Eka/tokaluokkalaisen (tytön) SISÄvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja 2typyä
  • Ensimmäinen viesti
2typyä
Tuli tuosta toppavaateketjusta mieleen, millaisia sisävaatteita tyttönne käyttävät koulussa? Suosivatko tai suositteko itse kovasti joko hameita tai housuja? Oma tyttöni haluaa hameen aina kun vain mahdollista, ja talvella se onkin helppoa, kun toppahousut voi pukea hameen ja sukkisten päälle. Suosimme puolihameita. Kevään ja syksyn viileillä säillä, kun erillisissä ulkohousuissa ei olisi mitään järkeä, hän käyttää pitkin hampain sukkiksia ja farkkuja tms. Kotona on AINA hame päällä. Tämä tyttö ei voisi myöskään villeimmissä kuvitelmissaankaan juhlia housuissa. Hän ei myöskään pukeudu hameeseen siksi, että muutkin - joskus on kertonut ihan tyytyväisenä ja ylpeänä, että käyttää luokasta kaikista useimmin hametta. Useimmat muut tytöt tuntuvat valitsevan mieluimmin housut. Minäkään en tottavie ole mikään hametyyppi, en käytä melkein koskaan.

Minusta tämä on tuonikäiseltä hauska itsenäisyyden ja oman tyylin osoitus. Mitenkäs muut?
 
Kolmen kopla
Meillä ekaluokkalainen käyttää oikeestaan elkästään housuja koulussa. Kyllähän hän välill mekon tahtoo laittaa,mutta pariin kertaan jon jäännyt. Itse kumminkin aamuisin vaatteensa valitsee enkä asiaa ole kommentoinnut suuntaan tai toiseen. Paidoista nyt on erityis suosioon nousseet hupparit ja paidat missä on kimalletta.
Mekkoa tykkäsi enenmän pitää eskariaikana, ja mitä olen muidenkin äititin kansa asiasta puhunnut niin niin on monessa muussakin perheessä käynnyt. Minä kyllä mielelläni tytön päällä näkisin mekon arkenakin. Julissa on aina mekko, johtuu varmasti siitä että olen itse opettannut siihen että juhliin laitettaan aina jotain siistimpää...ja leesä se on ollut pienenäkin mekko
 
Tokaluokkalainen tyttö käyttää oikeastaan aina housuja. Todella harvoin mekkoa arkena. Joskus olen ihan kysynyt että laittaisko mutta mieluummin housut. Ja niistäkin mieluiten colleget eikä farkut. Juhliin pukeutuu ja haluaakin pukeutua hienosti mekkoon ja juhlapaitaan tms.
 
laa-laa 79
kolme tyttöä:ekaluo´kkalainen tykkää pitää hameita,erityisesti nyt ruutuhametta ja sukkiksia sekä lisäksi kimallesäärystimet! mutta kyllä myös housut kelpaa,mut ei ainakaan äidin valitsemana:)housut jossa on liehukekimalle lahkeet ja kimallepaita tai huppari sekä neule kelpaa.eli on tosiaan kimalteet ja hupparit kiinnostuksen kohde.eskari-ikäinen nyt taas mieluusti housuja pitää ja väliin matkii siskoa hameen ja säärystimien kanssa!
 

Yhteistyössä