Epilaattorit

GRR
En tykännyt epilaattorista lainkaan (ostin kalleimman, mutta en ollut tyytyväinen tulokseen ja onneksi sen sai palauttaa :D ). Sehän ei ole edes tarkotettu intiimialueille. Mä olen nyppinyt jo pidemmän aikaa ja ollut varsin tyytyväinen. Kiitorata löytyy kuitenkin häpykummun päältä.
 
vanukas
Itse olen ollut jo monta vuotta posliini pimppi ja aina vain ajellut silet sensoret voman:ssilla ja vaahdolla joskus on hippasen tullut näppylöitä ylös mihin pikkarit on hinkuttanut mutta harvemmin 3kertaa viikossa ajelen siis ja en voisi edes koskaan enää ajatella olevani karva pimppi :) ja vaihdan terää n.kerran kuussa pitää olla terävä terä leikkurissa :heart:
 
Posliini
Te jotka nypitte karvat alapäästäki, niin pinseteilläkö nypitte? Eikö ole ihan kauhea homma, kuitenkin karvaa hiukan enemmän kuin jossain kulmakarvoissa... :ashamed: Entäs miten saatte tuolta ihan alhaalta jalkojen välistä nypittyä?
 
Mä nypin pinseteillä ja suurentavaa peiliä apuna käyttäen.
Joskus erissä,jos on paljon nypittävää.

Mutta ei mulle juurikaan enää kasva edes ne.

En vois mäkään kuvitella karvapimppaa enää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 22:29 Posliini kirjoitti:
Te jotka nypitte karvat alapäästäki, niin pinseteilläkö nypitte? Eikö ole ihan kauhea homma, kuitenkin karvaa hiukan enemmän kuin jossain kulmakarvoissa... :ashamed: Entäs miten saatte tuolta ihan alhaalta jalkojen välistä nypittyä?
Nyt viimeiset 4-5 vuotta olen käyttänyt epilaattoria myös häpykummun karvoihin. Sieltä alempaa kuitenkin edelleen pinseteillä.

Olen nyppinyt (kaikki pois) jotain 15 vuoden ajan, ja nyt karvankasvu on tosi vähäistä. Haluaisinkin sellaisen iki-posliinin... B) :kieh:
 
Nainen

Joo, minä myös ajelen ihan koneella n. 3krt viikossa. Eiks se nyppiminen kestä ikuisuuden? mulla ei aika riitä...
Ja, kyllä vaan kun posliiniin tottuu niin ei karvoja enää halua....
 
GRR
Kun tota nyppimistä kerran pari harrastaa kunnolla ja ajan kanssa (mulla meni ekalla kerralla varmaan tunti ja olin ihan niska jäykkänä), niin seuraavalla kerralla on huomattavasti helpompaa. Nyt puolisen vuotta nyppineenä olen saanut kivan posliinin, johon karvat kasvaa hitaasti ja aika ohkasina. Tummat ja paksut kasvut nypin hetimiten ihan vessareissulla. Ei mee ku minuutti ja sen teen ehkä kerran viikoss. Häpykummulta sheivaan sen kiitoradan ja ihan pimpsan suulla mulla ei karvaa paljon kasvakaan (eli voin nyppiä tai sitten sheivaan).
 

Yhteistyössä