Eka kerta Tiinan kanssa (fiktio)

nautiskelija
Kiitos :p :p :p
Saisko lisää vastaavaa?

Kiihotti tosissaan! Luen kyllä uudestaan ja puran vähän paineita!! ;)

En ole tätä "palstaa" ennen lukenut, mutta palajan... varmasti! Uih...
 
Ohops :eek: ompa tullu paljon kivaa kommenttia. KIITOS! :) :flower: Koitan joskus saada vastaavaa lisää aikaseksi. Ne muut mitä olen kirjoittanut, ei tod sovi tänne. :kieh:
Oikeinkirjoitus saattaa olla peffasta, mutta tiedän sen, ja niimpä kirjoitankin noita ihan omaks(ja näemmä muidenkin) iloksi :D :hug:
 
Ahh...siis oli pakko laittaa sormet pimppaan ja hyväillä orgasmiin asti...Aivan ihana tarina! Myös itse olen fantasioinut naisen kanssa olemisesta, mutta toteuttamaan en ole lähtenyt. Ihanaa on kuitenkin lukea naisten välisestä seksistä ettei aina sitä "perinteistä" mies ja nainen. KIITOS!!! :heart:
 
Nyt harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2005 klo 22:51 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Ohops :eek: ompa tullu paljon kivaa kommenttia. KIITOS! :) :flower: Koitan joskus saada vastaavaa lisää aikaseksi. Ne muut mitä olen kirjoittanut, ei tod sovi tänne. :kieh:
Oikeinkirjoitus saattaa olla peffasta, mutta tiedän sen, ja niimpä kirjoitankin noita ihan omaks(ja näemmä muidenkin) iloksi :D :hug:
Olet hyvä kirjoittaja joten laita toki niitä muitakin tänne =) tai sitten osoite jossa niitä voisi käydä lukemassa :p
Itsellesi kivasta tarinasta :flower: :flower:
 
Uusi täällä
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Olen jo pidempään haaveillut seksistä naisen kanssa, vaan uskallus ei ole riittänyt kokeilemaan käytännössä. Lisäksi olen heterosuhteessa ja ainakin mieheni puheiden mukaan hän ei ymmärtäisi kokeiluani. No, ainahan minulla on masturboidessani mielikuvitukseni käytössä. Tarina oli todella hyvä ja selvästi naisnäkökulmasta kirjoitettu.
 
SatuX
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2005 klo 22:51 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Ohops :eek: ompa tullu paljon kivaa kommenttia. KIITOS! :) :flower: Koitan joskus saada vastaavaa lisää aikaseksi. Ne muut mitä olen kirjoittanut, ei tod sovi tänne. :kieh:
Oikeinkirjoitus saattaa olla peffasta, mutta tiedän sen, ja niimpä kirjoitankin noita ihan omaks(ja näemmä muidenkin) iloksi :D :hug:
Jos niitä muita kirjoituksia voisi kirjoittaa tänne sensuroituna versioina? ;) =)
 
JÖSSES
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 22:15 niinpä niin kirjoitti:
Hieno kirjoitus mut ei herättäny mussa MITÄÄN. Siis lähinnä yökötystä. Taidan olla 100% heteronainen :/
Jo se herättää "yökötystä" olet suvaitsematon ääliö. Ei sen tarvii kiihottaa, mutta voit suhtautua neutraalistikin.
 
suklaa-fani
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 22:15 niinpä niin kirjoitti:
Hieno kirjoitus mut ei herättäny mussa MITÄÄN. Siis lähinnä yökötystä. Taidan olla 100% heteronainen :/
Peesaan! EN voi ymmärtää! :eek:

Olen umpi-HETERO kyllä! :)
 
bisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 23:01 suklaa-fani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 22:15 niinpä niin kirjoitti:
Hieno kirjoitus mut ei herättäny mussa MITÄÄN. Siis lähinnä yökötystä. Taidan olla 100% heteronainen :/
Peesaan! EN voi ymmärtää! :eek:

Olen umpi-HETERO kyllä! :)
no siinähän olet. ;)
 

Yhteistyössä