioliittoa, mutta muunlainen orgasmiin hyväily on OK
X) ei yhdyntää eikä muunlaista orgasmiin hyväilyä ennen avioliittoa

Voisit mainita myös sukupuolesi: M / N.
 
vierailija
Yks tietty tyyppi näitä kyselyitä täällä tekee..? Se "tutkija"..? Vaikuttaa vahvasti saman tyypin käsialalta... Toisaalta nää tällaiset ketjut takaa ainakin sen, että tää Seksi-palsta pysyy "hengissä", vaikka itseäni monikaan näistä kyselyistä ei juurikaan kiinnosta. Joistakin näistä lähtenyt käyntiin kauhea sanasota, joihinkin tulee vain muutama hassu vastaus... milloinkohan tyypin tutkimus tulee valmiiksi..?

Ketjun kysymykseen liittyen: "Ei ennen papin aamenta?" korostaa nähdäkseni perinteistä suomalaista suhtautumista sillä asenteella, että ei tässä maassa mitään muuta pappiporukkaa olekaan kuin vain lutkuja... no, heihin liittyen sanottakoon, että luopumus on tänä päivänä sen verran suurta erityisesti siellä, että papin aamenella tuskin on juurikaan enää mitään virkaa edes papeille itselleenkään... tiedä nyt siitä sitten... Tavallisille tallaajille ei ainakaan ole, yhä kasvavassa määrin. Mutta ei tämä minään yllätyksenä ole tullut.
 
vierailija
K. Kihloihin ennen kuin asiassa onnistuttiin. Toki yritystä oli jo ennen onnistumista, mutta muistaakseni silloinkin jo oltiin kihloissa. Hääyöllä ei ollut mitään erityistä annettavaa, koska "kaikki" oli jo nähty ennen sitä. Lapsikin jo löytyi. -M
 
Missä vaiheessa uutta parisuhdetta on sinun mielestäsi sopiva hetki harrastaa seksiä ensimmäisen kerran?

A) vaikka jo ensimmäisillä treffeillä
B) kun on tapailtu ainakin viikko

1) kun on tapailtu ainakin 1 kuukausi
3) kun on tapailtu ainakin 3 kuukautta
6) kun on tapailtu ainakin 6 kuukautta
V) kun on tapailtu ainakin vuosi
K) kun ollaan kihloissa

- Ei ennen papin aamenta:
O) ei yhdyntää ennen avioliittoa, mutta muunlainen orgasmiin hyväily on OK
X) ei yhdyntää eikä muunlaista orgasmiin hyväilyä ennen avioliittoa

Voisit mainita myös sukupuolesi: M / N.
Jos tulette hyvin toimeen niin eihän se ole keltään pois jos tutustuu sängyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Olen ollut yhdynnässä noin 70 naisen kanssa. Lyhyin aika minulla on ehkä 15 minuuttia. Pisin aika oli seitsemännen iltalenkin jälkeen. Tätä lenkkeiljänaista pyysin kyllä kahdella ensimmäisellä lenkillä kylään, mutta ei tullut. Sitten lopetin ehdottelut, ja päätin että nyt tämä nainen saa päättää! Kuudennen lenkin jälkeen istuimme puistonpenkillä. Nainen ilmoitti sitten että nyt minun pitää mennä testiin, ettei vaan ole tauteja. Olin aika yllättynyt, mutta seuraavana päivänä kävin testissä. Puhdas olin. Seuraavan lenkin jälkeen seurasi upeaa seksiä!
 
vierailija
Minulta on mennyt tähän 70 naisen kanssa hyväilyhetkiin jo 45 vuotta, joten sillä tavalla määrä ei ole mahdoton. Nyt olen siis yli 60 vuotta. Viime vuonna olin treffeillä vain kolme kertaa ja yksi niistä johti sänkyyn. Tänäkin vuonna jo kaksi kertaa. Ja kyllä, pidän naisista, ihosta tuoksesta ja äänestä.
 
vierailija
Komea luku kieltämättä, oli sit faktaa tai fiktiota.

Tiedätkös muuten, että jotkut miehet ovat silti vain yhden naisen kanssa koko elämänsä aikana.

Tässähän käy sääliksi joko minua tai sinua. Arvaapa kumpaa.
 
vierailija
Minulta on mennyt tähän 70 naisen kanssa hyväilyhetkiin jo 45 vuotta, joten sillä tavalla määrä ei ole mahdoton. Nyt olen siis yli 60 vuotta.
Mitäs ihmeellistä tässä on? Jos henkilö on valmis seksisuhteeseen esim. 20 v iässä ja elää sinkkuna niin eihän tuo "saavutus" tee kuin pari uutta tuttavuutta vuotta kohden. Elämää se vain on. Ja tää topicin otsikkoaihe on kyllä aika hupaisa. Missä vaiheessa sopii aloittaa? Kuukauden vai kahden päästä? Juu, kalenteristahan se ajankohta aina katsoktaankin.
 

Yhteistyössä