ei tyydytetty

Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, eli kun harrastan mihen kanssa s.eksiä, se ei kertakaikkiaan tunnu miltään koskaan. Miehiä on ollut paljon, mut kenenkään kans ei ole ollut edes lähellä, että tuntuis jotenkin hyvälle, siis tuntuu samalle kuin hinkkaisit esim. sormella varpaan väliä (mikä esimerkki! mut kuitenin :LOL: ) Ei tunnu sormella, ei k.ullilla. Ei e.mätin, eikä k.litoris.. Itse kun teen saan mahtavat o.rkut kummallakin tavalla, mut en kenenkään miehen kanssa, siis sehän on yleistä ettei saa orgasm. mut mulla ei tunnu miltään!! Tietääkö joku, mistä voisi olla kyse? Olen naimisissa, ja ei tee mieli seksiä, kun siitä ei itselle koskaan ole mitään "hyötyä".. Kyllähän sitä voi tehdä ja tehdäänkin, mut aina joutuu feikkaamaan, et tuntuupa hyvälle, niin alkaa jo puuduttaan! yksi lapsi on, mut se ie ole sitä aiheuttanut, koska on aina ollut, kaikkien kanssa.
 
rva ollut
Otan osaa.
Itse olin samantapaisessa liitossa vuosia .
En nauttinut seksistä,en saanut orkkua,seksi ei tuntunut miltään,
jopa halusin sen loppuvan äkkiä-koska se alkoi kyllästyttämään.

Lopulta vetelin miehelle käsin orkut , kun mua ei millään huvittanut
edes enää riisua.

Luulin aina että vika on VAIN minussa.
Mutta sitten joku vieras mies herätti minussa halun,kiihkon,kiiman yms.
..lopulta olin valmis kokeilemaan salarakkaan kanssa. Ja heräsin
talviunesta..

Tää Rva huomasi mitä oli jäänyt paitsi.


Exän kanssa yritettiin elvyttääkin liittoa,mutta ero tuli.
(me molemmat lähdimme vieraisiin,mieheni oli jo vuosia minua
pettänyt,paljasti minulle ,kun sain tietää tuon minun syrjähyppyni,
sanoi,että on helpompaa antaa anteeksi,kun itsekin on ollut vieraissa).

Mutta meidän seksielämä ei parantunut koskaan kunnolliseksi.


 
sarjar
Sinulla on siis ollut useita miehiä, mutta koskaan kenenkään kans et ole saanut orkkua? Mutta itseksesi saat? On varmaan kyse rentoutumisesta, ettet pysty miehen kanssa rentoutumaan niin että saisit...?
 

Yhteistyössä