""Eihän me...""

  • Viestiketjun aloittaja ""... seurustella...""
  • Ensimmäinen viesti
""... seurustella...""
Olen taas kerran suhteessa, jonka mies määrittelee ""mutta eihän me seurustella...""

Niin, mitä tarkoittaa seurustelu?

Asumme saman katon alla ja nukumme samassa sängyssä, mutta ""emme seurustele"". Kämppiksiäkään emme mielestäni ole. Tämä ei ole ensimmäinen kerta sellaisen miehen kanssa, joka yhtenä päivänä vain ilmoittaa, ettei seurustella, mutta jatkaa silti olemistaan kanssani, eikä kerää kamojaan ja lähde. Miksi näin? Kun ei tämä vapaa suhdekaan ole...
 
Inhorealisti
Miten ihmeessä sinä joudut tuollaiseen tilanteeseen kerta toisensa jälkeen? Ehkä sinä et alunalkaenkaan tee selväksi, mistä suhteessanne on kyse. Ja jos olette päätyneet tilanteeseen sinusta riippumatta, niin potkaise se mies pihalle. Tai etsi toinen mies. Se saattaa muuttaa miehen mielen suhteenne laadusta.
 
ap
Inhorealisti, olet täsmälleen oikeassa. Tähän suhteeseen jouduin ns. huomaamattani takavasemmalta. Mies minua piiritti kauan ja halusi muuttaa yhteen. Kun lopulta vajaan vuoden ""pehmittelyn"" jälkeen olin valmis muuttamaan saman katon alle, muuttui suhteemme samantien ihanasta arkiseksi. Tulevaisuudessa mahdollisessa uudessa suhteessa täytynee valita yksinasuminen ja oma vapaus.
 
Se on niin sitä
Samoin on täälläkin käynyt, haluaa siivojan jne.
Mutta haluaa poikamiehen elämän, ei ole kuitenkaan varma mistään vielä, siksi lähde kun ei ole uutta vielä, kenen luo muuttaa. tai seurustella. Ja hyvässä lykyssä saa vielä ""sänkyetujakin"".
Olet varmaan ""hyvä kaveri"" hänelle jonka kanssa ""tulee hyvin juttuun""?
Ei mukavaa mutta arvosta itseäsi, miksi haaskata omaa hyvää aikaasi moiseen.
Näin minä mietin ja sen mukaan toimin.
 
Kotimies
Minäkin asun erään naisen kanssa enkä mielestäni seurustele, vaikka vierekkäin nukutaankin ja joskus naidaan. Jos joskus alkaa kuulua naputusta, niin sanonpahan vain: ""Nyt tämä alkaa muistuttaa parisuhdetta. Keräänpä tästä kamani!"" Naputus loppuu siihen.
 
ap
Joo, ollaanhan me hyviä kavereita, tulemme erittäin hyvin juttuun, välitämme toisistamme, eikä juurikaan edes riidellä, mutta eipä se taida parisuhteeseen riittää. En viitsi olla niin inhottava, että heittäisin miehen tavarat pihalle, mutta olen kyllä nätisti painostanut hankkimaan oman asunnon ja muuttamaan pois. Eipä se kuitenkaan vihjailuitani näytä ymmärtävän. Pitää varmaan etsiä sille uusi nainen ja sysätä ongelmajäte eteenpäin. ;)
 
no
jo on aikoihin eletty. itse en ole tuollaiseen luojan kiito sekaantunut, mutta sellaisesta miehestä on kokemusta, joka haluaa tavata, nukkua yhdessä, soitella, pussailla, ihan niin kuin seurusteltaisiin, mutta hänen mielestään emme seurustelleet. kun yritin kärttää, mitä homma sitten on, hän ei osannut määritellä. heitin hänet ulos elämästäni. kuukauden ajan oli hiljaista ja sitten soitteli perään, että josko tavattaisiin. tavattiin ja taas alkoi sama meininki. kysyin taas varovasti, että seurustellaanko me jo, vai miksi otit yhteyttä. en uskalla seurustella, mutta haluan pitää sinut näin. selvä sanoin, ja heitin taas ulos. sen jälkeen löysin nykyisen mieheni. kun tuo mies kuuli minun vakiintuneen, hän itki perääni ja sitten olisi kuulemma halunnutkin seurustella ja ymmärsi sen vasta siinä vaiheessa. nauroin hänelle päin näköä ja sanoin että you had your tsääns, muttä eihän tuollaista pelleilyä erkkikään kestä. nyttemmin koko tyyppi on jo vainaa, joten ei siitä sen enempää.
 
hattara
Juu, sellaista se on. Ei vaan ole tullut tuollaiselle tyypille mieleen, että kun haluaa pitää kaikki ovet auki, niin ennen pitkää tulee tuuli, joka paiskoo pian aikaa ne kaikki kiinni...

Taitaa olla ihan oma lajinsa tuollaisetkin tapaukset. Kokemusta itsellänikin asiassa. Oltiin yhdessä ja ""peliä oli"", mutta ei seurusteltu. Ei ollut vielä valmis, mutta ois halunnut et odotan hänen ""kypsymistään"". Sitten kun otin etäisyyttä ja löysin unelmien kumppanin, niin johan sitten olisi vakiintuminen kiinnostanut. Ja sitten olikin nokka niin linkussa, ettei oo tainnut suoristua vieläkään...
 
Siivooja
Voi hyvä ihminen, alivuokralainenhan sinulla on, maksaa luonnossa. Sitäkö haluat?

Siivoa nyt hyvä ihminen elämäsi järjestykseen ja se mies oven ulkopuolelle. Ei ole sinun ongelmasi, mistä hän uuden asunnon löytää tai miten sen maksaa. Älä ole hyväksikäyttäjän patjana. Arvosta itseäsi enemmän!
 

Yhteistyössä