(ei otsikkoa)

  • Viestiketjun aloittaja Sirpa
  • Ensimmäinen viesti
Sirpa
Olen yksin kotosalla, pyyheliina ympärillä, kun olen juuri tullut suihkusta. Minun tekee mieli tuntea kätesi rinnoillani, ja nännini ovat aivan kovat sekä kylmästä, että kosketuksesi odotuksesta.
Nautin päiväkahviani keittiön pöydän ääressä haaveillen siitä, miten saat oloni kuumenemaan.
 
Hannu
Moikka Sirpa!!

Kuvitelen Sut istumassa pyyhe päälläsi vesipisarat osin helmeilisivät ihollasi, ja puoliksi kovettuneet nännisi nöpöttäicsivät ihanasti puoliksi näkeyn pyyhkeesi alta. Reitesi olisivat kutsuvasti puoliavoimina.::)) nammm....

sun kans olis kiva vaihtaa aatoksia sähköp. välityksellä..

Hannu
 
Sirpa
Lämmin ihosi varmaan lämmittäisi minut sisältä asti, siinä aamutakkisi lämmössä voisi nauttia vaikka ensin yhden kuuman rommin kynttilänvalossa takkatulen äärellä
 
Marco
aaah, kuulostaa hyvältä. Samasta lasista juodaan ja olet minun takin sisällä ja kuinka ihanalta sinun vartalosi tuntuu... Voimme ehkäpä myöhemmin lämittää saunan ja sen jälkeen ottamaan virkistävä uintia, tietysti aivan alastomana...
 
Sirpa
Olen pieni ja kiinteä nainen, 159/55. Rintani ovat täyteläiset, ja nautin suunnattomasti niiden hyväilystä. Muuten, eikös tuo vesi ole jo hiukan kylmän puoleista tähän aikaan, vai haluatko lämmittää mut useampaan kertaan illan aikana
 
Hannu
Sirpa hei!!

ymmärrän toki, että et niin tee, sillä saisit varmaan ""jokusen"" viestin, mutta silti toisaalta tunnen sellaista värinää, että meillä synkkais viestien vaihto.
Mietitään asiaa vielä,,,

Hannu
 

Yhteistyössä